September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @irisb zit eigenlijk wel logica in :) als ik het erg druk heb, merk je dat we laan mijn huishouden :)
    super dat de 3dgn goedgekeurd is!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wrm zijn de verhuurders erg stom? hihi
    in ons huurhuis hiervoor hadden wij ook een slappe douche... in de winter moest ik ook nog eens geregeld bij mijn ouders douchen want de stroom van de water was zo slap dat ik mijn dikke haren niet nat kon krijgen, kon wel maar dan wel met 2uurtjes onder de douche of zo :(

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb ik net de meiden aangekleed, belt vriendin af... griep!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum en er zit geen kraan aanvast?
    Wij hebben in onze douche zeg maar een gewone kraan en een knopje die je moet indrukken zodat t naar de douchekop gaat..
    Anders zou je ook die straal kunnen gebruiken.

Snap je wat ik bedoel?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @funnyme :rolleyes: nouja was toch alleen een beetje snotterig? :rolleyes:

6. ik schakel niet ik rijd altijd in zijn 1 :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja ik sta er ook zo een uur onder, dan heb ik het pas warm. terwijl met een goed werkende douche ik er een kwartiertje onder sta.

waarom de verhuurders stom zijn?
    omdat ze er vanuit gaan dat we na de huurperiode het huis niet uitgaan en/of dat we de huur niet kunnen betalen. en dat hebben ze op een hele stomme manier gezegd. mijn vader was ook bij dat gesprek, want hij wilde het huis wel eens zien, we hadden het toen nog niet gehuurd.
    zegt die verhuurder zo, waar ik dus gewoon bij zat: ja en straks verliest meneer hier zijn baan en mevrouw raakt weer zwanger en dan loopt ze in de ww en dan krijgt ze geen werk meer en hij ook niet, en dan? dan gaan ze dit huis niet meer uit!

ik zat daar zo van: :confused: :evil: maar ik moest vriendelijk blijven want we wilden dat huis huren omdat het onze enige optie was.

uiteindelijk wilde die man het alleen maar aan ons verhuren als mijn vader garant zou staan voor mij en mijn man. het was dus maar goed dat hij toevallig bij het gesprek was. hij heeft dus het contract mede moeten ondertekenen en daarin heeft hij verklaard dat hij de huur zou betalen als wij dat niet kunnen. en dat we bij hem en mijn moeder kunnen wonen als we hier uit moeten en we hebben dan nog niets anders.

oh ja en dat contract moest ook nog officieel worden opgesteld en ondertekend bij de notaris, omdat de verhuurder zo denkt dat hij alle recht heeft om ons eruit te knikkeren in april. terwijl dat niet zo is want de huurbeschermingswet gaat heel ver. maar die notaris kostte 750 euro en daar moesten we de helft van betalen :evil:

het ergste vind ik dat wij hele nette mensen zijn die ons aan afspraken houden (ook al zeg ik het zelf) en dan word je behandeld alsof je een crimineel bent...

we hebben inmiddels al andere woonruimte gevonden en gaan hier dus ook netjes uit. alleen heb ik nog geen zin gehad om dat mee te delen, laat die man (en zijn zus) maar lekker zweten :evil:

8. heb verder niet terug gelezen zijn maar liefst 20 pagina's sinds gisteravond, misschien zo nog even maar eerst ff eten

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kreeg laatst als tip dat je beter je kindje kan laten wennen aan meerdere knuffels en niet 1 lievelingsknuffelding, erg slim voor als zo'n ding vergeten wordt of kwijt is!
    Dus geef ik nu naar kdv ook verschillende dingen mee!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :confused: kan jij toch niets aan doen...

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Funny: zeker een mooi bod zeg! Die adapterset kostte trouwens 40 euro nieuw. (voor de enkele wagen dan)
    Wat een tactvolle mama heb je! ;)

Jekkia! Ik moet nog steeds wennen dat je er weer bent, en dan bedoel ik dat op positieve manier! Word steeds blij verrast dus ;)

Mogguh Parr!

Pisum; ben hier ook net begonnen met ritme door te voeren op de vrije dagen. Want ik merk dat ik anders met de voedingen niet uit kom. Meneertje slaapt van 19-7 en als ik niet tussen 7:00-7:30 voeding geef, lopen we uit en krijgt hij zijn laatste fles veel te laat (want hij slaapt dan al)
    Zeker nu met bijvoeden probeer ik zelfde schema beetje aan te houden.
    Heb ook ooit nieuwe douchekop moeten halen en deze mooi meegenomen naar volgende woning. Oude kop dus ff bewaren ;)
    Nouja zeg :confused: wat een verhaal over die verhuurder! Ik zie hem al denken: "Pasop! Het zijn Marokkanen en we weten natuurlijk dat da allemaal leugenaars, dieven en werkloze criminelen zijn" :confused: tsssss

IrisB: ik vind jouw baas een leuke man... weet alleen niet of z'n vrouw zo blij is met die opmerking...

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja precies :rolleyes: helaas.

@missy: die knop doet het niet :( hij zit 'vast' op de douche ipv kraan

maar dan gaan we misschien wel een nieuwe douchekop kopen en die meenemen naar onze nieuwe woning...

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tja dat dacht ik ook....

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pisum :rolleyes: nou ja zeg! talk about vooroordelen.. zou hem zeker laten zweten :evil:
    als jij een douchekop koopt dat ook bij de nieuwe huis past zou ik dat wel doen. alleen dan de oude bewaren voor als jullie die huis verlaten

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja mijn moeder is erg tactvol :rolleyes: ... Voor duowagen hebben ze de prijs omhoog gekrikt naar 50 euro. T is nog niet duur zat zeker met alle dubbele kosten

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik werd net gebeld. Of ik ook geinteresseerd ben in een baan op de bso. Dus ik zeg ik wil het best proberen. Het lijkt me wel leuk. Ja zegt die mevrouw en als je dan toch de kdv leuker vindt en er is een vacature dan kun je gewoon daar instromen. Ze vroeg of ik 3 of 4 dagen wilde werken (hangt van salaris af). En nou heb ik maandag om 9 uur sollicitatiegesprek! Gisteren hadden ze mn brief en vandaag werd ik al gebeld!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff ja ze weten hun prijzen wel.
    Zat me ook te bedenken dat die kolven ook achterlijk duur zijn. Zat ik gisteren naar mijn kolf te kijken... kost dat kleine ding dat alleen maar een motortje heeft dat zuigt toch 150 euro...

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahaha ik ben ook net gebeld voor een baan bij een BSO! Nog geen minuut geleden :) :) :)

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha hier werd ik om (even spieken in telefoon) 10.16 gebeld. Wat heb jij gezegd?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :) spannend dames! zou toch niet dezelfde zijn?

Deel Deze Pagina