September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen meiden!

Kom effe snel hallo zeggen! Het is beredruk hier op het werk maar ik kan jullie toch niet missen ;) Moet dadelijk een interview afnemen en heb nog een mega lap tekst liggen die uitgewerkt moet worden tot een dia presentatie :(
    Dus even snel reageren en dan ben ik weer weg!

** hopenlijk toch tot snel **

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nee want ingeltje komt uit brabant en ik onder rotterdam vandaan. En kinderkoepel zit in onze woonplaats.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Tweety oh wat heerlijk dat Robin weer thuis is! En hij heeft ook nog lekker geslapen :D Kan me voorstellen dat je op alle geluiden gaat letten.

@ Freesia wat lief van jouw hubbie!

@ Moppiepoppie Kyano heeft ook de neiging om na een fles van 200cc nog even te jengelen maar dan krijgt hij toch echt niks meer. Als ik dan even met hem speel is het goed, ik zou niet te snel nog meer geven.

@ Kaatje hey goed nieuws! Hopenlijk lukt het nu zonder MM.

@ Cossy argh Vince een meisje :evil: Dat ze maar eens beter uit hun doppen kijken ;)

@ Parr wel erg gezellig dat kraaien :) Kyano kan er ook wat van....en dat voor een jongetje ;)

@ Pisum ja ik hou ook hetzelfde ritme aan (althans als meneertje meewerkt....soms wil hij toch zijn flesje eerder :( )

@ Irisb super dat je 3 dagen kunt gaan werken!

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja nog even het vervolg van Kyano zijn voedingen. Gisteren is hij dus op 6 flesjes uitgekomen maar ik heb de laatste 3 maar 150/5 gegeven dus uiteindelijk ben ik niet superveel over de liter heengegaan. Het laatste flesje hebben we 1 schepje Friso voor hongerige baby's toegevoegd. Kyano heeft vanochtend wel lekker tot 6.00 uur geslapen vanaf 22.30 dus dat is niet slecht.
    Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Nu ga ik echt weer werken!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had van de week sollicitatie op kdv en heb aangegeven dat ik liefst op BSO sta en nu heb ik nieuw gesprek met de manager daarvan.

Mag toch hopen van niet :) dan moet één van ons wel heeeel ver rijden!

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@ingeltje: Mijn baas is een vrouw :) Heb ik je nu net betrapt op stereotiep denken? Tsktsk *hums* *chuckles* *grins*

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    wanneer heb je je gesprek?

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou de laatste 2 dagen was je wel erg stil door die bijholte toestand...

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee liefje, je schreef toch echt 'baas' en in NL noemen wij de vrouwelijke variant bazin! Ik had het expres nog even goed nagekeken voor ik het schreef hihi

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Moet zo lachen om de term 'stil'.. alsof je hier op het forum daadwerkelijk geluiden produceert :D

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Word ik nog over gebeld door de andere manager.

Ik weet alleen salaris niet, kan het niet echt uitrekenen omdat ik de salarisschalen niet snap. Is er iemand die nu in de kdv werkt, die mij uit kan leggen hoe dat in de CAO KDV werkt? Ik snap wel dat ik in functieschaal 6 uitkom, maar ik weet niet hoe het met die treden zit. Ik ben gewend aan CAO die is ingedeeld op ervaringsjaren.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dames dames, ben sinds gisteren einde dag niet online en hoppa 30 pagina's erbij! Heb echt geen tijd om die bij te lezen, dus heb even al scrollend gelezen.

Ik zag wat baan-ontwikkelingen voorbij komen. Spannend!

Weer leuke foto's en filmpjes!

En veel Cossy, Roshi en Ingeltje :D

Meer heb ik niet onthouden. Ga nu weer aan het werk. Ff kopje koffie halen en mijn Bossche Bol opeten (jarige op de gang)...

Tot later!

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee dat weet ik ook niet. Ben ook wel benieuwd. Wat doe je nu voor werk Ingeltje?

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: filmpjes? Die heb ik ff gemist... :oops: hier? of op hyves?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nu in een callcenter, maar heb jaren in de jeugdhulpverlening gewerkt op leefgroepen met kinderen met gedragsproblemen en allerlei stoornissen. Ben dól op kinderen van 6-12 :evil: en diegene die hier een foute opmerking over maakt krijgt met mijn vuist te maken :p

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Das ook raar, kan toch iedereen overkomen? En daarbij kunnen babytjes toch nog wel heel kort onder water als ze zo klein zijn (doen we bij babyzwemmen ook).
    Beetje overtrokken allemaal lijkt me. Maar goed, een toeziend voogd is nooit weg wat als er dan wat hulp nodig is, dan is het snel geregeld.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou jaaaaa zeg! Dat heeft toch niks met elkaar te maken! Alsof je een bepaald aantal dagen ziek mag zijn per jaar ofzo. Idioot hoor.
    Blijf maar lekker thuis.
    En trouwens, het lijkt me niet meer dan logisch dat als je in de zorg werkt met patienten/kindjes/bejaarden/baby's dat je niet met een ziek hoofd iedereen moet gaan lopen besmetten...
    Dus meid, lekker uitzieken maar!

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lieve allemaal,

Ik had het stiekum al verteld op hyves maar voor degene die het niet mee hebben gekregen....

MIJN BESTE VRIENDIN IS ZWANGER :whistle: ik ben echt zooooo blij. Ze is nu 11 weken en heeft vandaag een super goede echo gehad....

sorry moest het even kwijt :oops: maar ben gewoon zooooo blij voor haar ennuh ik word dan natuurlijk "tante" :)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Toch blijf ik erbij, dat dit niet zomaar de reden kan zijn. Er moeten meer aanwijzingen zijn om zoiets toe te wijzen, want ik heb Julians hoofd een keer tegen de box aangestoten en in zijn vingertje geknipt, maar krijg echt niet zomaar een voogd over de vloer.
    Ik wil je vriendinnetje natuurlijk niet zwart maken, maar ik betwijfel of dit het enige is wat er aan de hand is. Dus ook wel goed dat ze een beetje hulp krijgt misschien? Als het dan toch onterecht blijkt te zijn, dan zullen ze ook snel weer je vriendin met rust laten denk ik hoor!

Deel Deze Pagina