@Lola: na een paar van die dingen die gedaan moesten worden (zoals printer installeren en koffie drinken ) ben ik meteen 'echt' aan de slag gegaan met de administratie van een winkel. beetje uitleg gekregen over hoe het boekhoudprogramma werkt (King heet het) en klooien maar. aan het eind van de dag had ik al meer dan 100 facturen ingeboekt dus het ging best goed vond ik. was ook wel makkelijk hoor want ze hadden alleen maar inkopen voor hun winkel en bijna allemaal met 19% BTW. woensdag moet ik nog de rest van de facturen afmaken en dan de bank gaan inboeken. en dan maar hopen dat het allemaal klopt
@Iris: oh wat een goed nieuws allemaal, KDV gelukt en zo snel plek! en ook nog je 3 dagen verzoek gehonoreerd. Super hoor! @pisum: wat belachelijk zeg van die verhuurder! @funnyme: oh wat leuk! BSO is echt wel heel anders met oudere kinderen. Wat goed dat je zo snel wordt uitgenodigd! Succes! @Ingeltje: he, jij ook al! Wat goed! en trouwens: ik hoor jullie in mijn hoofd altijd praten hoor als ik de reacties lees (en nee ben niet psychotisch...)
Jeetje... ik had Julian weer op bed gelegd na de fles van vanochtend en meestal slaapt hij maar een half uurtje daarna. Maar ehm... het is al 2,5 uur geleden nu Ga hem maar wakker maken, want hij moet toch echt de fles hebben nu. Is al bijna uur later nu.
ik snap er nog steeds niks van, je gaat wel in functiejaren omhoog kan alleen zeggen dat ik nu met 27 uur rond 1150 verdien xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ingeltje... ik heb Sara aan je vriendenboekje toegevoegd, maar vergeten haar geboortedatum in te vullen. Nou is ze vandaag geboren... Kun je dat aanpassen?
@ funny me, heb je toch tijd voor jezelf maar wel ff een domper alsje er op rekenden! Mooi zo een sollicitatiegesprek hopen dat je wordt aangenomen! @ingeltje ok al een sollicitatie! whaha gaat lekekr hierro! @ yuel jah zei ik ok dat iederene kan overkomen. @ ingeltje, doeik alleen alsje ok op kyani de rsite doet *daagt je uit* (volgens mij stond hij er nog nei tbij namelijk ) JAh dat is het enigtse ingeltje, en dan dat ze moeilijklerend is maar dat heeft neits mee t emaken! @ pisum wat een leuke foto! @ roshi gefeliciteerd! wat leuk zeg!