September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Das nog best veel vergeleken met de kraam... zit nu op nog geen 1000 euro bruto....

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ingeltje> nou ja ik heb nu opnieuw alles ingevuld en een foto erbij maar nu krijg ik die oude die jij verwijderd hebt weer terug :( zou je hem nog 1x willen verwijderen? thnxxx

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wie heeft er de laatste voeding van rond 22/23 uur laten vervallen? hoe ben je daarmee aan de slag gegaan en hoe ging het?

ik weet niet of Rayyan er al aan toe is, misschien wil ik ook wel te snel. hij slaapt sinds kort van 23 uur tot 7 uur. maar ik maak hem dan wel altijd wakker 's avonds. die fles ervoor is rond 18.30 uur en dan valt hij om 20 uur in slaap.

hoe schuif ik die laatste fles dan op? tips?

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ingeltje das mishandeling he! :)

Kyani wil ok meer vriendjes en vriendinnetjes! :oops:

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hey meiden!

Hoe is het hier?!
    Bijhouden is erg moeilijk als je een paar dagen niet on bent geweest zeg! een pagina of 80 nu :(

Ga zo maar even reageren op de laatste 5 a 10 pages hoor!~eerst mijn lady de fles geven!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Oh ja!
    Had gisteren geprobeerd om chelle haar laatste fles om half 9 te geven en 9 uur bed in.. (bijna 2 uren vroeger dan normaal!) en ze sliep heerlijk door tot half 8! dit ga ik dus aan houden :)

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Babystyle: wel heel vervelend dan voor je vriendin; misschien is het goed om te onthouden dat zoiets is voor de welzijn van haar kindje en niet om haar zwart te maken. Het is misschien niet leuk, maar liever 2 keer te veel dan 1 keer te weinig!
    Heb liever dat ze mij komen begeleiden als ze denken dat ik mijn kind iets aandoe, dan dat ze me alleen laten aanmodderen en ik mijn kind iets aandoe!

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    inderdaad!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    gewoon niet meer wakker maken! ik heb 5 flessen op een dag en heb gewoon de 6e weggelaten. Ook hier de laatste nu om 18:30/19:00

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij gaven Anna om 19 uur een fles en dan om 22 uur maakten we haar wakker voor een papfles. Dan wilde ze niet voor de volgende ochtend 11 uur weer drinken. Dus hebben we haar papfles vervroegd naar 19 uur. Nu slaapt ze door tot 7.30/8.00 en krijgt dan haar fles.

Sophie daarentegen redt het niet. Dus die moet echt om 19 uur een fles en dan om 22 uur de papfles, dan slaapt ze ook door tot 7.30/8.00

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pisum: ik ben eerst naar 22.30 uur gegaan (3 dagen) en toen naar 22.00 uur (ook 3 dagen) om te kijken wat dat met de ochtend zou doen. Dat veranderde niet. Dus toen hebben we hem gewoon weggelaten.

Wel overdag meer aangeboden - 210/7 in plaats van 180/6. Krijgt ze niet altijd op, maar soms ook wel.

Laatste fles is nu om 20.00 uur, dan even uitbuiken en lekker naar bed.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nu ga ik echt!

ps anno wat is je ww?

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ ingeltje ja is helemaal waar.

ga me ff snle douche want ze slaap tnu en daarna broodje eten en ff uurtje oppassen

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Babystyle: ben ook vriendjes geworden met Kyani op haar site :D

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    het gaat weer lekker hier. ik ruik dat Rayyan een vieze luier heeft, zeg ik tegen hem: "kom we gaan je poep verwisselen"... :) :oops: :rolleyes: :) #-o 8-[ :) :) :p :)

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

:confused: bijna 30 pagina’s sinds gisterenavond! Ik ga jullie echt niet bijhouden hoor…heb het maar weer bij de laatste 10 gehouden.

Britt zat gisteren drie keer onder de poep…waarschijnlijk wilde ze gewoon wéér in bad of onder de douche. Hoop dat het er nu allemaal uit is.

@Kaatje, wat een leuk nieuws dat jullie voor een broertje/zusje voor Levi gaan :D

@Yule, haha wat geweldig die luieractie!

@Ingeltje, jij had inderdaad juf moeten worden…lekker de hele dag met de rode pen aan de gang ;) Leuk ook al een solli gesprek.

@Parr, heb je nog steeds last van je wildvlees? Sinds het bij mij eraf is gevallen heb ik nergens meer last van (zelfs niet van een moeilijke stoelgang) en ook de sex doet geen pijn meer. Je bm hangt aan je heiligbeen en de onderste wervels…

@Babystyle, heb gisterenavond ook nog even op je site gekeken en Kyani is echt een super schatje om te zien!

@Funnyme, had gezegd dat ik ook aan het twijfelen was en gevraagd of diegene zelf even wilde kijken of het wel ECHT meisjes zijn…pffff.
    Beterschap! En alvast heel veel succes maandag..leuk dat je de keuze hebt uit kdv en bso.

@Tweety, wel weer bijzonder of niet dat Robin lekker in zijn eigen bedje ligt vanmorgen.

@Pisum, merk dat Britt niet elke dag hetzelfde ritme heeft. Ze komt thuis meestal om de 3,4 tot 4 uur en op het kdv wel eens om de 4,5 a 5 uur. Daar slaapt ze ook langer dan thuis.

@IrisB, wat een goed nieuws! Weer een zorg minder..

@Wupje, snap je wel..ik wil ook liever niet over de 1000cc gaan..ook al is het maar af en toe. Fijn dat Kyano goed heeft doorgeslapen.

@Jannes, Bossche bol? Niet eens een Limburgse vlaai?

Knuffeltje
    Britt krijgt eerlijk gezegd helemaal niets mee naar het kdv…ook om proberen te voorkomen dat ze echt gaat wennen aan één specifiek knuffeltje. (zie het om me heen dat het echt een probleem kan worden).

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ahhhhhhh net de echo foto's gezien van vriendinnetje..... **zwijmel**

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ janne sjah zag het net, wat een mooie foto zeg!

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Mmmm verwisselen...wie heeft er dan nog meer gepoept? :) :rolleyes:

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Sara wil je ook vriendjes met mij worden?

liefs Jenna

Deel Deze Pagina