@Roshi, Jenna heeft er een vriendinnetje bij Leuk hoor dat je vriendin ook zwanger is! Ga zo naar het cb, even kijken hoe onze Britt is gegroeid.
WIJ! we hebben haar eerst zelf laten komen en dat was dan meestal rond 1uur, we hebben dat steeds uitgesteld door haar speen tegeven. Eerst tot 3 toen tot 4 toen 5 etc tot 7uur. en nu krijgt ze haar laatste fles om 19uur en slaapt tot 6.30/7.30uur zonder om haar speen te vragen ben zo blij hihi
Zo Sara is ook nog vriendjes geworden met Julia. Nu nog even met Jenna en dan ben ik volgens mij weer compleet....
anno> hahahha ik zie in de vriendenboek een Jenna staan toen dacht ik "huh van wanneer is die foto nou?" en ik zag dat ze als ruim 4 maanden was..... is het helemaal "mijn" Jenna niet kwartje viel een beetje laat
jeee nieuwe vriendjes eindelijk gelukt met de printer maar nu moet ik door de regen naar de winkel bah gelukkig hoef ik julia niet mee te slepen want rik is thuis, nog steeds ziek maar gelukkig niet zielig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
zo meiden het is weer even genoeg geweest voor mijn hooffie wink ik duik lekker mijn bedje in. tot straks!
ik zie nu het geklets over luiertassen. ik heb gewoon een laptoptas van de Kruidvat een bruine met roze motieven. was maar iets van 10 euro. maar ik neem niet zoveel mee. een verschoonmatje bijvoorbeeld gaat hier nooit mee. als we een dagje weggaan, doe ik een paar flesjes in de tas, poedertoren, een stuk of 3 luiers, billendoekjes, spuugdoekje en nog een hydrofiele luier. en dan past er nog meer bij in. dus misschien neem ik wel te weinig mee
@roshi leuk dat je dinnetje zwange is. zo de kapper was weer een hele onderneming pfff. mocht ie daar met een plantenspuit tegen de spiegel spuiten nou hij heft dus alles nat gemaakt he maar ook weer zelf afgedroogd. hihi.
@anno: nee... Rayyan heeft zichzelf nog nooit ondergepoept (moet ik nu reclame gaan maken voor Kruidvat luiers ) @ingeltje: op Julians site bij de horoscoop staat immiteren, dit moet voor jou toch helemaaaal niet te verdragen zijn @tweety: haha wat leuk, ik zie het helemaal voor me. ach, zo vindt hij de kapper tenminste leuk!