September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Roshi: Fijn dat je al vebetering merkt :D ! Waarschijnlijk voel je je morgen al een heel stuk beter...

@Freesia: Wat lief... :D

@Gijs (van Ingeltje): Jij ook veel beterschap gewenst!

@Kaatje: Wat fijn dat je - ondanks je 'vervelende' zwangerschap - toch weer voor een tweede wilt gaan. Ik wens je dan alvast een héél fijne zwangerschap toe.
    Wij hebben er 4 jaar overgedaan om zwanger te worden, helaas eindigde die zwangerschap in een miskraam. Van Jasmijn werd ik vervolgens in de 9e ronde zwanger en van Emma zelfs al in de 4e. Ik hoop dat het bij jou nu ook sneller gaat!
    Enne... ik word ook wel eens op 33 geschat (alhoewel niet zo vaak meer als 5 jaar geleden... ;) ), maar in mijn geval ervaar ik dat als een compliment. Maar ik zou je wel ouder hebben geschat dan 23 jaar... :D

@Yule: Een zwemluier houdt inderdaad geen plas tegen. Want om niet dik en zwaar te worden in het water, laat hij het water gewoon door. Zo'n luier is puur bedoeld om poep tegen te houden... :)

Ik zit nu op pagina 1524 en zie ineens dat ik dus nog zo'n 30 pagina's te gaan heb :confused: ! Die sla ik dus even over...

@Jannes: Sara is nog geen vriendje van Jasmijn en Emma... ;)

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh beroepen die te maken hebben met geldbeheer passen goed bij maagden, staat er.

zie je wel Lola :) dat wordt nog wat met onze kleinkinderen

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    grr ik zit speciaal voor jou een heel verhaal te typen over mijn eerste werkdag :evil:

:) :) :)

staat ergens tussen 1540 en hier :p

4. nou zeg lola niet terug lezen foei, haha heb ik ook nog niet gedaan vandaag

jij bent goe din psp toch? kun je me even helpen met filters?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: je dochters hebben er een nieuw vriendinnetje bij :D

@Missy: zou het gewoon proberen. Waarschijnlijk maakt het voor Mike niets uit of hij om 23.00 uur of om 22.30 uur de fles krijgt. En zich melden in de nacht heeft daar niets mee te maken. Ik vond het wel lekker, kon ik ook rond die tijd naar bed.

6. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Ingeltje: de d/t/dt-fouten zijn hier ook niet van de lucht, maar daar ga ik niet eens aan beginnen :)

Dan krijgt iedereen een hekel aan me :):)

7. Vooruit... ga ik speciaal voor jou even terug :D ;) !

8. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Cossy: welke uni was dat? :p

9. LEUK

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Ik kwam in het scrollen naar jouw verslag over je eerste werkdag eerst deze vraag tegen, dus die beantwoord ik ook maar even...
    Ik doe dat dus niet. Ik moet op werkdagen om 6.00 uur opstaan en dat vind ik echt te vroeg voor de andere dagen. Bovendien zou ik - voor het beste effect - dan ook in het weekend zo vroeg moeten opstaan... :rolleyes:

11. niemand die mij ff wil helpen met die filters van psp? :cry:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    OMG! Gauw... wis je tekst! Dit mag niemand zien!

13. Leuk! Ik houd er ook van om meteen in het 'diepe' (oké... kleuterbadje ;) ) te worden gegooid. Als je dingen zelf moet uitzoeken, onthoud je het ook allemaal veel beter dan wanneer iemand je een heel uitgebreide uitleg gaat geven. Ik heb inmiddels ook al zo'n 20 eigen klanten waarvoor ik zelfstandig de loonadministratie doe...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pisum: ons schema ziet er op de parttime dag van mijn vriend en mezelf toevallig hetzelfde uit. Maar dat komt omdat Sara op de KDV dagen ook pas rond 7.30 uur wakker hoeft te worden. En dat wordt ze op andere dagen dus ook.

@Lola: zat even opo jouw site te kijken. Wat is Jasmijn toch een lekker ding! Jullie in Maart 2008 in een heel mooi zwembad... weet je nog welke? Leuk om eens met mijn neefjes/nichtjes naartoe te gaan.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    wat wil je weten?

16. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Parr: Waarom mag je niet dan? (Dat je niet kan wist ik al wel ... :( ) Hier schiet het ook niet op; mijn libido is overleden ofzo. Komt denk ik door stress en slaapgebrek..

17. Te laat... :) !

18. Jawel hoor, lees het alleen nu pas... ;)

Edit: Zie nu ook dat Ingeltje je vraag nét iets eerder heeft gelezen... :)

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Moppiepoppie: jij werkt niet of wel? Ga je dat binnenkort wel weer doen. Lijkt me heel goed voor je... even een onderbreking van thuis zijn. Denk dat je daarmee wel wat stress kwijtraakt. Even wat anders aan je hoofd dan alleen maar moederschap.

20. nou met dat lesje moet je murameister filter installeren maar ik ben er al 3 dagen mee bezig maar ik krijg hem niet aan de praat

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina