@Funnyme, leuk ben benieuwd...plaats je hier (of op Hyves) ook een foto? Nee begin dus niet eerder maar vind het ook niet erg. Ze krijgt nu gemiddeld 5 voedingen, slaapt door en groeit goed.
Sja dat is lastig idd, lola. Ik vermoed dat het helemaal geen probleem zou zijn geweest als het vooraf afgesproken zou zijn, Ik ben bang dat een aantal moeders zich nu aangevallen voelt. Niet nodig natuurlijk. Lijkt me wel eengoede afspraak ook voor onze meetings. Je steekt elkaar zo snel aan...
Yippie het verslag is klaar 8) ! Met het interview en de presentatie ben ik halverwege blijven steken maar dat maakt niet uit, morgen weer een frisse nieuwe dag. Nu nog wat mails afwerken en dan over een uurtje naar huis!
ziek Gijs is nog goed ziek,overgeven en koorts. Is natuurlijk ook heel zielig en gehandicapt nu Na het aldi-luier incident (waardoor wij en de meubels eronder zaten, Julian verschoond en een nieuw setje kleding aan. Geef ik net de fles, is hij bijna op (dus hij had zo'n 160cc gedronken, FLATS, alles eruit gespuugd.... en dan écht overgeven, de hele vloer lag onder de melk. Toen hem op het grote bedboven gelegd om te verschonen omdat het op zijn kamertje koud was. Luier aan het wisselen, dus al open gemaakt, PRRT waterdunne diarree spuit uit zijn kontje Julian is dus ook weer ziek *zucht* wanneer zal ik weer aan de beurt zijn? edit: de vloer en het bed zitten nu dus ook daar eronder
En daarna kom je gezellig een bakje koffie of thee bij wupje drinken! (het park ligt bijna in onze achtertuin )
ohw ingeltje beterschap voor je mannen rik is een stuk beter, wil morgen nog thuis blijven om uit te zieken en dan gaat hij weer aan het werk xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ach jee, wat balen zeg dat het bij jullie maar niet weg lijkt te gaan Beterschap voor jouw mannetjes! En zo snel mogelijk een hele frisse wind door het huis dat alle virusjes voor eens en altijd weg zijn!
@krisstel, britt groeit goed en wij gaan ook niet bijvoeden voor6 maanden wel met bv maar als ze het er goed op doet is het toch prima @funny wat een leuke meiden, ik vind het echt al hele dames! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Steen heerlijk weer een nieuwe look! @ Lola ik kan het best begrijpen dat moeders er iets van gezegd hebben. Eerlijk gezegd als ik mee zou gaan naar de meeting en Kyano was ziek zou ik hem zeker niet meenemen....vind het alleen al sneu voor hemzelf, dan is hij echt niet te genieten op zo'n dag @ Funny me ben benieuwd hoe de meiden de Tagliatelle vinden Lekkere meiden 8) ! Grappig hoe iedereen toch een heel ander voedingsschema heeft en alle kindjes het daar ook goed op doen. Je kiest toch een eigen weg die het beste bij jou en het kindje past.