als het goed is word mijn meisje zo ook weer "thuisbezorgd" hihi heb haar wel gemist hoor! ga zo eerst ff douchen
veel succes met de tagliatelle funnyme! ben benieuwd wupje neeeeee je moest nog blijven, nog 2 berichtjes maar
Hallo Ik moet 25 blz bijlezen vandaag Ingeltje, een teller ( in zijn oog ) Ow jee een ziekenboeg? beterschap. verwen ze maar lekker ( want mannen zijn ow zo zielig als ze ziek zijn ) Parr, haha ja hoor ik doe rustig aan met hem ( ik hou me wel in ) had toch al gereageerd op je filmpje of niet? vind jou filmpjes en foto's ook altijd erg leuk maar dat kan niet anders met zo'n lekker meissie als Kate Tweety, fijn dat Robin goed heeft geslapen, nu jij nog. je moet idd het vertrouwen er een beetje in terug krijgen.komt goed FunnyMe, ow jee de griep dat is minder. beterschap ( en beetje raar van je moeder hoor. ziek is ziek ) schiet ook niet op dat ze afbelt,maar ja je had toch geen zin in visite lekker bankhangen dus Succes maandag op solli ! Leuke foto's Pisum, ook op mijn vrije dagen ga ik er op dezelfde tijd uit zodat Levi zijn ritme houdt Ik zou idd ook geen geld in dat huis stoppen Iris, super dat je 3 dagen kan gaan werken Anno, mooie banner ! Roshi, super dat je beste vriendin een goede echo heeft gehad ! nu mag je het lekker hard op roepen babystyle, jee je hebt werk ! gefeliciteerd Missy, goede nieuws was dat als het eind Juni nog steeds zo goed gaat met Levi als nu we voor een broertje of zusje gaan Lola, ow dat is minder dat groot deel van de dec. kindjes nu ziek zijn. zou zelf ook niet met een ziek kind naar een Meeting gaan en anders eerst even vragen hoe de andere moeders er tegenover staan replay Ferry gaf Levi net een stukje banaan en meneer kauwde het zo op. Nu wil Ferry ook wel voor de Replay gaan haha. Levi heeft iets nieuws geleerd van papa. je tong uitsteken en zo brrr geluid maken. VInd hij heel leuk..vooral als hij eten in zijn mond heeft ( met als gevolg dat ik onder de wortels zit ) zo net op tijd klaar met bijlezen want Levi wordt wakker
Dat is het 'm nu juist. De enige moeder die zich aangevallen zou moeten voelen - de moeder van het zieke jochie - hoor je er niet over 'klagen'... Maar ik vind het eerlijk gezegd vanzelfsprekend dat je met een echt ziek kind niet naar een speeltuin gaat. Verkoudheden reken ik nu even niet onder ziek zijn, want dan kwam je nergens meer...
Jeetje... wat vervelend! Tja... en met een zieke man erbij, heb je dus eigenlijk twee zieke kinderen te verzorgen... Beterschap voor je mannen en strekte voor jou (en flink duimen dat je deze keer zelf buiten schot blijft...)!
Weet je wat mij het meest stoort? Op de meeting zei iedereen hardop dat ze het niet vonden kunnen om een ziek kind mee te nemen, maar hier op het forum durven/willen ze dat niet meer zeggen en vinden ze de mama's die die mening wél op het forum verkondigen ineens wat hard overkomen... Als ik een vriendin op bezoek krijg met een echt ziek kind, zou ik ook zeggen: 'Had me dan even gebeld, dan hadden we de afspraak verschoven...'
nou we moeten robin echt weer leren kennen geloof ik. als ie huilt honger of toch slaap. denk slaapt gilt ie zijn koppie eraf in bed. dus huppa er uit nog jengelen nog een uur voor de fles na 15 min toch maar een fles gegeven en onder de fles valt ie in slaap. dus ik met hubbie overleggen in de box of op bed? (op bed moet ie de plakker nog op dus wordt ie wakker) nou maakt niet uit fles is leeg en meeneertje is weer het ventje zit nu papa te verleiden en met zijn tut te spelen. merk nu wel dat het heel veel energie heeft gekost de laatste maanden ben echt versleten. heb ook tegen hubbie gezegt dat ik niet wil dat er weer allemaal mensen gelijk gaan langs komen. echt geen behoefte aan. eerst hier weer eens een normaal ritme terug krijgen.
Vergeet de videocamera niet! Wij hebben de eerste hapjes van Jasmijn ook geflimd en we lachen ons nog steeds rot om die opnamen...
Ja dat weet ik ook wel, maar vind het ergens zo onvoorstelbaar! Ik zie niet hoe Julian dat weg moet krijgen zonder tandjes. Ik moet het een keer gezien hebben denk ik, want het klinkt echt interessant.
Weet ik niet. Noura - de decembermama die haar persoonlijk kent - heeft er al een poosje niet meer over geschreven. Ik zal er eens naar vragen... Want even voor de duidelijkheid: Juffie is een december 2007 mama en Noura en ik zijn december 2006 mama's. Ik ken Juffie dus niet... Ik kan me héél goed voorstellen dat je nu niet meteen een hoop aanloop wilt. Geniet eerst maar eens rustig van jullie verenigde gezinnetje !