klopt, ik heb haar eerst dus om 1 uur de fles gegeven en daarna steeds een uurtje uitgesteld met het speentje. Ik probeerde het gewoon en ze accepteerde het. moet er wel bijzeggen dat ze soms ook pas om 4uur ofzo kwam hoor.
@Missy: ik denk dat je nog niet zo "graag" van die 5e fles af moet willen. Zo te lezen heeft Mike hem nog nodig... hij geeft vanzelf wel aan als het niet meer nodig is. Geeft hij het over paar weken nog niet aan, dan gewoon nog eens proberen. Maar voor nu de 5e er gewoon inhouden. Ik zou in bad gaan zei ik... ja dat klopt. Zit nu ook in bad. Hoe erg ben ik. Met laptop op een tafeltje. Ga ff Vuurzee kijken via uitzendinggemist...
Goedemorgen mama's, @IrisB: Heppie bursdeej toe joe, Heppie bursdeej toe joe, Heppie búúúrsdeej, diehier Iiirrriiiisss, Heppie bursdeej toe joe! Vannacht om 05.30 uur werden we wakker van een huilende Quinten. We waren allebei stomverbaasd omdat hij altijd zo goed slaapt. We zijn hem allebei een keer gaan troosten maar merkten al snel dat hij huilde omdat hij weer helemaal vol snotties zat. Echt zielig. Dus lekker geknuffeld, Luuf gesmeerd, snotzuigertje gebruikt en neusspray gesprayt en na een half uurtje was het ergste leed geleden en is hij weer in slaap gevallen. Straks weer even gaan werken en dan vanavond lekker vroeg naar bed om even bij te slapen. Tot later!
@ Missy: Ik zou het vanaf nu gewoon proberen zoals je het gisteren gedaan hebt. Volg Mike maar! Hij heeft er toch goed op doorgeslapen vannacht? Over hoe ik me voel...zolang ik bezig ben en afleiding heb: goed! Maar ik begin nu steeds meer in te zien dat ik de eerste periode na de bevalling totaal niet mezelf was en op de automatische piloot heb geleefd en ik me dus weinig van Aimar's eerste tijd kan herinneren. Daar heb ik het nu gewoon moeilijk mee.... En ik wil nog steeds heel graag verhuizen naar Soest...word gek hier in dit dorp, voel me eenzaam...maarja dan moeten we eerst wat dingetjes opknappen in huis en dan eerst nog maar zien te verkopen in deze moeilijke tijd....
Meisjes zitten op de creche (waar ik overigens hoorde dat ze wel mensen nodig hadden op kdv) en ik heb mega oorpijn!
we gaan straks een foto reportage laten maken van de jongens vorige week waren ze bij de supermarkt hier helaas lag robin toen in het zh dus baal baal baal en toen kreeg ik eind vorige week een brief dat ze deze week bij de c&a hier staan jippie. dus kleertjes uit gezocht mama heel slim rene zijn shirt nog niet aan. en robin net aangekleed na het fruit en slapen en ja hoor gaat meneertje topch weer ff een poep broek maken zo langs zijn luier broekje en romper eronder grrrr was een leuke broek bij het shirtje. nu weer een nieuwe klaar gelegt maar nog niet aan hihi gebeurd me geen 2e keer.
@ Tweety: ja zal je net zien ja! Veel plezier met de fotoshoot! Worden vast prachtige plaatjes! Ik ga zo weer even foto's op on hyves zetten. Kan wel ff duren.....
@ funny: sterkte met je oorpijn...ik weet hoe vervelend het kan zijn Aimar poept veel! Echt niet normaal: Maandag: 5 Dinsdag: 3 Vandaag: al 2! Foto's komen later, Aimar vindt het tijd voor zijn fles
Trouwens niet zo'n goed nieuws gehad de laatste dagen: een vriendin van mij heeft een MA gekregen me 10 weken. Daarnaast waren een nicht van Chris en haar man in verwachting van een meisje, zij bleek echter het syndroom van Turner te hebben in zo'n erge mate dat ze in de buik zou komen te overlijden. Dat is vorige week donderdag inderdaad gebeurd met een zwangerschapsduur van 25 weken. Ze is inmiddels bevallen van het meisje. En tot onze grote schrik hoorde we gisteravond dat de beste vriend van mijn ouders zeer onverwacht is overleden aan een hartstilstand. Wat een dagen...
JAAAAA 3100 berichtjes! Ik ga nu ff fotos uploaden en dan kom ik weer spammen... Zijn de fotos van gisteren.
zo ik ga me (eindelijk) maar eens aankleden. Jenna wordt zo weer wakker voor haar flesje dus moet nog opschieten ook hihi