September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: nee, is inderdaad een vreselijke tijd. Gelukkig toveren de foto's van jouw 2 kleine schatjes toch een lachje op mijn gezicht, dank daarvoor!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Graag gedaan! Vrolijk graag iemand op. En laat nog liever fotos van mn moppies zien!

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @FunnyMe: wat een lieve foto's! Vooral die in de emmer... te lief!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: hè wat een nare dingen allemaal. Sterkte! En kom inderdaad maar vaak hier of op onze hyves foto's kijken en kletsen, vrolijkt je weer een beetje op hoop ik.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    IrisB, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Jenna 4 maanden!! Hee Jill dus ook :-D

Pupke, wat een vreselijke berichten :( Sterkte met alles meis, knuffel!

Zo 200 cc gekolft, ben weer weg!

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar heeft net weer 60cc laten staan van zijn fles. Ik had op advies van de huisarts 30 min voor de fles een zetpil paracetamol gegeven. Dit omdat het kon zijn dat hij keelpijn heeft en daardoor niet veel wil drinken....nou dat maakt dus geen verschil. Maar goed verder is hij supervrolijk, lag net keihard te gillen van de lol!

Ik ga ff de foto's in de pc laden....

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

Getsie meis wat een vreselijke dingen allemaal **knufff**

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen mama's 8)

@ Steen nog gefeliciteerd met de verjaardag van je broertje! :D

@ Eva ik denk dat het dan wel de goede kant op gaat met Aimar als hij al lekker vrolijk is :) Het drinken zal vandaag of morgen wel weer normaal zijn. Maar wat een poeperd 8) !

@ Tweety oh sjit weer nieuwe kleertjes uitzoeken :( Veel plezier met de shoot!

@ Missy Mike heeft het goed gedaan vannacht! Ik zou het ritme gewoon een tijdje zo aanhouden. Ik hoop voor je dat hubbie niet te lang hoeft te werken, is toch balen als hij zoveel pijn heeft :(

@ Pupke ach wat sneu voor Quinten (de snotjes) en jullie heel veel sterkte met al deze moeilijke gebeurtenissen :(

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Funny> wat een leuke foto's! en wat een droppies zijn je meisjes :D

Freesia> YEAH Jill 4 maanden ;)

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :D :D IRISB HAPPY BIRTHDAY TO YOU :D :D

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano heeft het best redelijk gedaan vannacht. Hij had om 20.30 uur zijn laatste fles (nummer 5) dus ik wilde hem niet meer wakker maken voor nog een flesje en hij heeft doorgeslapen tot kwart voor 5. Normaal gesproken als hij dan thuis is, gaat hij na het flesje weer naar bed en slaapt dan makkelijk tot aan de fles van 10 uur dus dan kom ik niet in problemen met het ritme. Maar vandaag is hij naar Dennis zijn moeder en moesten we hem dus om 7.15 uur wakker maken :( Aangezien hij ook nog weinig slaapt bij mijn smoeder zal ik vandaag wel op 6 flesjes uitkomen. Maar goed als het 1x in de week is, maakt het nog niet zoveel uit. We zullen zien 8)

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, nee dat snap ik wel..
    Is anders te grote overgang. Maar gisteren kreeg hij ipv 23.00 uur de fles om 22.00 uur omdat hij zelf wakker werd.
    En erna heeft hij dus heerlijk geslapen en kwam pas om 5 uur voor speentje.
    Dus als ik hem vanavond om 18.00 uur de fles geef, maak ik em om 22 uur wakker.
    Maar als hij zelf eerder komt rond 21.30 uur geef ik hem wel.

Nee klopt, ik wil hem die 5e fles nog voorlopig wel aanbieden. Gewoon tot hij wel de bijvoeding accepteert en lekker vind.
    Dus over paar weekjes proberen we weer een x groente.

@Pupke, aaah wat sneu voor Quinten. :(
    Hopelijk is hij gauw vd verkoudheid af! Stomme verkoudheid ook..
    Bah, we sturen de bacillen weg!
    He bah meid.. ik zit vol ongeloof jou verhaal te lezen!
    Wat gebeuren er toch erge dingen in deze soms klote wereld *knuf*

@Eva, ik voel me dus precies zo!
    Ik voel me zo schuldig tegenover Mike en Alex dat ik niet van hun genoten heb de eerste maanden..
    Hopelijk komen we daar wel ooit overheen, want met dit gevoel blijven rondlopen is ook niks..
    Aimar is een poepmachine geworden.. ;)
    Geef je trouwens nog steeds alleen HA?

@Tweety, owww leuk fotoreportage! :D:D

@Roshi, GEFELICITEERD MET JENNA DER 4 MAANDEN! :D:D

@Wupje, hoe is t nu met vreetzakje Kyano? ;)
    Hij kan de hand schudden met Mike hoor.. Pff.. op zijn eetschema is ook geen pijl te trekken!
    Maar ik ga echt geen voeding voor hongerige babies geven, aangezien hij straks wel bijvoeding krijgt.
    Edit: lees al dat hij t wel een stuk beter doet dus op de andere voeding.
    En de krampjes, geen last van?

Meiden heb toch nog even een vraag, ik snap niks meer van Mike zijn voedingsschema..
    Dit was hem dus normaal (tenminste zo deden wij t):

07.00 uur 180/6
    11.00 uur 180/6
    15.00 uur 180/6
    19.00 uur 180/6
    23.00 uur 180/6

Maar sinds een aantal dagen is hij dat schema helemaal door de war aant gooien.
    Hij drinkt die fles van 07.00 uur niet van harte.. Hij is wel wakker rond half 7 door poepbroek, maar heeft dus om 7 uur nog niet echt honger.
    Moet ik hem dan om half 7 gewoon met schone kont terug in bed leggen of eventueel spelen in de box tot hij hongersignalen zelf geeft?
    En vanuit dat tijdstip steeds ongeveer 4 uur doortellen voor de volgende flessen?
    Ook slaapt hij s'morgens maar van 8 tot half 10..
    En heeft daardoor dus om half 11 al honger ipv 11 uur.. Gewoon geven?
    Die van 15.00 uur valt meestal wel mee, hooguit kwart voor 3.
    En dan die van 19.00 uur wilt hij al om 18.00 uur.. Die gaan we dus vanaf vandaag wel geven en dan kijken of hij erna zelf komt en anders 22.00 uur de laatste fles.
    Dus als ik Mike volg krijg ik zo'n beetje dit schema:

07.00 / 07.30 uur ofzo..
    10.30 uur
    14.30 / 15.00 uur
    18.00 uur
    En dan doen we uiterlijk 22.00 uur, maar als hij bijv 21.00 uur komt krijgt hij hem ook maar wel met pap dan.

Ik ben zo bang dat als ik hem echt helemaal moet volgen, we of met de laatste veelste vroeg uitkomen doordat hij bijv maar 3 uur tussen elke fles doet.
    Of we dan dus uitkomen op een nachtvoeding of weer 6 flessen en dat is over de liter heen!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is er iemand die van zn pspcreaties een boek heeft laten maken? Dus zo'n hemaboek ofzo... En hoe is dat bevallen?

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    missy> heb je het aleens geprobeerd om Mike zelf te laten komen en zo ja hoe ziet het er dan uit?

18. Bah, weer een 'slachtoffer' van de griep :( . Beterschap!

19. Iris: Van harte gefelciteerd!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy ha ha mijn vreetzakje die kan er wat van! Had vanochtend al om 9 uur zijn 2e flesje helemaal leeggedronken :confused: .....maar had ik wel al een beetje verwacht. Vandaag accepteer ik maar gewoon dat hij 6 voedingen (waarschijnlijk) nodig heeft.
    Ik zou als Mike om 7 uur nog niet echt hongersignalen afgeeft hem idd gewoon in de box leggen, even spelen. Misschien heeft hij dan na een kwartiertje wel al honger.
    Als ik thuis ben en Kyano heeft geslapen en wordt wakker leg ik hem altijd eerst in de box. Hij vindt dat fijn, even spelen en heeft dan ook nog geen zin in eten. Meestal na ongeveer 20 minuutjes wel.

Deel Deze Pagina