September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ Iris van harte gefeliciteerd.

@ Funny beterschap!
    Wat een mooie foto's van je meiden!

@ roshi feli met de vermaandag!

@ funny me ik heb dat gedaan zo een boek laten amken maar dan emt geboorte foto's van kyani wel bij kruidvat maar is mij uitstekend bevallen.

2. Jeetje, dat zijn inderdaad heel trieste berichten... :cry:

3. Dat zal niet goed gaan. PSP-creaties zijn te klein (wat pixels betreft) om af te drukken...

Wat een leuke foto's weer, trouwens... :D

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar daar heb je ook allemaal achtergronden enzo met psp meegemaakt?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En dat kan je niet veranderen? Want er waren ook meiden die kerstkaarten van hun pspcreaties gemaakt hebben toch?

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: als Mike om 7:00 nog geen hongersignalen heeft zou ik hem nog niet geven. Laat hem lekker even in de box spelen of bij jou op schoot en geef hem de fles wanneer hij er trek in heeft. Aangezien hij aan het eind van de middag altijd wat meer trek lijkt te hebben, komt hij vanzelf weer goed uit met de tijd. Enne een schema is een richtlijn hè? Ikzelf hou altijd aan dat tussen 2 voedingen 3 á 5 uur mag zitten. Gemiddeld kom je dan om de 4 uur uit :)

Aimar krijgt nu per fles:
    4 scheppen pepti
    2 scheppen HA
    Als hij a.s. vrijdag weer goed drinkt en weer beter is ga ik 3 om 3 geven en zo verder totdat hij helemaal op HA zit.

7. Ik baal als een stekker! Ben zojuist uit mijn favo skinny jeans gescheurd. Nee... hij zit wel skinny, maar echt niet te strak ;) , maar bleek in de naad niet goed te zijn genaaid. Mag toch niet voor een merk als Mexx, vind ik. Daar ga ik dus mee terug...

8. Nee, de achtergrondjes zijn nooit groter dan 600 pixels en dat is gewoon te klein voor een mooie afdruk. Je kunt de creatie wel groter maken, maar dan holt de kwaliteit achteruit...

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: dat is idd balen zeg! En inderdaad van Mexx mag je toch wel kwaliteit verwachten... :rolleyes:

Aimar was net na 30 min slapen alweer wakker. Ik heb nog geprobeerd hem in bed rustig te krijgen maar meneertje wilde echt niet meer....dus eruit, bij mama op schoot een beetje gepoept (pas de 3e keer vandaag...) en nu vrolijke geluidjes in de box aan het produceren....
    Tegen 13:30 leg ik hem nog maar eens op bed, kan hij nog 1 of 1,5 uur slapen voor de volgende voeding....(hoop ik ;))

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hmm das dan wel jammer. Het leek mij juist zo leuk om er een boek van te maken

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou ja! Van een merk als Mexx mag je inderdaad wel betere kwaliteit verwachten! Inderdaad terug gaan

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar je kunt ook de grootte van de blz instellen. Zou het dan ook niet lukken (sorry voor mn gezeur!)

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo grappig: Aimar ligt helemaal in een deuk als je hem laat schrikken of 'monstergeluiden' maakt en je doet alsof je hem gaat opeten! Echt lachen joh! Ik zal het eens proberen te filmen en dan op de hyves zetten!

Oh volgens mij is meneer weer moe.....naar bed dus!

14. Dan zou je moeten proberen een klein boekje te maken. De meeste programma's geven zelf aan of een foto geschikt is. De site van de HEMA doet dat in elk geval wel...

Of je plaatst meerdere creaties bij elkaar als één foto. Vier creaties van 600 x 600 leveren toch één grotere foto van 1200 x 1200 op. En dat kan wel genoeg zijn voor een afdruk...

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja heb nu een proefboekje gevonden van de hema die is 10x15. Nou ja uitproberen maar.

16. 4days

4days Niet meer actief

Lola, echt helemaal super, die foto van jullie op borstvoeding.com! :D

17. 4days

4days Niet meer actief

Ohwja idd, hihi. Die hebben ze gestolen voor een artikeltje ;)

18. Nee, ik kreeg gisteren een mailtje van Stefan met de vraag of hij die foto mocht gebruiken. Hij wilde daar graag een sfeerfoto plaatsen en hij vond de mijne veel sfeer hebben... :)

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    had je de broek allang? gewoon teruggaan met de bon en dan krijg je zo een nieuwe, heb het ook een keer gehad. Mexx garandeerd kwaliteit dus dit soort dingen vervangen ze direct.

Deel Deze Pagina