@Jannes, ik weet t.. je hebt groot gelijk. Ik moet eens niet afwachten wat anderen ervan zeggen, maar doen wat mijn eigen gevoel zegt. En dat is.. niet bang zijn en gewoon eens een aantal dagen Mike observeren en volgen in eet en slaapgedrag. En dat alle slaapproblemen die we met hem hebben, de gevolgen zijn van hem niet op tijd eten geven. Dat hij dus moet huilen voor hij de fles krijgt, daar uitgeput van raakt en daardoor tijdens de fles in slaap valt en erna onrustig en kort slaapt. Want toen we hem voorheen gaven wanneer hij wilde, sliep hij véél beter en sliep hij door. Nu sinds een maandje niet meer en dat komt denk ik dus doordat hij aangaf een ander ritme te willen. Ik ga zeker vd week nog even een x bellen met Maatschappelijk werk, misschien dat zo'n praatsessie even goed voor mij is. En morgen komt me mams even langs, kan ik ook altijd fijn mijn hart bij luchten! @Wupje, ja dat denk ik dus ook bij Kyano.. Gek he, dat ik bij een ander wel dat advies kan geven en wel denk te weten wat er aan de hand is. Maar bij mijn eigen kind helemaal dichtklap en verdrietig en bang word! We zullen maar gewoon saampies even onze kids moeten volgen en zien of we er dan uitkomen. Als houd ik wel minimaal 3 uur aan tussen zijn flessen. Dan ga ik eventueel wel even met hem rondwandelen door t huis om dat half uurtje door te komen. HA had ook gezegd dat 3 uur echt beter is voor de spijsvertering. En ik zou t ook helemaal niet erg vinden als hij zelf bepaald dat zijn laatste fles rond 21.00 uur ofzo is hoor. Als hij daarop door kan slapen is er niks aan de hand. En zodra hij dan bijvoeding krijgt, kan ik gewoon weer kijken hoe hij alles verschuift als die laatste dan wegvalt. @Yule, hij drinkt de fles van 7 uur wel leeg maar niet van harte zeg maar.. Wat dat betreft ist wel net een Kliko, alles wat je voorzet gaat wel op.. Maar die fles van 7 uur gaat hij vaak zitten klieren en spuugt de speen steeds uit en gaat ronddraaien met zijn hoofd. maar omdat wij dus dat schema wilde houden, hielden wij dus vol en uiteindelijk dronk hij dan wel hem leeg maar duurde t dus 45 min ofzo.. Wat ik alleen dan zo raar vind, na een lange nacht wilt hij dus niet om 7 uur drinken, maar die fles van 11 uur wilt hij dus dan wel eerder. Maf kind whahaha! En nu komt t idd soms zo uit dat hij 1,5 tot 2 uur lang wakker is voor hij de fles krijgt. En dan is hij dus inderdaad veelste lang wakker en slaapt dan ook onrustig doordat hij zo moe is dat hij niet de diepe slaap kan vatten. Dus als hij straks rond 17 uur wakker is, geef ik hem gewoon om 18 uur de fles en kan hij erna weer lekker naar bed. En dan zie ik wel of hij zelf komt voor de laatste fles, zo niet geef ik die uiterlijk 22 uur. Dan zit er dus wel 4 uur tussen, maar moet kunnen lijkt me.. En overdag doet hij er dus vaak 3,5 uur tussen.. @Steen, heel veel beterschap! @Babystyle, zo te zien drinkt Kyani in de ochtend ook om de 3 uur.. Zelfs als ze een fles van 210/7 heeft gehad. En zij krijgt dus ook om 18.00 uur de fles en dan nog 1 om 22.00 uur. CB had ook nog gezegd toen ik belde vanmorgen dat ik de laatste fles wel 210/7 mocht proberen. Dan zit Mike maar 30cc over de liter en dat was niet zo ongelofelijk erg als we bang waren dat als hij om 21 uur al komt hij het er niet op zou redden.
@ Missy: Hier gebeurt het ook weleens dat Aimar na 45 min wakker is. Als hij echt niet meer wilt slapen, laat ik hem even op zijn (knuffelen met mama of spelen in de box). Daarna probeer ik hem nog een keer op bed te leggen voor de volgende fles. Soms werkt dit, soms niet. Ik denk idd dat het verstandig is om met je huisarts of CB te gaan praten. Misschien kunnen zij een dagje meekijken? Of kan je gewoon even je verhaal kwijt en hebben ze tips. Kop op meid, je bent de liefste en beste moeder die Mike zich kan wensen! Je bent alleen even de draad kwijt, maar dat komt vast snel weer goed! YOU CAN DO IT! Knuf van je reismaatje
Ohoh...Aimar is nu al een ijdeltuit....kan zichzelf úren bekijken in die spiegel Weet niet of ik het al gemeld had.....(geheugen van een vergiet hier) maar ik heb leuke foto's van Aimar op onze hyves gezet!
Van de 3e fles heeft Aimar wééér 70cc laten staan en ookal voor de 4e keer gepoept Maar meneer is vrolijk
Hoeveel cc doe jij in de fles? 180/6? Als dat zo is drinkt hij wel meer dan de helft op, zou dus nog moeten kunnen....
Ga zo naar huis. Kan ik nog snel even een wasje aanzetten voordat Dennis met Kyano thuiskomt 8) Als ik tijd heb zal ik vanavond ook eens wat leuke foto's van ons mannetje plaatsen.....het komt er steeds niet van
Wisten jullie dat zo'n schommelstoel die automatisch schommelt echt een geweldige uitkomst is? 's Middags heeft Luuk meestal een tijdje dat hij even niet weet wat hij wil en in de schommelstoel is hij meteen rustig... als je wilt weten welke wij hebben, PM maar even
@ wupje: ja 180/6. Het valt ook wel mee, maar had gedacht dat hij nu wel weer beter zou gaan drinken....moest hem net wakker maken voor de fles.....heeft 5 uur tussen gezeten terwijl hij ze dus niet opdrinkt..... Meiden, ik ga boodschappen doen! tot later
@ Parr: jij vroeg wat er in soest was...Nou daar ben ik opgegroeid en heb het daar altijd erg naar mijn zin gehad. Toen wij samen wilden gaan wonen, konden we daar niks betaalbaars/leuks kopen. Toen hebben we dit huis waar we nu wonen in Soesterberg gekocht. Soesterberg hoort bij Soest maar ligt er 7km vandaan en is klein. Zo hebben we maar 1 supermarkt en niet eens een voordeeldrogist ofzo. Ronduit saai. We hebben hier maar 1 bevriend stel in de buurt wonen....dus daarom wil i terug naar Soest, veel levendiger en familie en vrienden in de buurt! @ Jannes: zie nu pas de schattige foto van Sara in haar mooie jurk! Jammer dat je niet met haar naar de meeting komt, Aimar had haar graag in het écht willen zien Nu ben ik echt weg hoor! Ajuus parapluus
@pupke he wat een vervelende berichten allemaal meis. *knuff* @funny hoe ging het rapleyen? hier mogen we dat niet doen helaas. @lola leuk dat beide foto's op de site zijn gebruikt. hier ook een mannetje die niet wilde slapen vanmiddag. toch op bed gelegt en huilen dus denk laat hem maar ff huilen nou das dus niet meer van toepassing hier he met dat stomme apparaat. hij meet dus ook de hartslag en als ze dus erg gillen stijgt die en ja hoor piepen janco zegt wat hoor ik nou? ik ? babyfoon stond zacht ivm het huilen dus ik naar de gang en ja hoor piep piep. ik naar boven zet dat ding uit probeerde ik dus maar lukte niet door dat je het dan te snel wil doen ging ie gelijk harden loeien een pieptoon heel hard en schel als een brandalarm auw arme oren . robin was inmiddels al weer rustig want ja mama was al weer in de kamer. oef klere ding hihi. wist al in de gang dat er niks met robin was want die hoorde ik al.
@Eva, thanx mop! Je bent nual mijn liefst reismaatje.. En wij proberen idd ook wel eens om hem dan erna gewoon uit bed te halen en later weer terug te leggen. Maar nu kan dat niet.. Hij slaapt nu altijd na de fles van 15.00 uur, van 16 tot 17 uur.. En als ik hem dan eruit haal krijgt hij om 18 uur al de fles. Dus heeft t geen zin om hem eerst tot 17.30 op te houden en dan nog een x in bed te leggen denk ik.. Tenzij hij t wel pikt en dus de fles pas om 18.30 krijgt.. Normaal dus 19 uur, maar daarvoor heeft hij dus al eerder honger. Soms al een uur eerder, dan kan ik hem niet meer in bed leggen en soms maar half uurtje eerder, dan lukt t soms nog wel. @appelappel, ik vind die automatische veelste duur! @Tweety, owwjee wat een stom apparaat dan hahaha! Hadden wij ook int ziekenhuis, als Mike begon te huilen ging dat ding af en kwamen allerlei zusters gelijk whahaha.. Toen mochten we het apparaat alleen nog aanzetten als hij al sliep. Ga even spaggeti maken.. Lekker makkelijk de saus uit een pakje hihi! Hoezo geen goede huisvrouw whahaha..
nou vind ik niet te weinig hoor je hebt groot gelijk zou hem er gewoon nog ff op laten staan. ze is zelf gek.[/quote]
@steen: oeh, beterschap meid! @missy: is niet raar denk ik (dat ie die van 11 uur eerder wil), want om 7 uur is hij nog moe, niet uitgeslapen. Raven drinkt de eerste voeding ook halfslapend en wil de volgende dan eerder. @jannes: leuke jurk! @tweety: da's dus even wennen zo'n apparaat... Nav reactie van appelappel: dit klinkt als een verkoper die zich als medemama vermomd heeft om dingen aan te prijzen. Dat gebeurt nogal eens op fora. Misschien heb ik het mis maar ik vind het een beetje een bizar bericht als je hier nooit post. Waarom zou je ons dan ineens iets gaan aanraden?
@Yule: ik vond het ook al zo'n raar bericht. Zeker omdat we haar niet kennen. Ik heb zo'n schommelstoel en vind hem ook top, maar ik ga toch ook niet op ander fora zo'n berichtje achterlaten.... Al zullen jullie misschien ook denken dat ik eigenlijk bij de Wibra werk na mijn Dasty promotie Sorry AppelAppel als het niet klopt en je gewoon goede bedoelingen hebt.
Sorry appelappel, zie nu dat je in het verleden weleens bij ons meegeschreven hebt en dus ook een kindje uit september 08 hebt.