@steen ooh wat minder! dikke beterschaps knuff! en rustig aan doen! @eva jij was snel bij met die film! had hem net op gezet en meteen antwoord wordt net een kletskous als haar moeder Ja wij voeden haar 2 talig op. Ik praat aleen engels tegen haar en lief alleen nederlands. Al moet ik wel zeggen dat ik mijzelf betrap en soms NL met haar praat lief en ik mogen ook alelen nederlands met elkaar praten dan. Mijn ouders en broertje praten ook engels tegn haar. heel begrijpelijk dan dat je terug wilt naar Soest! @jannes lief jurk! @appelappel hoihoi! hoe is het met Luuk? @tweety jemig.. moet wel zeggen dat als ik de scenerio afspeel in mijn hoofd dat ik een beetje moet lachen, want ja er was niks mis met robin maar ipv1 alarm (robin) heb je er 2
@Parr: haha, leuke foto's! Wat is Kate lekker geconcentreerd bezig daar! @appelappel: oh nou snap ik het. Je leest wel mee hier denk ik alleen post je niet zo vaak? Sorry hoor, we hebben wel eens meer vreemde vogels hier gehad (maar dat ben jij dus niet ) Bedankt voor je tip in elk geval!
@parr ja lach maar klere herrie stond er midden in hubbie kwam naar boven vloeken dat ik de slaapkamer deur docht moest doen want nu was rene ook wakker ja hallo grrrrrr me oren tuten wilde dat ding zo snel mogelijk uit hebben voor dat rene wakker werdt. pfff robin was net zo moe dus flesje eerder gegeven had ook honger tijdens de fles in slaap 5 min later klaar wakker grrrr.
zo robin ligt ko op bed. heb de meter pas aangezet toen ie sliep haha gebeurd mij geen 2x natuurlijk. maar nu ging ie zonder moeite slapen gek ventje. de foto shoot was leuk als het goed is hebben we 5 leuke foto's 2 van ieder appart en een van hun samen rene wilde de 2e foto niet meer robin vast houden hihi.
Ik heb zojuist via de e-shop een nieuwe besteld (de winkel had 'm niet meer...) en ik krijg dan van de winkel mijn geld terug...
Hoi Meiden, lees later bij maar ga zo eerst even eten. Had even een vraagje.. Eind december ben ik voor het eerst na de bevalling ongesteld geworden. Precies 4 weken later voor de tweede maar nu, nog geen anderhalve week later, be ik weer ongesteld geworden. Is dit normaal? Of zou het misschien iets anders kunnen zijn? Heb gisteren ook voor het eerst weer gesport en vroeg me af of het misschien te intensief was en een lichte bloeding is? (je haalt je af en toe ook van alles in je hoofd).
@parr de 17e kunnen we ze halen. ben benieuwd heb wel die van hun samen gezien en die was leuk denk dat ze allemaal leuk zijn want die man deed het echt leuk rene schaaterde erbij haha.
@Yule, hoe komt t dan dat ze nog niet uitgeslapen zijn dan om 7 uur? Want ze hebben dan tochal een hele nacht erop zitten en dus ook al even zonder voeding? Wat zou ik trouwens doen.. nu hij eerder op bed ligt dan normaal gesproken (normaal na de fles van 19.00 uur, slaapt hij om 19.45 uur en nu dus om 18.45 uur) als hij zelf al wakker word om 21.00 uur? Dan al fles geven, bijv papfles? Of ophouden, spelen 22.00 uur fles en dan gelijk na die fles naar bed? Nu deden we na de fles van 19.00 uur naar bed en dan kwam hij vaak zelf voor de laatste fles. Die gelijk geven en weer terug het bed in. @Parr, wat een lekkerding is Kate toch! @tweety, als Robin al om 18 uur op bed ligt word hij dan zelf wakker voor de laatste fles? En geef je dan dus gelijk een fles als hij wakker word, ookal is t pas 21 uur? En red hij t dan dus tot de volgende ochtend? Of doe je als hij om 21 uur wakker word, eerst nog spelen om de fles te rekken en geef je pas 22 uur? @Lola, netjes! Vind t ookwel normaal van zo'n dure winkel als Mexx. @Krisstel, wat voor bloeding heb je? Net als ongi of lichter?
@missy robin heeft nu rond 17.15 de fles gekregen denk dat ie rong 21.00 uur weer komt net als gisteren dan geeft ik hem gewoon een pap fles ga niet rekken hij wordt wakker omdat ie dan honger heeft en dan gaat ie weer terug naar zijn bedje. en hoop dat ie dan net als vanacht lekker door slaapt tot half 7.
Hoi hoi, Ik lees hier nog regelmatig mee, ik ben ook een septembermama. Klets alleen niet zoveel mee en zet mezelf ook niet op de lijst m.b.t. naam en gewicht van beeb etc...., omdat ik niet herleidbaar wil zijn (het hier best veel privédingen opstaan)! Maar jullie hadden het al ontdekt zie ik... ik ben geen verkoper hahaha...
hallo allemaal Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen... we zijn maandag met ons mannetje naar de kinderarts geweest, gewoon een controleafspraak die hij iedere 6 weken heeft voor zijn hartje... Pim heeft al vanaf zijn geboorte erg veel last van eczeem, de laatste tijd zijn de plekken opengegaan,, daar hebben we nu zalf voor gekregen en voor zijn benauwdheid twee puffertjes, ook heeft de kinderarts allergy care voeding van friso voorgeschreven omdat ze vermoed dat hij een ernstige koemelkallergie heeft...voorheen heeft hij friso standaart en friso hypoallergeen gehad.... nu mijn vraag Pim vind zijn nieuwe voeding zo vies, dat hij al een paar dagen bijna niks drinkt, op advies van het cb mochten we tijdelijk zijn voeding mengen met de gewone hypo-allergeen, maar het werkt niet...als hij ziet dat ik met de fles aankom draait hij zijn hoofdje al weg en dan is het gillen, hij neemt een slok en dan is het kokhalzen, ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, misschien de huisartsenpost bellen? of hebben jullie misschien tips zodat hij weer wat gaat drinken ik hoop dat jullie me kunnen helpen....
@Nikky, owww jeetje. Sorry maar heb helaas geen tips, misschien wat diksap of de fles aanmaken met thee voor de smaak? En hem zo eraan laten wennen en dan steeds minder diksap of thee erdoor doen? Mike ging ook van gewone naar pepti met een vieze smaak, maar als hij honger had dronk hij hem echt wel leeg. @Tweety.. owkee dan gaan we dat ook proberen. Gisteren kwam hij 22 uur en deden we 1 eetlepel Nutrix en kwam hij pas om 5 uur, speentje gegeven en toen half 7 met poepbroek. Dan kan ik altijd vanavond als hij om 21 uur zelf komt, 2 eetlepels Nutrix doen en kijken hoelaat hij dan komt. En anders gewoon rekken met speen zodat hij weer leert verder te slapen. Zo zijn we toen ook vd nachtvoeding afgekomen, door gewoon geen fles meer te geven maar speen. Na 2 dagen snapte hij t en sliep dan gelijk weer verder als we speentje gaven.
@ tweety: was jij nou degene die ook geboortekaartjes spaarde en mij er om eentje had gevraagd? ben vergeten wie het was... Ik ga de was nog even opvouwen en dan kruip ik op de bank met een tijdschrift. @ Missy: als Mike om 21:00 wakker wordt en je hebt het idee dat hij dorst/honger heeft zou ik niet rekken. Lekker de fles geven en hopen dat hij daarna de hele nacht slaapt! MAAR jij bent zijn mama dus doe dat waar jij je goed bij voelt hè?
@nikky oef jeetje meid niet leuk zo nee.. srry ik weet niks van kv flessen... maar die tip van missy klinkt wel goed. Als het idd gemengd mag worden met thee of diksap?