Is goed meis. Ik vind het al heel super dat je het allemaal doet voor jezelf en Amé. Het zal allemaal wel goed komen daar. Als je maar wel eerlijk zegt wat en hoe. En ik hoop dat je de mensen om je heen die met je mee proberen te denken vertrouwt dat ze het bij het juiste eind hebben, ookal is het soms niet op het eerste gezicht wat jij in gedachten hebt. (lekker cryptisch weer dit )
Hoi! Zo lekker even een avondje op de bank gehangen en net nog even heerlijk met Kyano geknuffeld, die ligt nu alweer lekker te maffen 8) @ Parr gave foto's! @ Krisstel ik had het net na de bevalling dat ik soms alweer na 2 weken ongesteld was maar nu niet meer. Kan altijd wel een keertje. @ Nikky oef dat is heftig Ik zou het niet weten als hij die voeding niet meer accepteert. @ Eva we duimen voor je zwager! @ Anno hè bah geen leuk nieuws @ Kaatje hopenlijk slaap je vannacht beter! @ Yule jammer dat je deze beslissing hebt moeten maken maar voor jezelf zeker beter.
First time, in de auto en op de meeting is denk wel lang hoor in de MC. ook niet goed voor zijn ruggetje. Ik duik ook mijn bedje in. weltrusten !
9 MAANDENBEURS WOE 18 FEB FunnyMe Cossy Tweety Ingeltje DON 19 FEB IrisB FunnyMe (met de meiden) Cossy Dniise (onder voorbehoud) Tweety Elise Ingeltje (met Julian) VRIJ 20 FEB IrisB FunnyMe Yule Dniise (onder voorbehoud) Kaatje Tweety Elise ZAT 21 FEB Yule Dniise (onder voorbehoud) Moppiepoppie Tweety (voorkeur voor weekend) Elise ZON 22 FEB Yule Dniise (onder voorbehoud) Kaatje Tweety (voorkeur voor weekend) Geloof dat op DON en VRIJ een meet & greet mogelijk was met Pupke die er sowieso al heen ging?
Bedankt voor alle felicitaties Er is weer een hoop bijgeschreven vandaag (al verwachtte ik erger met de 1600 in zicht). Vanavond weer paardgereden. Wilde eerst niet gaan omdat vorige wel heel leuk voor mij was, maar niet leuk voor man en Ewout, dus dan is het het me niet waard en wacht ik wel tot Ewout 's avonds minder mamagebonden is. Dus ik manege bellen om af te zeggen, krijg ik "ja, dan moet je toch betalen want niet 24u op voorhand afgezegd". Ik even "" en dan ging ik natuurlijk wel. Had iemand aan de lijn die me niet kende, denk dat als ik iemand anders had gehad het geen probleem was geweest. Paardrijden was weer erg leuk, maar hier thuis was het alweer een kleine ramp. Halfuur nadat ik weg was Ewout huilen, pas anderhalf uur later slapen voor half uurtje, dan weer krijsen en uiteindelijk van pure uitputting in slaap vallen En papa houdt em dan gewoon heel de tijd bij zich, maar hij wil alleen z'n mama en zit volgens m'n man echt te zoeken waar ik ben. Heb nu op manege gezegd dat ik zal bellen als ik WEL kom en niet als ik niet kom. Heb nu weer weekend, maar moet helaas poetsen (en nu echt wel, want zaterdag is m'n verjaardagslunch en moet het huis er iets beter uitzien dan een zwijnenstal ) Vandaag zat ook contract van KDV bij de post (gaat supersnel ), dus even terugsturen en dan staat alles op papier (en kan ik ook ander KDV afzeggen). @Ingeltje: Heee, m'n 9 maandenbeurslijst pikken Maar je wil ook mee, dus dan is het je vergeven. Ik kan trouwens geen nieuwe lijst in m'n onderschrift zetten. Ding blijft maar zeuren dat onderschrift te lang is Zelf denk ik dat voor mij langzaamaan alleen de 19de over blijft (donderdag). Want Ewout heeft wendag op KDV en zou goed kunnen dat er eentje is op de 20ste, maar dat hoor ik later wel... Morgen kom ik tussen poetsen door nog wel op een en ander reageren. Nu maar kijken of ik kan slapen (ben doodmoe, maar kan niet slapen ) Slaapwel allemaal!
@eva duim hier heel hard! @anno wat was er gebeurd dan? een vriendin of een mama van de kdv? lijkt zo wel in mnd 7 van ons zw, toen ook veel slecht nieuws om ons heen @appelappel groeti goed dus hoe oud is hij alweer? @babystyle dank je wel! heb je de films op hyves al gezein dan? kan namelijk ggen films op kate's site plaatsen @slyvia82 oh ben ontroerd! welkom meid! en wat een leuke naam heeft Aiden! @jekkia eh voor welke van de 2? ik ga morgen mijn best doen botontkalking?! en nu? @roshi succes morgen! @lola jij en jannes nog steeds dezelfde smaak @firsttime ik zou juist wel kinderwagen meenemen. jij en babystyle kunnen elkaar in en uit trein helpen, en is ook altijd iemand die wilt helpen. Had ik ook de laatste meeting. Want dan zou je Jari de hele tijd op schoot moeten houden omdat ze niet lang in de mc mogen *edit je bedoelt auto nou iig niet de hele dag in m, is niet gied voor hun. dus idd mssn wipper? anders is er altijd wel een lege kinderwagen @yule dikke knuffs meis! idd lastig situatie, maar wel het beste zo. ik hoop dat de dompi aanslaat! en fijn dat lief jou ook steunt! @moppie liep die vrouw weer te zeuren? @irisb mssn is het gewoon puur wennen dat mama een keertje niet is? denk dat hij na een paar keer wel bijdraait want papa is ook erg leuk en gezellie Zo morgen lekker winkelen, haal al 9.50 vriendin op van station . Hoop niet dat ik de hele dag weg bent, trek ik niet, ben erg moe nog truste dames!
IrisB: soms is de bannerlink te lang... misschien de naam van de 9maandenbeurs inkorten? Beurs bijv? Ik snap dat het moeilijk is om Ewout achter te laten als het zo moeilijk gaat, maar het lijkt mij ook best goed voor Ewout dat hij af en toe went aan avondjes zonder mama... het lastige is natuurlijk dat hij het clusteren mist. Misschien moet je voor jezelf even bedenken of je nog wil blijven clusteren, want dan betekent het dat je idd nog niet weg kan 's avonds. Als je clusteren afbouwt dan heb je weer iets meer vrijheid. Ik denk dat baby's dan toch behoefte hebben aan 'duidelijkheid', anders is het misschien te verwarrend? (ik weet het, 'wij' zijn niet zo van de structuur, maar nu lijk Ewoutje er toch in deze context behoefte aan te hebben?)
Hoi allemaal: Misschien is het een goed idee als er een aantal dames een speel/boxkleed meenemen naar de meeting. Onze kindjes kunnen dan ook even lekker de beentjes strekken terwijl wij zitten te beppen Ik wil er wel 1 meenemen, wie nog meer? Ik twijfel of ik de kinderwagenbak meeneem/mee krijg....want ik denk dat het erg proppen wordt (of zelfs niet eens past). Ik kan natuurlijk ook de buikdrager meenemen.....Ik was eerst bang dat Aimar dan niet zou slapen en in de wagen wel...maar heb ontdekt dat meneer nog maar amper slaapt in de wagen....hij wil alles zien en houdt zijn oogjes mooi open! En ik vermoed dat hij tijdens de rit naar Den Bosch wel in slaap zal vallen. (als Mike hem niet wakker houdt met schunnige mopjes te vertellen.... )
Ik ga Aimar uit zijn bedje vissen, fles geven en dan naar KDV en werk! Tot later vandaag! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden, Heb even snel een paar pagina's teruggelezen, maar niet bijgehouden om te reageren. In ieder geval welkom voor degene die nieuw zijn hier. Meeting: ik neem denk ik de wandelwagen mee, of ik moet mn schatje nog zo gek krijgen om voor die tijd een aparte buggy te kopen maar dat denk ik niet. Vandaag ben ik thuis met Demi. Zij heeft al sinds dinsdagavond koorts en vanacht is het zelfs tot 39,4 opgelopen. Ze is behoorlijk huilerig erdoor... dus ben veel met haar bezig.
Goedemorgen! Zit met mijn haar in een handdk en een kop koffie ernaast mij op te maken voordat mijn moppie komt. werd wel 7.30 wakker van hoge geklets maar is nu rustig. Wou eva laten weten dat ik ook leef zo vreog @dreames ach gossie beterschapskusje voor demi!
oedemorgen meiden! Hier ben ik weer! Ik weet niet wat er is, maar be de laatste dagen wat moe.. ben zelfs een paar dagen niet achter internet geweest en dat voor een pc verslaafde hahaha! Ik haak dus ook vanaf hier maar in! forgive me!
goedemorgen, robin was hier om half 6 al wakker lag helemaal dwars in zijn bedje met zijn beentjes door de spijltjes heen zou ik ook wakker van worden hihi. vanmorgen pap geprobeerd maar na een paar happen had ie het wel gezien en een fles vond ie een beter plan. hij heeft net 30 min geslapen en nu ligt ie weer te jammeren in de box ga maar snel eens kijken bij hem
Goedemorgen, Ben vandaag op het werk stiekum het forum aan het lezen. Is het toch nog een beetje gezellig hier. Iedereen een fijne dag toegewenst.
@tweety hihi wat een gezicht.. zou ik ook niet lekker van slapen @slyvia ja is hier erg gezellig! en gaat ook erg hard
Dat kan je wel zeggen ja! als je het wat bijhoudt is het redelijk te doen.. maar als je een poosje er tussen uit bent......
yoehoe Jenna rolt van buikligging naar haar zij en dan door naar haar rug. Als ik haar dan weer op haar buik leg doet ze het weer en lacht ze me heel hard uit zo eerst ff bammetje maken, dan bijlezen.