September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yeaaah! Goooo Jennaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier heb ik het idee dat Julian steeds meer Mama probeert te zeggen. Als hij moet huilen begint hij nu heel bewust steeds mehmeh te zeggen/snikken. Kan niet wachten! ! !

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    huh mogen ze daar niet mee spelen dan? 8-[ alleen beertjes enzo zijn toch schadelijk. Jenna ligt momenteel met de heggeschaar te spelen.... geen goed idee ? ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey wél een goed idee! Ga gelijk de heggenschaar ook eens proberen!

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna gaat lekker in de tuut in de MC en op de meeting zie ik het wel, ik denk niet dat ze dan in de mc wil blijven zitten dus mag ze best lekker bij mammie zitten :D (of bij de andere kids hihi)

Baby's mogen niet te lang in de mc maar als dat maar 1keer is is het niet zo erg, dus mocht ze in slaap vallen in de mc mag ze daar wat mij betreft lekker blijven liggen. Ik zorg gewoon dat ik die maandag erna nergens heen hoef zodat ze niet weer in de mc hoeft.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey, zeg jij ook al tuut? First time ook al, bedoelen jullie daar de auto mee? Wat grappig dat jullie dat allebei zeggen.

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meis echt superfjin dat hubbie er ook zo over denkt en jullie het nu anders aan gaan pakken! ik hoop dat Raven het hier een stuk beter voor je op gaat doen! **knuffff**

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Die cadeuatjes doe ik echt niet bij iedereen hoor, dit is mijn beste vriendin dus daarvoor maakt het me niet uit hoeveel het kost maar een "gewone" vriendin krijgt gewoon een aardigheidje :D

en wat betreft het oppassen... het is voor een goed doel ;)

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    net als wij toch ingeltje ;)

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara wordt ook pas rond 19.00 uur wakker. Bij haar start de nacht pas rond 20.30 uur. Ik leg haar pas in bed als ze moe is... Niet om 8 uur, omdat het dan bedtijd zou zijn.

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ach wat hebben we toch een goede smaak :D

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik neem sowieso van alles mee, sleep ik altijd mee trouwens als ik met Jenna ergens heen gaat waar geen baby's wonen

13. Ik kan het picknick-kleed meenemen, is wat groter :D . En doordat het aan de onderkant gevoerd is met een kunststof laag, houdt het ook de kou van de vloer tegen...

@Jenna: :thumup: =D> :thumup: !

Ik geloof dat ik jullie vergeten ben te vertellen dat Emma sinds drie nachten ook niet meer in haar wiegje (dat we een weekje eerder al van onze slaapkamer naar de hare hadden verplaatst...) slaapt, maar nu ook 's nachts in haar eigen bedje. (Niet dat dit trouwens voor jullie van enig belang is... ;) ) Nu wordt mijn meisje echt groot... :D

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lola> natuurlijk willen we dat wel weten! wat goed zeg, vind ze het prima?

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Veel liefs voor jou! Je hebt het heel goed gedaan en dit is de juiste oplossing voor jou en Raven.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hahaha.... tis dat we totaal niet op elkaar lijken qua uiterlijk anders zou je haast denken van wel. Misschien zit het in het Midden-Limburgse water :D

17. Ja hoor! Ze sliep overdag altijd al in haar eigen bedje en het zal voor Emma dus weinig verschil hebben uitgemaakt. Het is meer dat ik dat wiegje zo schattig vond. Het ledikant van Emma is namelijk nogal groot (140 x 70 ipv de gebruikelijke 120 x 60) en dus 'verdwijnt' ze nogal in haar eigen bed... :)

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik bedoel dit echt niet vervelend: maar is het wellicht niet verstandig om toch te blijven paardrijden. Ewout zal toch moeten wennen aan het feit dat hij soms alleen is met papa. Als jij voorlopig thuisblijft went hij daar niet aan en wordt het in de toekomst alleen maar moeilijker en wordt Ewout erg eenkennig. Maar dat is mijn gevoel hoor... en je weet dat jij en ik verschillen qua ideeen :(

Edit: zie nu dat Ingeltje ook zoiets zei.

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hahaha... jij start je PC/Laptop gewoon op om 6 uur 's ochtends..

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klopt als een tuut.. eh bus :thumup:

Deel Deze Pagina