Zo ik ben weer bij.... Hier niets bijzonders te melden. O ik ben gisteren naar die film met Brad Pitt geweest "The curious case of Benjamin Button" Gaat over Benjamin die geboren wordt als bejaarde man, en vervolgens met de dag jonger wordt. Halverwege hun levens worden Daisy en Benjamin verliefd. Maar wat zal de toekomst brengen wanneer Benjamin steeds jonger, en Daisy steeds ouder wordt? Nou mijn recensie in 1 woord: Gaaaaaapppppp Jongejonge wat een langdradig begin. De eerste anderhalf uur zijn compleet overbodig. Pas als ze verliefd worden (na ruim anderhalf uur) wordt het interessant.
We kunnen natuurlijk beste allebei een andere vader hebben . Want nu ik er over nadenk heb ik nog nooit een foto van mijn moeder met een dikke buik gezien...
Ik wel van mijn moeder. Maar mijn moeder woonde nog niet in Limburg toen jij geboren werd (woonde in Amsterdam en kende mijn vader nog niet) dus ik betwijfel of zij jouw moeder is...
@Jannes: Dat had ik met de film Sophie's Choice. Een hele mooie film, maar het eerste anderhalf uur had van mij ook in een kwartier verteld kunnen worden...
Dan zal het wel niet, want niemand neemt vlak na de bevalling de trein vanuit Amsterdam naar Midden-Limburg om daar ergens op huisnummer 4 een kindje op de stoep te leggen...
Ik heb ook nooit gezegd de theorie eerst niet geloofwaardig te vinden, ik zei alleen dat zussen niet altijd dezelfde smaak hebben... =P~
ow ja even een vraagje> jenna heeft onwijs last van snotjes en slijm, zo zielig dat ze gister aaf opeens onwijs begon te huilen en ik had het idee dat slikken ook pijn deed. Ik heb haar hoofdeinde iets omhoog gedaan en daarna is ze lekker gaan slapen. Ik geef haar neussprak maar is er misschien nog een middeltje? xxx
@Roshi: Heb je al een neuspeertje (zo'n pompje om snotjes mee op te zuigen) gebruikt? De ui en Luuf ken je waarschijnlijk al...
Lola> ja fijn he, ben er zelf erg blij mee hihi kan ik weer lekker zelf voor mijn meissie zorgen heb ik inderdaad allemaal al gedaan Jannes> hou jij niet van de lucht van een frik speciaal dan? ik doe het alleen snachts en overdag heb ik dan het raam open als ze niet slaapt. en dan is de lucht zo weer weg. Ingeltje> ow nee moeten we een afspraak maken bij de psychiater? als je nu al stemmetjes gaat horen... is niet goed hoor
go jenna go jenna leuk is dat het roshi als ze dat eenmaal kunnen. net lekker wezen douchen en robin in bad gedaan nu is ie helemaal ko. hihi heb hem zo in zijn bedje kunnen schuiven wilde eigenlijk rene van de peut gan haln maar het regend dus hubbie gaat hem nu alleen halen. die is nu lekker vrij tot maandag om ven samen bij te komen en te wennen het is al weer aardig vertrouwd alleen vind ik de nachten toch dood eng en slaap beroerd.
@tweety: kan me voorstellen dat het allemaal eng is nu. @lola: Vanmorgen had demi 37, daarna 37,4 en net 37,6. Het gaat wel langzaam omhoog maar gelukkig geen koorts meer. Hopelijk blijft het zo en is het ergste voorbij. Ze eet verder goed en slaapt veel.