September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Uhhh ja.... hij heeft van zijn ouders toch ook 2 benen en 2 handen gekregen. Foei foei foei. Het huishouden niet willen doen is 1, maar jou vragen om drinken en een koek... :x

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wellicht zie ik het verkeerd, maar als hij honger heeft laat hij toch niet de helft staan...

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, bij jou hoef ik niet te raden wie de broek aanheeft hoor. ;)
    Bij ons thuis trouwens ook niet..
    Ik doe altijd de boodschappenlijstjes, financiën, afspraken plannen, verjaardagen, kado's kopen, kaarten versturen...

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ dorientje, laat hem toch lekekr zelfzijn drinken en eten pakken savonds, hij heef tok benen en armen ent wat de andere zeggen je betn neit zijn slaafje hoor je bent zijn vrouw!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, nouja dan weet ik dus ook niet waarom hij huilt/kliert als t dus geen honger is.
    Dan zou hij dus wel om de 4 uur pas honger hebben, want dan drinkt hij wel gewoon normaal zijn flessen leeg zonder te klieren.
    Als we na 3 uur ertussen of na 3,5 uur geven drinkt hij dus zoals ik omschreven had..
    Maar dat klieren kan ook komen door sprong of doordat er misschien toch wat tandjes doorkomen.
    Ik zag namelijk vanmiddag bovenin opeens 2 witte puntjes in zijn tandvlees.
    En hij kauwt en sabbelt op alles, kwijlt enorm, heeft felrode wangen, slaapt weinig, poept veel...
    Maarja we zullen zien, ik heb mezelf voorgenomen niet overal een verklaring voor te zoeken en ook niet teveel stressen om fles of slaaptijden.
    Hij doet t vanzelf allemaal wel en wij helpen een beetje door in ons ritme gewoon te blijven.
    We merkten namelijk dat hij regelmaat toch prettiger vind dan zomaar dingen doen..

Duss.. ik ben een goede moeder en doe t goed! :D
    (Hahaha.. sorry wilde t even zeggen!)

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Is dat niet in elk huishouden zo? hahaha :)

Verder heb ik niet echt de broek aan thuis, maar is het wel zo dat ik alles plan want als ik dat niet zou doen, dan zouden we op z'n dominicaans leven....

dat kan best leuk zijn....als je dáár woont :)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Oee bijna 2000 berichten! :D

Ik ga even eten koken..
    Vanavond sperziebonen, verse worst en aardappels!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij eten spinazie met een eitje, puree en hamburger

We zouden eigenlijk lekker macaroni carbonara gaan eten maar kwam er net achter dat ik vergeten was om melk te kopen voor de saus :(

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wij eten lasagna met stokbrood.
    En Sara krijgt bloemkool....

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik heb hier thuis ook de broek aan hoor, hahaha :D Net als Jannes zegt, als mijn vent dat ook maar in zijn mond zou nemen, dan zou ik de stofzuiger EN dweil zo anaal inbrengen en hem op straat zetten (en ja dat loopt lastig, lijkt me) :) Kan daar helemaal niet tegen dat soort mannen, krijg ook standaard ruzie met dat soort types :evil:

Pascal helpt me met alles, en dan bedoel ik echt alles! Hij doet van alles met Fenna, maar ook heel veel in het huishouden, boodschappen etc etc, je zou bijna zeggen dat ik de ideale man heb ;) Ware het niet dat hij echt niet kan koken, maar daar ben ik gek op dat scheelt ;)

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, owww lekker spinazie! :)
    Ga ik morgen eten denk ik..

@Jannes, maak je de lasagna zelf?

@Tinkerbel, dan hebben wij samen de ideale man. ;)
    En mijne kan ook nog eens koken.. wel alleen aardappelen, vlees en groente maar dat geeft niet.
    Ik vind t toch leuker om aparte dingen te koken!
    Alleen nadeel van mijn hubbie is dat hij dus beperkt is met veel dingen en dus ook kwa gezinsleven en daar maken wij de meeste ruzie om.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou je omschrijft mijn vent. Die doet alles, maar idd ook echt alles. Soms in het extreme: hij wil bijvoorbeeld na 10 hapjes groentehap ruilen want dan is hij aan de beurt, ik mag Sara nooit alleen uit bed halen of erin leggen - moet samen, hij ruimt alles op dat ik al opgeruimd heb en legt spullen weg die ik eigenlijk nog nodig heb.

Maar koken.... olala... dat kan hij echt niet! Hij maakt rare combinaties en tis gewoon niet zo lekker. Maar ik vind koken leuk, dus dat doe ik. Hij kookt op zijn papadag. Verder niet.

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Soms wel, soms niet... ligt een beetje aan hoeveel tijd ik heb. Vandaag ben ik pas rond 18.15 uur thuis. Sara wordt om 19.00 uur wakker voor haar groentehap, dus dan haal ik het niet om hem zelf te maken. Vandaag dus een kant en klare...

Als Sara straks in de kinderstoel kan, dan eten we gewoon om 19.00 uur samen. Dus dan heb ik wat langer de tijd. Nu zitten we nog met haar in de wipstoel. Niet echt handig aan de eettafel.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dorientje ik hoop dat het gaat helpen dat je man het gaat inzien dat je het niet langer alleen trekt. en de verplichte familie bezoekjes moet er ook niet aan denken om elk weekeind hele dagen op visite te zijn.

robin heeft net bijna een heel potje bruinebonen met appeltjes op viel bijna het lepeltje aan na het 1e hapje hihi. na 155 min wilde ie ook nog een fles en heeft ie helemaal op oef hongerlap.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Tweety: heerlijk dat hij zo goed eet! En na 155 minuten... haha... zet jij een timer of zo?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola oh kijkes aan! wordt idd een grote meid!

@roshi :whistle:

@jannes de film viel tegen? :( leek mij ook wel wat, pitt maakt meestal wel spannende films :( (denk aan mr & mrs smith :))
    naar frikandel special :confused: :)

@dreames gelukkig maakt demi het beter! *edit :( :( nee weer koorts zou idd morgen als het nog zo is contact opnemen met de ha :( knuffs

@tweety eh.. ik stond vandaag ind e xenos en er stonden mijn een kast vol met verschillende bakjes :confused: veel met kleur en veel met blauw :( :( heb het eerst gelaten voordat ik de verkeerde kocht.. heb je een pic voor mij?
    :) vreetzakje :p heerlijk!

@freesia ff terugdenken meid.. naar de 1e meeting in de h&m. toen heb ik een schattige bruine shirt gekocht met verloes print op? vond jij ook zo gaaf weet je dit nog?
    Nou de h&m hebben hem nog! ik heb hem in mt 74 kunnen scoren :whistle::whistle:

@heleen07 hmmm ik geef bv maar kate geef mij wel signalen dat zij meer dan genoeg had met 4 voedingen. dit omdat met de 2e voeding op de dag (rond 9u) dronk zij erg weinig en was gauw afgeleid. Als zij een fles kreeg was dit toen 160cc. Toen ik een keer die 9u voeding weg liet dronk zij de voeding van 13u ook beter en meer. Zij drinkt nu 180cc en dan 8u 12/13u 17/18u 22.30/23u
    als ik thuis bent is dit bv en dan weet ik niet hoeveel cc zij drinkt mar de laatste voeding is altijd bv in een fles met een eetlepel nutrix

@dorientje hoeveel uur werk jij in de week? ik werk maandag en dinsdag 12-20u en vrijdag 17-01u ik probeer in de ochtend wasjes te draaien en dan op woensdag of dinderdag sopje door huis en stofzuiger ook en in de weekend wordt ook vaak wassen gedraaid en gaan wij metsen 3tjes schappies doen en als er verder iets moet gebeuren helpt lief mij (maar strijken gebeurt hier weinig en wij hebben een vaatwasser) Het is hier altijd zo geweest dat als ik werk dan moeten wij beiden de hh doen want is logisch, als ik volledige dagen thuis zou zijn dan is het logisch dat ik veel meer doe dan.
    Dikke knuffs meid, vind het echt zwaar voor je! ben ook met de andere dames mee eens. Staak maar en laat het hem eens zien hoe het is, ga lekker op de bank spelen met jouw meis en vraag hem foto's te nemen. Laat de ouders bij jullie komen, als ze perse hun kleinkind willen zien en als zin moeder een keer weeer bemoeit dan zeg je nou ik werk ook 38u ernasat, jij dan? :evil:
    go dorientje! :whistle: in opstand komen :p

@steen ja kwam ik ook achter dat ziek zijn en voor een kind zorgen niet 123 is :( beterschap meid! gelukkig brengt jouw meissie een smile op jouw gezicht :D

@missy :) idd dat is toch bij iedereen zo? :)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ff ego..

heb vandaag dus lekker geshopt.. :oops: moest wel streng zijn en wat dingetjes terug hangen :oops:

bij de H&M:
    blauw wit bloemetjes jurk
    witte bloes (ook voor onder de jurk)
    teigertjes sok slofjes
    bruine shirt die ik al in kleinere maat had
    roze shirt met licht bruine afdruk
    bruine veloers broek
    zwart wit rocker baby shirt
    roze bandana

bij de HEMA
    5 rompers
    een 2piece pyjama
    luiertas
    2 malliots
    3 gezicht maskers voor moi

valentijns kadootje ;) is ook gescoord

ik wou nog meer kopen maar hield mij on, vond ook de nieuwe selectie bij de hema erg tegenvallen :( maar had geen zin terug te lopen naar de v&d (die hadden grote sales) omdat ik braaf tegen mijzelf zei dat ik genoeg had gekocht :oops: ALs het aan mij lag had ik heel h&m leeg gekocht voor mijn meid :oops:

Kate wou niet lang slapen :( :( steeds hazeslaapjes van 15/20min
    ook toen ik haar overzette in de mc om naar huis te gaan kwam er een lucht van haar vandaan :( nog een poepluier dan maar.
    En thuis in bed eerst lekker kletsen en toen huilen en toen boos huilen. Naar haar toegegaan om te sussen en te zingen voor haar. Speen erin gehouden
    was 5 min stil en toen opnieuw. dan maar ff stooom afblaze, na 15 min viel zij in slaap. 12.30 was laatste voeding maar laat haar wel tot 18u slapen als zij niet eerder komt, ff bijtanken

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga mijn kereltje zo in bad doen..
    En erna even bakkie doen bij Truus.
    Dus mij zien jullie niet meer hier vandaag, morgen weer werken dus dan kom ik weer druk meekletsen. ;)

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Parr, was nieuwe collectie er bij H&M?
    Want ik vind t voor jongens de laatste tijd erg tegenvallen.

Leuke dingen gekocht hoor! :D Kate is goed verwend..
    Ow denk dat t slapen in de lucht zat vandaag, Mike ook maar hazenslaapjes..

Yesss, 2000 berichten! :D:D

Zo, nu ben ik echt weg. Fijne avond allemaal!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy weet ik niet, ik kom niet vaak in de stad dus zou het neit weten. Ze hadden store jongens spul maar ook van WTP en snoopy zat er ook tussen

Deel Deze Pagina