Hoi meid, *knuf* ik kan begrijpen dat je er even helemaal doorheen zit ik werk nu 3 dagen en op die dagen ben ik helemaal dood als ik thuis kom. dan eten we dus ook iets simpels als pizza of macaroni. verder ruim ik een beetje op en doe ik de afwas en dat was het! ik laat de boel de boel hoor, anders heb ik helemaal geen energie meer of tijd om even rustig te zitten (al dan niet met hubbie). op de dagen dat ik niet werk, doe ik dan wat in het huishouden, of in het weekend. misschien kan je ook proberen om wat minder klusjes te doen door de week. dan ziet het huis er maar wat minder mooi uit hoor. hier ligt de was ook wel 3 dagen te wachten om maar wat te noemen. strijken doe ik hooguit 1 keer per week. en Rayyan gaat niet elke dag in bad want dat is niet goed voor zijn huidje (dit scheelt ook weer tijd). misschien kan je hubbie de honden altijd uitlaten? of wil jij dat graag doen? heel veel succes meid!
nou sorry maar ik ga geen 90 pagina's bijlezen hoor en julia heeft de fles weer geweigerd, moest eigenlijk werken tot 9.30 uur maar rik belde op dat het echt niet ging vanmorgen met moeite de fles, om 3 uur 70cc op en om 6 uur 50 en maar gillen en gillen. net bij mij een half uur gedronken ga nu ff eten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ missy, yohoe 2000berichten! kom zo ff foto's spammen van kyani met der schoentjes die ze vandaag aanhad en trekkene raan dat ze deed, maar ze kreeg ze enit uit haha net zoals der slofjes
Okee: nieuwe uitdaging voor vanavond: probeer NIET de eerste te zijn die pagina 1600 opent. Als je dit toch doet, moet je op iets lekkers trakteren op de meeting (en als je niet komt dan verzinnen we wel wat anders hehehe)
ohw ik wil wel trakteren hoor, ben nu ff hier aan het eten zit er een beetje doorheen wat als julia nu weer blijft weigeren. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
whaha ingeltje grappig dan doe jij het vast en zeker! whaha want jij bent al zo lang bezig om die 1600 te krijgen dus met trakteren zou jjij neit veel problemen hebben! (ik ook niet hoor )
thnx pisum heb nog 1 zo een setje ok wit rose maar 2 maten groter voor als ze ouder is. En veler rose
pvd wil ik een keer voor de pagina gaan wordt er wat opgezet hihi nou ik doe wel mee hoor. @pupke het gaat redelijk met ons hoor we komen een beetje tot rust en hebben tijd over we hoeven geen 2 uur meer te reizen per dag. zo rust in de tent hubbie is naar zijn broer en de kids liggen op bed(nog wel)
ik ga het er toch maar op wagen trouwens om Rayyan vandaag 4 voedingen te geven. eerder deze week wilde hij dat ook een dag, dus misschien groeit hij er langzaam naartoe. hij heeft toen om 20 uur de laatste fles gehad, dat was het vroegste ooit. en toen is hij wel 's nachts voor zijn speentje gekomen, maar heeft pas weer gedronken om 06.15. ik gok er dus maar op dat dat vandaag ook kan, ach en anders drinkt hij ook maar weer om 04.00 uur ofzo, dan schuift dat later vast wel weer op net zoals bij helen07 (?) en roshi (?).