September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hoihoi,

Ego:
    Nou tussen stofzuigen en schoonmaken in, kwam schoonzus ook nog even langs met Julie. Ze moest naar het cb (hier om de hoek).
    Heb weer knallende koppijn, ben ontzettend moe en heb spierpijn. Lijkt op 2 weken geleden toen ik dat ook had, toen werd ik ongi :( Misschien ook een griepje dat niet wil doorzetten. Ga vanaaf heel vroeg liggen, proberen nu eens voor 24 uur te slapen. Jill slaapt vandaag weer slecht en is dus steeds huilerig. Komt ook elke 2 en half uur voor de borst, dus loopt wat voor op haar normale ritme.
    Morgen nog 's middags werken en dan weer weekend, wat vloegen die weken toch!

Parr, wat goed dat je dat shirt nog hebt kunnen scoren! Ik heb vandaag een tweedehands bruin h&m shirtje gekocht voor Jill, met die vogel erop.
    Je bent in elk geval goed geslaagd vandaag! Ik kan het ook niet laten :oops:
    Eva, heb Aimars valentijnskadootje! Hoop zo dat jullie het leuk vinden, heb er lang over gedubd. Het is iets persoonlijks :D Meteen ook iets voor Jill erbij gedaan, zoals ik al zei, kan het niet laten :oops:

Dorientje, ik hoor ook echt de Belgische mentaliteit door in je verhaal.
    Altijd bang wat een ander ervan vindt en maar werken werken werken om alles te kunnen betalen. Corrigeer me als het niet zo is hoor! Het zal heel moeilijk zijn om iets te veranderen aan je situatie. Maar wil je er niet onderdoor gaan, moet je inderdaad op tijd aan de bel trekken. Hele dikke knuffel voor jou.

Missy, 2000 berichtjes, zo dan! ;) Gefeli!

Anno, wat balen dat ze de fles niet wilde :( Arme Rik, zijn oren zullen wel tuuten. Hopelijk was het eenmalig.

Nikky, fijn dat het beter gaat!

Pupke, Quinten bijna beter, joepie!

Verder weet ik het niet meer :oops:
    Kom dalijk in bed wel weer even spieken.

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ freesia minder dat je knallende kopijn heb :( hopen dat snel weer over is. En dat je dochter straks lekker gaat slapen.

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ ingeltje te bang dat je emot trakteren ofzo dat je hier enit meer schrijft of ben je stiekum aan het meekijken tot blz. 1599? en dan snel meereageren?
    whaha je weet maar nooit toch :)

4. @freesia, rik moest zelfs huilen, hij dacht dat hij het fout deed.
    natuurlijk niet maar dat voelde voor hem zo
    en ifdd hopen dat het voor 1 keer was

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    de rust is weer over hubbie is weer thuis grrr. haha.

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ anno ken rik ok niets aan doen dat julia zo reageerde, dat ken iedereen overkomen. Gebeurt hier me pa ook wel eens als ik even alleen wegga.

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    haha tweety..
    is je hubbie zo lastig dan?
    vast neit toch....

8. ga ff gtst kijken

hmmmm (zucht)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    kijkse anno tot later

blijf ik zekers alleen over

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @Anno, agos, je kunt je zo machteloos voelen als ze niet willen en huilen... Knuffel voor Rik dan ;)

Babystyle, leuke schoentjes! Jill heeft ook een paar verschillende schoentjes, maar vind ze nog zo 'hard' aan die kleine voetjes.

11. Gossie... heeft Julia het stokje van de fles-weiger-estafette weer overgenomen :( ?

Sterkte ermee!

12. Zullen we dan maar een slotje op dit topic laten zetten... ;) ?

13. thx lola ja maar ik geef het stokje graag aan iemand anders, aan een kindje van een jaar ofzo

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

ik heb een heel klein plat kussen onder haar matras aan de bovenkant gelegd. Zo lag ze een klein stukje hoger met haar hoofdje.

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

arme Demi, dikke beterschapsknuffel voor haar!

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nog steeds niet lekker meis? knuffff

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ freesia, deze die ik heb zijn zacht, je ken ze ehel makkelijk buigen. je hebt idd ok van die harde maar dat zijn deze neit, anders had ik dat ok neit aangedaan. Lijkt me namelijk neit lekker aan die kliene lieve voetjes.

18. Je kunt beter iets onder de pootjes van het bed leggen, dan blijft het matras tenminste plat...

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    lola was me voor wild eik ook zeggen das beter dan matrasje omhoog doen

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meisje wat naar voor je! je kan toch niet alles alleen doen én nog eens werken? het moet een keer op zijn die energievoorraad.

en wat betreft je moeder.... als ze de netheid van je huissie niet goed vind dan maakt ze het toch lekker schoon? ;)

Deel Deze Pagina