zo en dan nu ego: vandaag dus op Amé gepast.... 10 minuten nadat MP wegging begon Amé te huilen. Dus uit bed gehaald verschoond en naar beneden. Arme kind schrok zich dood, WAAR IS MAMA? Echt ontroostbaar huilen het arme schaapje. Op gegeven moment na alles geprobeerd te hebben begon ook Jenna te huilen omdat ze moe was en toen was het voor mij klaar. 2 huilende baby's waarvan 1 niet van jezelf is trek ik echt niet. Ik heb schoonmama gebeld |(woont om de hoek bij MP) of ze thuis was en of ik Jenna mocht brengen omdat ik 2 huilende kindjes echt niet aankan en Amé zó graag wilde troosten. Schoonmams stelde voor om met beide baby's te komen zodat ik ook gewoon bij Jenna was. Ik heb beide meiden in de MC gedaan.... STIL ... toch maar naar s-ouders gereden. Toen we dus met z'n 3tjes binnenkwamen waren beide meiden onwijs vrolijk en volop aan het lachen (naja zeg!) Amé vond mijn s-ouders ook erg leuk en lachte volop tegen ze. Toen ze moe werd heeft schoonmama Amé in Jenna's bedje gelegd en haar in slaap gezongen/geaaid. Jenna werd inmiddels ook moe en heeft lekker bij opa op zijn borst geslapen. Om 15/ 15.30 de meiden de fles gegeven ging ook goed en om 16uur kwam MP weer. Zij is naar het huis van s-ouders gekomen waar we lekker nog een bakkie hebben gedaan en beide dames wéér hebben geslapen Om 17.45 heb ik Amé en MP thuisgebracht en 18uur was ik zelf thuis. Jenna om 19uur flesje en die viel erna als een blok in slaap achteraf denken we dat Amé gewoon even moest wennen aan het feit dat mama er niet was, maarja dat weten we nu dus voor de volgende keer
van wie is het wiegelied ook alweer? Ivo zegt van de drie J's en ik denk dat het een cover van hun is (zo'n mooie tekst)
@ Freesia: nu heb je me heel nieuwsgierig gemaakt Een persoonlijk kado....hmmmm effe denken wat het zou kunnen zijn....Het kadootje voor Jill is ook heel persoonlijk...persoonlijker kan bijna niet
Heb het al gevonden! Het is van de 3 J's Dit is de tekst: Ik betover je voor het slapen gaan Spreek een goed woord en raak je aan Engelenkoren zingen straks je naam Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou, en pas mijn leven aan Maak ik je blij Wanneer je huilt Voel ik me rijk Wanneer je lacht naar mij Breek ik het ijzer met me hand Voel ik me wijzer dan de krant Vanmorgen, Zal voor je zorgen, kleine man Lag het aan mij dan zou jij eeuwig leven Ik betover je voor het slapen gaan Spreek een goed woord een raak je Engelenkoren zingen straks je naam Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou en pas mijn leven aan Maak ik je blij Wanneer je huilt Voel ik me rijk Wanneer je lacht, naar mij Breek ik het ijzer met me hand Voel ik me wijzer dan de krant Vanmorgen, Zal voor je zorgen, kleine man Lag het aan mij dan zou jij eeuwig leven Lalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalalalalalalalalalalaa..