September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Euh... je hebt er dus pás 1... ;)

Mexx heeft ook geregeld stoffen slofjes. Voor Jasmijn heb ik destijds daar ook een paar gekocht. Ze hebben een badstof inlegzooltje en blijven mooi (ook na het wassen). Emma heeft er straks (het is maatje 17 geloof ik...) dus ook nog plezier van... :D

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier een plaatje van het slofje, zie trouwens wel dat er een merk op staat... Rebble Pebble. Ik ga ook ff googelen.

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    En nog 1:

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: haha, ik bedoel eigenlijk misschien kun je iemand anders er blij mee maken!

5. Zo zijn die van Jasmijn ook, alleen sluiten ze met klittenband in plaats van met een drukkertje. Maar het model is precies hetzelfde...

6. Als die ander zich niet meldt, wil ik er jou graag blij mee maken hoor. Jasmijn heeft 'm nooit gebruikt, omdat ik de voorkeur gaf aan de Nubybeker met een rietje...

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, nou graag dan!
    En die slofjes zijn van Mexx? Ga ik daar ff op zoeken want ik kan ze van Rebble Pebble niet vinden (is van Villa Happ).

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
  9. @Yule: Ja, van Mexx. Ik zag laatst in de winkel dat ze er nu ook weer hadden. Vaak in een stofje dat dan weer precies matcht met een broek of jurkje uit dezelfde collectie...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey !

ow nee ik dacht dat ik me zo goed had verstopt, vind Roshi me toch... lang leve hyves :)

Roshi, hoe is het oppassen gegaan? Hebben jij en de meiden het overleefd?Niet helemaal dus, gelukkig was smama in de buurt, komt de volgende keer vast goed

Heleen, Levi zit nu sinds 6 januari op 4 flessen. Hebben gewoon de fles van 19.00 weg gelaten.. eerst voor die tijd op bed gelegd waardoor hij er doorheen sliep. nu krijgt hij groentehap ipv fles

Dorientje, waarom zet je de werkspullen niet savonds klaar? kan je sochtends nog ff blijven liggen.
    Hier combineren we huishouden en werk zo:
    Op dinsdag en vrijdag en zondag ben ik thuis, op woensdag en donderdag is Levi bij de oma's en op maandag en zaterdag bij Ferry.
    Tussendoor ( als Levi slaapt bv ) ruimen we alles beneden op, zetten ook veel gelijk weg als we het gebruikt hebben. Verder doen we de kleine dingen tussendoor. Op zondag pakken we meestal samen het grote werk even aan ( hele huis doorwerken of bv de douche of buitenboel goed )
    Strijken doe ik niet, zonde van mijn tijd.

Pardon, je man ziet het niet zo zitten om te helpen in het huishouden :evil: geef hem eens heel snel een schop onder zijn kont.
    idd ga in staking ! en als hij dan begint te zeuren dat het een rommeltje is zeg je gewoon "als je je er aan ergert, daar staat de stofzuiger"

Missy, 2000 berichtjes :whistle:

Parr, ow jee dat was weer slecht voor je portemonnee

Babystyle, schattig !
    Idd vreemd die ex van jou en dat busje, lang leve je vinger :whistle: :)

Lekker Anno trakteerd

Lola, is dat er zo eentje vanaf 6 maanden? zo ja dan heb ik wel interesse ( ow is hij nu net aan Yule weggegeven? )

Yule, Levi heeft nu nog zijn woezel sloffen aan maar worden vrij krap. hebben vorige week bij de hema sloffen/schoentjes gekocht maar is maat 68/74 dus nog iets te groot
    ow jee weer een virus :( hoop dat je een klein beetje rust krijgt door af en toe een flesje fv bij te geven.

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje jup is idd raar en ja lang leven de vinger :)

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    sorry lees het nu pas

:confused: dat is wel heel erg "toevallig" :evil:

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

En ik ga weer ff...brr waarom moet de hond altijd zo laat nog uit :-?

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) kan je mannetje niet op pad sturen ;)

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ja vind ook.
    net of hij me in de gaten houd wanneer ik thuis ben en wegga.

hij had me ok gebeld vande week maar zei niets.
    ik deed wel net als of k nummer neit kende en nam gewoon normaal op, maar hij wist neit hoe snel hij neer moest leggen.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pisum: sorry; kan je geen advies meer geven, de avond is al om ;)

Freesia: bah hoofdpijn :(

Matras omhoog: heb een aantal boekjes onder de poten maar dat hielp niet zoveel. Het werkte hier pas toen ik een handdoekrol onder matrasje legde.

Pupke: Julian heeft ook sinds een aantal dagen in de gaten dat als hij gaat huilen, dat er dan vanzelf iemand komt. Reuzehandig natuurlijk als je liever bij papa en mama wil zitten/liggen ;)

Anno: hehehe ben benieuwd wat je gaat trakteren ;)

Jekkia: wiegelied isidd van de 3j's lief liedje he?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, die doet hem de hele dag al, dus de laatste ronde is echt voor mij.

Ik spring ff onder de douche, niet allemaal opeens naar bed gaan hoor :)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    au... ik zat in het LINKERkeukenkastje muts... au.. ben in slaap gevallen daar en nu doet alles pijn :(

Deel Deze Pagina