@Parr; De reden dat ik wacht is dat het helemaal niet goed is om babys met 7 weken in te laten enten. Denk eens logisch na, je spuit in 1 keer 7 verschillende ziekteverwekkerd in, dat kleine lijfje weet absoluut niet wat het moet doen en gaat als een razende tekeer en wordt gewoon in 1 keer bestormd door zoveel ziekteverwekkers tegelijk waardoor de helft van de babys dood en doodziek worden. Ik ben ook vroeg ingeent en ik ben hier ongelovelijk ziek van geworden. Ik heb 6 maanden lang gigantische kinkhoest gehad tot ziekenhuis opname aan toe. 2 weken na mijn vaccinatie tegen kinkhoest. Babys zijn tot 4 maanden beschermd door de antistoffen die ze van de moeder hebben meegekregen, onder de 4 maanden heeft het dus totaal geen zin. Iedereen zegt wel dat die antistoffen niet genoeg zijn, dit is onzin, als dit niet het geval was waren kinderen al veel eerder ziek geworden. Luca krijgt zn 1e prikken met 15,5 week, hij krijgt dan de DK en de Pneu en een week later de TP en de HIB. DKTP laat ik expres uit elkaar halen omdat ik daar toen zo ongelovelijk ziek van ben geweest. Sommige ouders vinden het absurt? Niet mijn probleem, ik weet genoeg over die vaccinaties. mensen moeten doen wat ze zelf willen, maar ik laat mijn kind van 7 weken niet met 7 ziekteverwekkers tegelijk inspuiten. En ja dit is niet zomaar even een ingeving, ik heb hier echt wel goed over nagedacht en heel erg veel informatie over aangevraagd.
devils chase, t was niet mijn boeling je aan te vallen, was gewoon benieuwd waarom je daar voor kiest, wat je achterliggende gedachte is...vandaar, hoop niet dat je je aangevallen voelt (dat idee heb ik wel een beetje door je reactie) en eh, ik kan het in jouw geval wel begijpen hoor! Levi en Noah en Emma zijn er niet ziek van geweest, ik denk dat er wel over na gedacht is dat ze er zo vroeg mee beginnen, als het niet nodig is dan zullen ze er vast wel later mee begonnen zijn denk ik. Maar goed das mijn mening..ieder zijn eigen... Ik sta op het moment trouwens weer heel erg stil bij dit soort dingen aangezien mijn schoonzus de bof heeft en mijn kindjes van de week nog gezien heeft en ze zijn nog niet ingeent voor de 14 maanden, Vind het dus wel heel vervelend want het is vreselijk besmettelijk. ik hoop maar dat het ons huisje voorbij gaat aangezien met name jonge kindjes daar hersenvlies ontsteking van kunnen krijgen
@mamameike: Ik voelde me niet aangevallen hoor meid, maar ik weet nu al dat er reacties gaan komen dat het dom is etc etc, vandaar dat ik erbij zet dat mensen het voor zichzelf moeten weten etc!
Hey meiden! Vanmorgen al weer vroeg uit de veren omdat we naar het CB moesten. Vannacht heeft Femke weer super geslapen, half elf laatste voeding, en ze kwam om half vijf en half negen weer. Wel was ze om half zeven even wakker, toen heb ik lekker bij mij neergelegd zodat ik haar speen telkens weer in haar mondje kon doen totdat ze goed in slaap was en dat ging prima. Voor de lijst: gewicht 4360 gram lengte 53 cm Femke is weer helemaal goedgekeurd! Ze heeft ook haar eerste inentingen gehad, arm kind! Ze gilde het uit, ze was echt zo boos. Maar gelukkig na de tweede prik wel goed te troosten. Ik ben erg benieuwd hoe ze er de rest van de dag op gaat reageren, heb in ieder geval wel pcm in huis gehaald.... @Lindaa, he balen dat Michelle nog steeds niet lekker is. Dikke knuffel voor jullie allebei! @Naannaan, wat fijn dat inbakeren dé oplossing lijkt! @Mamameike, gelukkig geen gekke dingen uit de onderzoeken gekomen! Maar wel balen dat het nog steeds niet over is, wel een gek idee lijkt me. Ik hoop dat ze je verder kunnen helpen, succes! Nou meiden, een fijne dag! Tot later
Je schoonzus is besmettelijk van 5 dagen voor de ziekteverschijnselen beginnen tot ruim een week daarna. Dus weet niet hoelang zij het al heeft?
Heeej allemaal! Begin eindelijk een klein beetje te wennen dus denk dat ik hier af en toe weer eens wat post. Alleen teruglezen gaat me denk ik nog niet lukken Even voor de lijst: mijn meisje heet Amé Anaïs, dus haar tweede naam ontbreekt nog op de lijst. Vandaag intake cb. Hadden ze niet echt veel zin in geloof ik, want ze vonden dat ik maar zelf morgen moest komen, maar ik durf nog niet echt goed met wandelwagen de bus in. Volgens mij past ie niet eens; het is zo'n quinny van een aantal jaar geleden (2002 misschien?) met vier oppompbanden en geen zwenkstand vooraan. Echt zo'n log ding... Voor iedereen die mij gefeliciteerd heeft op het andere forum; ik heb het helaas allemaal niet meer kunnen lezen want het was te druk, en ik probeerde het laatst terug te zoeken maar door de immense hoeveelheid pagina's heb ik het niet kunnen vinden. In ieder geval iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties Ik zal ook eens wat fotootjes toevoegen trouwens. Denk dat dat ook nog wel moet lukken. Poehee wat neemt zo'n schatje toch veel tijd in beslag Probeer ondertussen ook nog te huisvrouwen, maar dat schiet er elke dag weer bij in Nou, dit was het weer. Ik zal enige lafhartige poging ondernemen om het allemaal bij te houden xxxxx
Hier weer een drukke nacht gehad. Levi kwam 3x voor een voeding, 1x had hij een lekkende poepluier en tijdens het verschonen plaste hij ook nog een keer alles onder. vanochtend koffie wezen drinken met de meiden van de zwangerschapsgym. Was erg gezellig Sunshine, ik heb idd de kleinste. maatje 55 Dreames, hier in het dorp is babyzwemmen ook op dinsdag en woensdagochtend. heel irri. Anno, ik kom gister je foto's wel gewoon zien mamameike, gelukkig geen hersentumor ! hoop dat de artsen een goed plan voor je hebben Jale, lieve foto ! ga zo even op je site kijken
he meiden.. mijn moeder kwam gisteren bij me en liet me dit nummer horen! hihi wat is het toch ook een schat! ik bedacht me inene dat ik wij in de toekomst net zo zullen zijn voor onze ukjes! http://nl.youtube.com/watch?v=GQhudd6U4pU ik vind het een mooi nummer en jullie?
Lindaa, ik ga hem straks nog een keer luisteren want mannetje naast me vraagt of die herrie uit mag Jale? Lees net op je site dat jullie naar het cb in belgie zijn geweest, maar jullie wonen toch in turkije? of zijn jullie al zo ver en verhuisd naar belgie :-? geloof dat ik iets gemist heb.
We wonen nu alweer een maandje in Belgie... Gizem is in Nederland geboren en toen ze 3 weken was zijn we naar Belgie gegaan. @Levi: Enne zodra je site het weer doet kom ik langs! Knuf Gizem
Sjonge.. worden jullie ook wel eens gek van je schoonmoeder? Mijne denkt echt alles beter te weten, over het eten/slapen/vasthouden/wandelen! Om gek van te worden grr.... En ook lijkt onze zoon alleen maar ze vader en haar familie! En absoluut niet op mij.. Dat vind ik nog eigenlijk het ergste, bij iedereen die ze ziet vertelt ze er nadrukkelijk bij: kijk wat lijkt hij op ze vader he! Ja hij heeft niks van ze moeder vind je niet... BAH! Wij passen de 15min regel hier toe kwa slapen en lopen 3 keer naar hem toe voor ze tut en erna laten we hem dus huilen tot die 15min regel. Werkt meestal prima als hij echt zonder reden huilt, want dan slaapt hij binnen 8 minuten wel. Maar zij vind het dus nergens op slaan en als zij op visite is of wij zijn daar loopt ze om de 2 min naar hem toe of haalt hem eruit als hij NET huilt.. Weet wel hijs nog zo klein en kan nog niet verpest worden, maar ik wil gewoon 1 lijn trekken kwa regelmaat. Ook vind ze het onzin dat hij steeds ze bedje in moet, want zij liet de kinderen overdag tot ze laatste fles gewoon bij zich.. Nou wij dus NIET! bah.. sorry moet even mijn gal spugen hoor. Het zit me echt enorm hoog en weet niet wat ik eraan moet doen. Wij eten elke maandag bij hun, ik heb al geen eens meer zin daarin.. Owja en me vriend, die zegt er niks van.. Want zo is ze moeder nou eenmaal en hij vind niet dat ze zo erg is..
Jale, oke lekker. toch een stukje dichterbij je familie. Toddler als hij er vandaag nog niet is wordt ik boos ! Ingeltje: Van de week dacht je toch dat het misschien niet zo verkeerd zou zijn als Julian op jongens zou vallen met al die knappe koppies.. ik heb Levi er vast een beetje op aangepast
Hallo meiden! Steen, wat een goed nieuws! Ben benieuwd wat voor datum je te horen krijgt. Mamameike, leuk je weer even te zien. Heerlijk dat je kids doorslapen. Wat vervelend van die verlamming... Gelukkig geen tumor. Hopelijk kunnen ze vinden wat het dan wel is. Parr, hoe is het vandaag? Ik zat te denken, is Kate te laat geboren? De sprongetjes moet je namelijk officieel rekenen vanaf de uitgerekende datum. Dus als Kate een week te laat was, dan zit ze nu al op de vijf weken ongeveer en klopt dat dus precies met het sprongetje. En anders is ze gewoon erg vroeg, het gaat vast gauw weer over... Naannaan, fijn dat het nu weer beter gaat met Luuk! Eva, ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt... Lindaa, nogmaals beterschap voor Michelle... Hopelijk gaat het nu echt snel beter met haar. Die clip van Danny de Munk is niet echt mijn stijl, maar op zich wel een mooie tekst. Sunshine, ik heb een prenatal slaapzakje van 70 cm. Was de kleinste die ze daar hadden. Ik heb de mouwtjes eraf geritst en het hoofdgat kleiner gemaakt dmv een drukknoopje. Eventueel kan dat ook met een veiligheidsspeld. Missyzuilen, zucht, schoonmoeders... Ik zou het er toch nog eens met je man over hebben en dat hij haar dan aanspreekt, want ik weet niet of ze van jou iets aanneemt... Zo, nu even ego: alles prima hier. Isis heeft vannacht helaas nog steeds niet doorgeslapen. Van 22.00 tot 02.15 en toen tot 08.30. Dus dat was wel een lange ruk! Kwam ook erg goed uit want toen de wekker ging voor mijn man om 06.00 zei hij dat ie migraine had en niet ging werken. Dus wel fijn dat we toen nog lekker een tijd samen konden slapen. Heb Isis toen ze wakker werd maar op haar eigen kamer gevoed zodat hij er geen last van had. Toen nog lekker een uurtje geslapen tot 10.00, toen ben ik er uit gegaan en heb Isis mee naar beneden genomen. Om elf uur in bad en weer gevoed daarna en nu ligt ze al een hele tijd heerlijk te slapen in de kinderwagenbak. Mijn man is net wakker en aan het douchen. Zielig hoor, die migraine... Hij zei: ik ga er toch maar uit want anders kan ik vanavond niet slapen. Ja zit wat in natuurlijk maar ik hoop dat ie het een beetje trekt... Oke, ik ga er weer vandoor. Ga het cb bellen om te vragen over babymassage, of er nog plek is in een cursus die volgende week begint. En ik moet op 30 oktober voor het eerst met Isis daarheen, ik vraag me af of ze dan haar prikjes al krijgt of niet. Ze is dan zes weken en drie dagen. Meiden, fijne dag! Liefs Azeb
hoi hoi @Jale..Gizem heeft ook al zo'n mooie site wat een lieve foto en wat heeft ze al veel haar..leuk! @Lindaa..je kan michelle wel meenemen hoor..tenminste ik zou dat wel doen..ik ben ook gewoon die twee weken, toen jenna zo verkouden was, de deur uitgeweest..moest toch boodschappies doen en dhani naar de peuterspeelzaal brengen Is mis. ook wel even lekker voor haar wat frisse lucht Ja duur he wat ze je aanbieden van felicitas..ik laat ze dit keer ook mooi niet komen.. @Parr lekker dat de nacht goed is gegaan met Kate @Ingeltje zooo julian al 62 cm..hij gaat snel zeg Thanx voor je antwoord over het slaapzakje..ben bang dat 50 dan ook te klein is voor Jenna Maar 70 lijkt me gelijk weer zo groot..Denk dat ik haar gewoon maar meeneem en het daar ff aantrek.. Wel handig trouwens dat je de mouwen heb omgezet Die kopstoten doet Jenna ook af en toe..dan is ze zo druk.. @Mamameike..heb je twee kanjers gezien hoor in de kinderen Pff wat erg zeg van die verlamming, maar gelukkig geen hersentumor! @Devilschase is je goedrecht toch om hem nog niet te laten vaccineren..als het bij jou zo gelopen is vroeger kan ik het me wel voorstellen. Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik daar toen op gereageerd heb. Ik weet wel dat Dhani na die prikjes er wel last van gehad heeft..koorts..maar dat duurde niet zo heel lang gelukkig..maar doodziek is hij er niet van geweest. Mijn buurvrouw laat trouwens haar jongste helemaal niet vaccineren @Steen netjes weer de cijfertjes van Femke Zielig he die prikjes hopelijk krijgt ze er geen last van! @Moppiepoppie..leuk je weer te zien en fijn dat alles goed gaat @Kaatje gezellig koffieleuten met de meiden..leuke foto's van de kids zo in de box Thanx voor je antwoord..maar hoe groot is ie nou dan want ingeltje had het over 50 en jij over 55 Ik duik vrijdagavond wel ff de prenatal in en ga gewoon passen haha Arme levi met zn roze speen @Missyzuilen..lastig zo van je schoonmoeder..wij hebben geen contact met mn schoonouders dus heb dat probleem niet Maar kan je het niet aangeven aan haar? Net brief gehad van de kinderbijslag en vanaf januari krijgen we ook kinderbijslag voor Jenna Lekker hoor twee kids hihi..altijd leuk wat extra's elke drie maanden Hoor Dhani roepen dus ga even bij hem kijken en dan even de rekeningen betalen
Sunshine, hier staat er maatje 55 in. Levi is nu 55 cm en past hem nog net. Denk dat hij over een week er toch echt wel uitgroeid.
Oeh lala .. de eerste drag-queen is gesignaleerd (uitroepteken) .....waarom ik uitroepteken typ? ik heb gisteren een glas limonade over het toetsenbord gemikt en nu doen de toetsen 1-5 het niet meer