Ik zag net wel wat witte schilfers op de zijkant van Aimar's hoofdje...maar hij heeft al langer schilfertjes op zijn voorhoofdje. Ik hoop niet dat hij ook nog een last van berg krijgt....kan er ook nog wel bij... Het huilen staat me hier nader dan het lachen en waarom? tja....hormonen, gedoe met voeding, darmkrampjes....pfff en ik mag niet huilen want ik moet zo naar de supermarkt. Vriendlief zou om 16:30 thuis zijn zodat ik weg kon....maar die belofte houdt hij niet. Anders eten we maar patat...ik heb het gehad.k*t ik moet die pillen nog halen...hij moet wel komen nu!
hey hey Kom weer ff spieken ! Speentjes ---> Ik geef bv maar kolf soms af omdat ik mega veel voeding heb.De voeding die ik afkolf zet ik in de vriezer voor als we weggaan of vriendlief een flesje wil geven.Het flesje wat ik heb is van Tummie Tuppee , een speciaal borstvoedingsflesje met een speciale borstspeen. Berg --> hmm ... Jaimy is wel nog steeds een beetje aan het vervellen , ze begint nu pas in der gezichtje te vervellen en op der hoofdje heeft ze ook wat velletjes.Mijn moeder vertelde net dat ik het wel in de gaten moet houden. ff ego.. Hier gaat verder alles goed.Jaimy heeft haar ritme weer een klein beetje terug.En slaapt ze s'nachts weer ipv na de voeding van 3.00 kkaarwakker te zijn. De spruw is hier helemaal weg , daktarin heeft echt goed geholpen.Wel zijn mijn (.)(.) mega gevoelig , Jaimy heeft er een handje van ipv aan te happen aan te zuigen.Doe nu voort als ze aanzuigt haar meteen loskoppelen en mag ze pas weer drinken als ze goed aanhapt anders heb ik dadelijk geen tepels meer over.Vind ze niet erg leuk maar het moet maar ff. Ik ga nu ff vlug hondjes uitlaten..
Meis, huil de hele boel even lekker bij elkaar, lucht alleen maar op. als je mannetje thuis komt gooi je je frustraties lekker bij hem eruit ( dat mag, je mag 9 maanden ontzwangeren ) en daarna eten jullie lekker patat ! Morgen weer een dag voor de supermarkt Dikke knuff.
Parr: oh ja is ook zo, was ik even vergeten... Berg: Isis heeft al een tijdje last van witte huidschilfertjes op haar hoofd, maar nog geen echte berg. Ik hoop dat dat niet komt... Nouja als het wel komt is het ook geen ramp, het is alleen niet zo mooi. Wij hebben net gewandeld en Isis heeft heerlijk bij mijn man in de draagzak gezeten tijdens de wandeling. Vonden ze allebei heerlijk! Nu is ze minder blij, ik heb haar in de wandelwagen te slapen gelegd maar ze huilt nu al een tijdje... (nog geen 15 minuten dus ik laat haar nog met rust ). Oh nu stopt ze er net mee!
@Babystyle, wat een goeie...zien er mooi uit die compressen. @Eva, tuurlijk mag je huilen gekkie...lucht toch lekker op. Hoop dat je vriend snel thuis is. @Miracle, hoelang heb je Daktarin gebruikt? Er is bij Britt al één wit puntje weg..mijn tepels zijn nog wel iets rood en gevoeldig, dus blijf voorlopig ook maar smerenn. Vind de berg er ook niet echt smakelijk uit zien, gelukkig heeft Britt veel haar zodat het niet opvalt
@krisstel: Ik heb daktarin iets meer als 2 weken gebruikt , maar bij jaimy was het wel al na een paar dagen weg.Heb langer doorgesmeerd omdat mijn tepels gevoelig en rood bleven.Ben vd week bij de HA geweest en die heeft bij ons gekeken en het is helemaal weg.De reden dat mijn tepels nu nog z'n pijn doen is omdat zij dus zo verkeerd aan'zuigt'. Het heeft bij ons echt geholpen en bij jaimy stonden er ook maar 2 of drie puntjes.
@eva huil maar lekker uit idd! lucht op meid! dikke knuff! berg toevallig met smoeder erover gehad vandaag. Zij zei dat berg komt van het hoofd niet goed naspoelen na gebruik van zeep/shampoo etc. Al dacht je het goed na te hebben gespoeld. (klinkt veelbelovend ) Je moest er gelijk wat aan doen anders werd het meer. Dan moest je het invetten met olie en dan vorzichtig weg halen. Bijv. met een envelop (papier te dun en niet met jouw nagels!) gewoon de envelop langs laten glijden en het moet zo af komen. Het gaat niet gelijk weg natuurlijk. Kate heeft dit nog niet. Zij schilfert wel maar dit is net zoals de handjes en voetjes, de eerste laag droog huid dat kwijt moet. Maar ook ik hou het goed in de gaten idd. Ze kunnen dit ook alsnog krijgen tot hun 2e jaar pffff!
Hallo allemaal, Wederom een redelijk rustige dag achter de rug. Het gaat allemaal voorspoedig, op zijn voorkeurshouding na... Hij ligt (vooral als hij slaapt) altijd met zijn hoofd naar links en zijn hoofdje is al iets afgeplat aan die kant. We kunnen pas over 2 weken bij de fysio terecht en alle adviezen van het cb volgen we al op. Maar we kunnen slechts 's nachts elke 5 minuten opstaan om zijn hoofdje de goede kant op te leggen, want deze draait hij namelijk direct weer terug. Maar goed, we doen ons best. Als iemand van jullie de gouden tip heeft, dan is deze welkom! Berg: hier nog niet gesignaleerd. Hij heeft uberhaupt helemaal geen schilfertjes op zijn hoofd. Zo, even mijn spulletjes pakken en dan ga ik lekker een avondje op stap met een vriendinnetje. Eerst lekker een hapje eten en dan nog wat drinken. Ik heb er zin in (al zal ik mijn kleine mannetje wel missen vrees ik...)!
ik maak me een beetje zorgen :-? mannetje had om half 4 een afspraak in zoetermeer (30 min. rijden ) nu is hij nog niet thuis en zijn mobiel staat uit.. sinds mijn zwangerschap ben ik heel bang dat er in de auto iets met hem gebeurd, lekker soft weer
mamameike: poeh een hele geruststelling. Nu maar hopen dat ze het kunnen verhelpen. Leuk hoor, beroemde kindjes Jekkia: oei da´s geen goed begin Moppiepoppie: julian slaapt met gordijnen open ivm wennen aan dag-nachtritme Krisstel:Julian heeft na het bad/douche wat berg. Was zijn haar onm de dag. Babystyle:je borsten beschermen? Hoe en waarom?
Ik zei tegen die vrouw van het CB toen ze zei: ja 3 nov krijgt ie zn prikjes. Ik zei: dacht et niet, dat komt wel over een paar maanden. Enige wat ze zei was: Ok geen probleem
@kaatje: ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, want daar kan je dus in het weekend babyzwemmen. @misszuilen: pakt je smoeder de kleine zomaar als hij huilt zonder jou toestemming. Hoeft de mijne echt niet te doen, want dan zal ik haar meteen vertellen hoe ik daar over denk. @Ingeltje: handig zon toetsenbord @Sabinekuh: hier een avent fles met een 2 (de 1 +) speen van avent. Ze hebben 1 (dat zijn de 0+) spenen voor babys die gulsig drinken. @Krisstel: Breukelen is idd ver weg. En vleuten moet ik opzoeken op de kaart  Ben zo slecht in topografie. @Moppiepoppie: ik heb altijd de gordijnen dicht, maar ze zijn wit en houden niet echt veel licht tegen. Berg: hier helemaal geen last van. Ik borstel na het bad en elke ochtend nadat ik haar haartjes met goedemorgen haarlotion heb ingesmeerd. Op het CB vonden ze ook dat Demi naar de fysio moet voor haar hoofd. Ook aan de voorkant komt nu al een beetje een bult. Ik had de fysio al gebeld, maar de mevrouw die de baby's doet is er volgende week pas weer en belt me dan voor een afspraak. Demi heeft heel erg last van een drooghuidje. Ik mag geen zwitsal meer gebruiken voor het wassen enzo, moet nu balneum gebruiken. Ooh ja voor de lijst: Demi weegt nu 4620 gram en is 55 cm lang.
dreames, ik kom uit de buurt van alphen aan den rijn. vind rotterdam net ff te ver rijden. moet nog even kijken op welkje dag zwemmen is in alphen
in alphen aan den rijn kan je op maandag en vrijdag zwemmen van 09.15 tot 09.30. groep is voor baby's van 6 weken tot 6 maanden yule misschien ook iets voor jou?
Dat geel zien in de eerste dagen komt doordat de lever nog niet goed werkt en niet alles goed kan afvoeren. Daglicht is daar goed tegen. Ze adviseren om overdag gordijntjes open te laten en ' s avonds dicht te doen om zo een dag- en nachtritme te ontwikkelen. Berg Matice begint ook beetje berg te krijgen, maar das nu nog heel weinig Eva lekker even janken, dat lucht op. Als je vriend zich niet aan de afspraak houdt dan laat je je hormonen maar lekker op hem los en dan patatjes eten. Morgen is er weer een dag. ZUCHT mijn halfzusje is zwanger, gaaf natuurlijk maar dat kind kan zo onnadenkend zijn. Ze woont nog thuis, heeft geen baan en nu dus zwanger. Gisteren heeft ze weer eens ruzie gehad met haar moeder en die heeft weer eens gezegd dat ze het huis uit moet. Die twee botsen bij alles en mijn zusje kan ook nogal een respectloze grote mond op zetten. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Hoop dat ze slim genoeg is om haar excussesaan te bieden en zich te gedragen totdat ze een huisje heeft...