September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wie hebben er hier allemaal een babysite?
    Heb ik wat te doen haha.. Ga ik ze allemaal even bekijken. :)
    Alleen sommige hebben een wachtwoord en die weet ik dus niet..

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik geloof dat iedereen met een babysite de site in hun onderschrift hebben staan. Als ze een wachtwoord hebben staat die er vaak ook bijvermeld.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Oke, ga ik wachten tot iemand wat post hier haha.. Ga ik zelf ook maar een babysite aanmaken, tijdens me zwangerschap durfte ik dat niet zo goed!

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    **************buddynieuws***************

Ik kreeg een sms van Shedevil:

Hoi Azeb, sorry voor m'n late antwoord. Het gaat hier niet helemaal naar behoren. Ben al 2x opgenomen geweest met hoge koorts, baarmoederinfectie streptococcen A, oftewel kraamvrouwenkoorts. Behoorlijk heftig allemaal dus. Ben pas anderhalve week met Indy thuis geweest en niet eens achter elkaar. Nu zijn we wel thuis maar ik kwakkel echt nog met m'n gezondheid. Tis te hopen dat het nu weg blijft! Ik kom wel weer op 't forum hoor als ik me beter voel en wat tijd heb. Ik kan me voorstellen dat jullie allemaal al lekker in 't ritme zitten maar dat hebben wij helaas nog niet, maar dat komt wel. Met jou/jullie hopelijk helemaal goed?! Iedereen de groetjes daar! Liefs van ons

Ik heb haar een sms terug gestuurd waarin ik haar heel veel beterschap wens namens ons allemaal en dat ze rustig aan moet doen, dat wij niet weglopen.
    Sneu he... Hopelijk knapt ze gauw goed op....

*************einde buddynieuws**************

Grrr Kaatje wat een eikels zeg daar op jouw werk...
    Hopen dat je iets anders kunt vinden... Sterkte met zoeken!
    Ik moet volgende week donderdag naar het CB, Isis is dan 6 weken en 3 dagen. Ik vroeg me af of ze dan al prikjes zou krijgen (leek me wat vroeg). Ik heb gebeld, de mevrouw aan de lijn wist het niet zeker maar ik moest er maar wel rekening mee houden. Is wel heel vroeg, of niet?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waarom niet?
    Je kan trouwens ook gewoon even een paar blz terug lezen voor de babysites.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Azeb, jeetje wat rot voor Shedevil.. goed sms-je terug !
    Vind het idd ook wel vroeg. Hier krijgt Levi ze met 7 weken en 6 dagen.. Anders vraag je toch of het een week later kan?

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb hiervoor een miskraam gehad en in deze zwangerschap ook bloedingen.. Dus was nooit echt helemaal gerust om een babysite aan te maken.
    Vorige keer had ik 't wel gedaan en dat werd dus een miskraam.. Was gewoon te bang om bij deze weer een site aan te maken denk ik.

Wanneer zijn jullie voor t eerst onder de douche geweest met je baby? En hoe ging dat?
    Moet ik hem dan eerst gewoon wassen op ze aankleedkussen en daarna met hem onder de douche? En dan dat papa hem erna aanpakt en aankleed en dat ik me dan zelf was en aankleed?

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ingeltje Gefeliciteerd je verjaardag !!

Ben er weer van tussen , Wil er eentje niet gaan slapen...

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Missyzuilen, ik heb Isis inderdaad eerst even met een nat washandje met zeep gewassen op het aankleedkussen. Mijn man stond toen al onder de douche, ik heb Isis aan hem gegeven en zij hebben er samen een tijdje onder gestaan. Toen Isis er genoeg van had heb ik haar weer aangenomen (had al een hydrofiele doek bij me om haar direct daarin te wikkelen) en heb ik haar verder afgedroogd enzo. Isis vond het heerlijk onder de douche! (afdrogen wat minder maar dat is ook zo bij het badje...)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Help. toddler doet het weer.. ze zeggen dat Levi een meisje is. mijn hele profiel is roze.. bij mijn profiel foto staat heel iemand anders en mijn foto;s zijn weg :-?

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Demi was twee weken toen wij voor het eerst met haar gingen douchen. Ik ga altijd alvast douchen terwijl mn man Demi uitkleed. Dan brengt hij haar en ik was haar onder de douche met 1 hand. Als we klaar zijn geef ik haar weer aan mn man. Die doet haar in een badcape en gaat met haar naar haar kamertje en droogt haar daar af en kleed Demi weer aan.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ga straks nog maar even aan de slag. Heb inmiddels mijn profielfoto kunnen veranderen, maar verder loopt hij overal op vast. hij blijft aangeven dat Levi een meisje is terwijl er jongen staan aangevinkt. Verder kan je nog niet bij de instellingen en kan je nog niets toevoegen

(moet trouwens zeggen dat ik de nieuwe lay out helemaal niets vind nu :-? )

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @INGELTJE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

verder ff ego want die kleine heeft z´n dag niet. hij heeft denk ik niet voldoende aan de borst. word ter zo onzeker van. want nu na de fles die ik geef vanwege de tepelkloof en ontsteking 150 cc in 10 minuten en die is nog verdikt ligt hij eindelijk ff in z´n bedje te slapen. misschien moet ik hem wel twee borsten aanbieden,maar dat doet zo´n pijn. ik ga het nog maar eens 2 weken aankijken misschien heeft hij wel een regeldag of een sprongetje. WORDEN JULLIE HIER OOK ZO ONZEKER VAN!

14. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Elise: ik word van bv sowieso onzeker omdat ik niet kan zien wat erin gaat; tenzij ik ga kolven misschien, maar heb een handkolf en dat gaat zoooo langzaam en krijg je pijn in je tengels van :S
    Vandaag wordt ze vaker wakker dan normaal, na tweeënhalf uur al, wat ik met speen weet op te rekken naar drie uur. Dan vraag ik me af; gaat ze nu sneller jammeren omdat ze honger heeft, of kan ze gewoon de slaap niet goed vatten? Ze slaapt namelijk heel licht en wordt vaak tussendoor met kleine huiltjes wakker, maar dit kan volgens het boek 'regelmaat en inbakeren' ook komen doordat ze erg moe is en dan moeilijker in slaap kan komen als ze tussendoor wakker wordt.

@Allemaal: hebben jullie ook dat ze tussendoor soms huiltjes hebben die overgaan na 5-10 minuten als je ze negeert? En hoe onderscheid je die van het hongerhuiltje als dat eerder is dan drie-vier uur na het voeden? Lastig lastig, want ik hoop niet dat ik zo mijn kind haar eten ontzeg door er een paar keer een speen in te stoppen....

15. hoihoi
    zo visite is weer weg, was gezellig en weer een mooi kadootje.

kaatje balen van je baan man. hopelijk vind je snel iets nieuws waar ze ook niet zo moeilijk doen ik zal voor je duimen.
    en je vroeg er ook zelf om dat ze denken dat levi een meisje is he met die roze speen hihi.

douchen.
    bij ons doet idd ook 1 iemand Julia uitkleden en inzepen met een washandje en de ander gaat vast onder de douche zodat die warm wordt en de badkamer ook warm wordt.
    dan in een omslagdoek naar de badkamer en dan onder de douche afspoelen.
    daarna in de omslagdoek terug naar de babykamer en lekker afdrogen en aankleden.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoe houden jullie dan je baby onder de straal? Alleen met 't lichaampje toch en dan t hoofdje er niet onder, maar naast de straal ofzo?
    Wil het vanavond voor 't eerst gaan proberen of Mike het leuk vind..

Wilde dan inderdaad hem eerst wassen op het aankleedkussen met hydrofiele washand.. Dan hem even inwikkelen en aan papa geven. Dan stap ikzelf onder de douche en geeft papa hem aan.. En dan even lekker onder de warme (niet te lijkt me? welke temperatuur moet t zijn?) straal en erna weer aan papa geven om hem af te drogen en aan te kleden en dan ikzelf wassen en aankleden.

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Dat probleem heb ik dus ook.. Maar ik heb wel ontdekt dat als meneer echt honger heeft, hij de speen ook zo weer uitspuugt en weer begint te brullen! Dus dat is voor mij dan het teken haha..
    En als hij gewoon tevreden op ze speen blijft zuigen is er nog niks aan de hand en had hij gewoon zuigbehoefte.

18. Julia stopt haar hoofd zelf onder de straal en vindt het heerlijk, dinsdag viel ze zelfs onder de douche in slaap.
    Wij hebben een thermostaatkraan en we hebben met de badthermometer gekeken of die klopt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
    Amber heeft dat overdag ook vaak als ik haar in bedje leg, dan lijkt het of ze slaapt maar dan gaan de ogen ineens open en begint ze heel even te jengelen, inclusief erg zielig pruillipje :)
    Maar das altijd maar een paar minuutjes en dan vallen de ogen weer dicht.

Het hongerhuiltje hier gaat samen met heel driftig gaan zoeken ineens, en tja, als ze honger heeft is het niet zon ''wheeeeee'' huiltje maar echt een ''neeehh''
    Hoop dat je t een beetje snapt..

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje maar jouw oude contract staat toch nog vast? je bent alleen weggeweest voor verlof :(: wel erg vervelend en sluw spelen ze :c: ik zie idd andere error beeld voor toddler maar nog geen profiel :(

@shedevil och jee meid héél véél beterschap gewenst! Idd wij lopen niet weg ;) *KNUFFS

@missy volgens mij toen zij 2 - 2 en half weken was. Wij was haar dan altijd eerst op de kussen en dan spoel haar onder de douche. Vaak heeft één van ons dan net gedouchd en wacht op aangeving van Kate en samen dan de douche afronden zeg maar :) wel opletten dat de straal niet op de fontanel komt! :) en ook oppassen beeb is erg glibberig! ;)

@moppiepoppie als zij huilt nadat zij gevoed heeft dan kun je haar laten, dat is normaal dat sommige beebs 5-10 (soms 15 dan :() min huilen na voeding. Hoe voelt het huiltje dan bij jou? luister naar jouw instinct :) al is het soms moeilijk te onderscheiden (hier dus ook een onzekere af en toe!)

Lag ik op de bank te rusten hoor ik geluidjes uit de ww komen. Dus ik kijken is mijn meissie wakker :) dus spreek ik haar aan en wat gebeurt er.... haar eerste glimlach :D :D dus gelijk fototoestel erbij gehaald en geprobeerd voor herhaling, niet gelukt maar wel een paar ander leuke shots, je ziet dat ik dan net te laat ben ;) zal ff spammen ;)

Deel Deze Pagina