@moppie poppie. het ging heel goed de afgelopen dagen, maar vandaag ineens niet. Maar het is geen drama als je de speen er nog een keer in doet. Als ze dan weer stil wordt hebben ze niet zo´n honger. Hij blijft echt krijzen als hij honger heeft. en wordt dan echt heel boos. douchen hier gaat 1 al onder de douche ik verhuis alle spullen naar de badkamer. Kachel aan nu het zo koud is. En dan lekker onder de douche. Ik was gio niet met zeep alleen goed met water, want z´n huid wordt daar te droog van. Gio is op dag 7 al onder de douche geweest. We houden hem zo vast dat de stralen op onze handen komen. maar een beetje op z´n huid vind hij niet erg. hij vind douche lekkerder dan badderen. Hoofdje niet onder de straal dus wij staan zelf niet onder de douche tepratuur is op elleboog warmte als dat oke voelt niet te warm. Maar vaak voel je dat wel. als je een badthermo hebt kan je die er ook onder stoppen.
Aaahh wat een poepie! Hier nog geen lachen kunnen ontdekken.. Zal vanavond ook eens spammen Hoelang mag je douchen met je baby dan? En hoe controleer je de temperatuur van het water, want ik heb geen thermostaatkraan..
ff voor de lijst. gio woog vandaag 4455 dus 125 gram aangekomen in 1 week. do 30 naar cb voor de eerste prikjes.
aaaaaaaah doe foto is leuk, ik heb vandaag het fotoalbum weer eens bijgewerkt. ga nu ff eten koken hubbie komt zo thuis. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Parr; het inslaaphuiltje is idd het probleemook niet want dan heeft ze net gedronken dus kán ze geen honger hebben. Het is na een uurtje dat ze wakker wordt en begint, dan even stil, dan na een kwartier weer, dan weer even stil, na een kwartier wéér etc. en dan soms nog half uurtje slapen, maar meestal als er tweeënhalf uur zo verstrijken vanaf het begin van de vorige voeding, dan voed ik haar maar weer, want misschien is het dan huilen uit honger? Dat weet ik dan niet. Het kan dan ook een inslaaphuiltje zijn als ze wakker wordt bij de lichte slaap...?
baby's kunnen ook ff huilen tijdens slaap, meestal nadat ze 30-45 min geslapen hebben, hebik hier gelezen geloof ik.. maar doe jij bv eigenlijk of was het fv?
thxx 8) hmm temp moet wel 38 zijn, wij hebben dan wel die temp aan de kraan.. mssn thermometer eronder houden? nou als de beeb onder de straal tegen jou lijf wordt gehouden kun je wel ff 15min mee doorgaan, anders tot de beeb het zat is (wat hier niet het geval is Kate is een ware waterrat )
hey toddler doet het idd weer, gebruikte oude link voor mijn site nou ga gauw kijken hoe het bij mij zit
hmm kan nog niet alles dus zal ze nog bezig zijn met het een of ander, heb wel alvast vlinder achtergrond, niet slecht moet nog uitvogelen sommige dingen zoals de dagboek
was ik weer eventjes! @Kaatje: wat een @$%^ op jou werk! @Parr: aaaahhh wat snoezig! Michelle lacht ook, maar mij is het nog niet gelukt om een foto ervan te maken! Berg: nope niet bij mijn meissie! Ze is overal heel gaaf! ook geen pukkeltjes ofzo! Ah jullie site doet het dus weer! dan ga ik daar zo even neuzen Ingeltje, Kaatje en Parr! Pff heb net even een ww aanvraag gedaan via werk.nl maar gos daar zit ook nogal wat tijd in zeg! hoop dat ik snel een leuke baan vind! (hoop ik ook voor jou kaatje!)
@Parr: wat een lieverdje zeg! Erg leuke foto's! @Moppiepoppie: Lastig he? Het is wennen aan alle huiltjes, op den duur hoor je het wel. Je moet je kindje echt leren kennen in het begin. Je hoeft overigens geen 3-4 uur aan te houden hoor, eerder mag ook. Zeker omdat Ame nog maar 3 weken is. Ik hou aan minimaal 2,5 uur. Heel soms 2 uur laat in de avond omdat het dan normaal is dat ze vaker komt om een voorraadje voor de nacht op te bouwen. Ik doe de speen bij het inslapen. Die moet ik er soms een paar keer weer in stoppen als ze inslaap. Als ze even heeft geslapen en dan wakker en huilt binnen 2,5 uur hoef ik niks te doen, want dan slaapt ze vanzelf weer in. Baby's hebben een slaapcyclus van 30-45 minuten, en dan kunnen ze heel kort wakker worden en even huilen paar keer. Dat is normaal. Niet meteen haar uit de wieg trekken of speen erin doen hoor dan! Dan wordt ze alleen maar echt wakker en raakt op den duur oververmoeid. Als ze echt honger heeft huilt ze door met de speen. @missyzuilen: hier ook geen thermostaatkraan, ik doe het water gewoon aangenaam warm, niet te heet, je bent voor jezelf geneigd om hem te heet te zetten (ik douche het liefst op 40 graden, is beetje te warm). Maar ook niet te lauw zetten. Doe het maar op gevoel. Ben vanmorgen even in mijn uppie naar het Kruidvat geraced voor de Bambino babyspulletjes. Heb wikkeldeken, slaapzak, spuugdoekjes, veeeel sokjes, 6 rompertjes in maat 68/74 gekocht (dan heb ik die maar vast). En bij de HEMA nog 3 maillotjes, slofjes en een flessenborstel. Toen weer snel naar huis, Raven kreeg de fles van mijn vriend met ontdooide melk. Ze klokt het zo naar binnen, 120 cc. Daarna bleef ze krijsen dus ik heb haar aan de borst gelegd en daar heeft ze nog onwijs veel aan gedronken. Wat een melkmonster zeg! Ik denk dat ze misschien wel 150-180 cc op zou kunnen. Gaan we een keer met de fles proberen, hoeveel ze nou drinkt... @Krisstel: jij hebt toch anti-berg pads van het Kruidvat? Ik zag ze nergens. @Azeb: wat lief dat je even een SMS naar SheDevil hebt gestuurd. Wat onwijs vervelend dat ze nu voor de 2e keer een baarmoederontsteking heeft gekregen... @Kaatje: jemig wat een flutaanbod zeg! Zou ik ook niet gedaan hebben. Ik vraag me nog steeds af of dit wel mag zomaar. Ze moeten een parttime verzoek honoreren mits er zwaarwegende bedrijfsbelangen zijn die dat verzoek in de weg staan. Nou, die zie ik niet zo snel aangezien ze parttimers werven in de krant... Ik snap dat je voor geen meter zin hebt om bij zo'n werkgever te blijven.
Meiden ik heb me aangemeld op toddler maar wat een gedoe zeg. Hebben ze mij als vader geregistreerd bij het stamboek terwijl ik toch echt moeder aan gaf en nu kan je het ook niet meer wijzigen. Wat een rare site. hebben jullie nu ook problemen?
Ze zijn net aan het "verbouwen" en de site is na een week eindelijk weer online, dus mssn hebben ze nog een paar problemen