Ik zeep Kate gewoon in hoor, zij is dan niet spekglad of zo pas als zij onder de douche komt. Maar je kan haar bijvoorbeekd inzepen met een hydrofiele luier of badcaoe onder haar, haar daarin oppakkenen dan aangeven onder de douche. Maar je moet eigenlijk echt opletten bi jhet aanpakken envasthoudfen onder de douche en weer als zij van onder de douche komt, dan zijn ze het gladst
mij ook nog niet, was net te vroeg of te laat ik zet die foto's allemaal op de site, dus dan zie je wat ik bedoel... moet geduld hebben voor de echte klapper
Moppiepoppie, als Levi hier "zomaar" begint te huilen laat ik hem eerst even gaan. Als dat niet helpt en hij is niet te troosten stop ik mijn pink in zijn mond. als hij die opeet dan heeft hij honger. En dat heeft hij vandaag vaak ! Bv: Door die ontsteking van de spruw kolf ik natuurlijk groot deel van de dag af. nu gaat het de laatste dagen iets beter dus leg hem nu steeds vaker aan,maar dan drinkt hij 10 á 15 min minuten om vervolgens een uur later weer om eten te roepen. Als ik afkolf en hem dat geef is hij wel 3 a 4 uur verzadigd..vraag me dus af of hij wel genoeg voeding binnen krijgt nu aan de borst :-? Parr, wat een heerlijke foto's ! Ja mijn oude contract staat nog,maar hun hebben gekeken wat ik lichamelijk aan kan, en dat is op het moment niet veel staan, lopen en tillen. Het enige wat er dan overblijft is informatiebalie.dat heb ik voor mijn verlof gedaan,maar daar zit nu iemand anders full time. daarom blijft er voor mij dan de vrijdag en zaterdag over. Volgens hun juristen kan dat :-? Moeten om 20.45 nog naar de vk voor nacontrole.. Levi is gelijk uit zijn ritme nu hij nog niet op bed ligt. heeft hij denk van ons. mannetje en ik hebben ook ritme en regelmaat nodig. Morgen zijn mijn mannetje en ik 10 jaar samen en dat vieren we in.... het ziekenhuis. Mannetje krijgt eindelijk zijn dunne darm onderzoek ( capsule met cameraatje inslikken ) moeten om 08.00 daar zijn ( 05.30 uit bed, 06.30 in de auto ) Onderzoek duurt tot 16.00. Nemen de laptop en dvd-tjes mee.. en dan probeer ik tussendoor natuurlijk even hier te komen spieken Edit: Toddler ligt er nu weer uit...
@ Parr: wat een super schattige foto! Erg CUTE Vraagje: Wanneer zijn ook alweer de regeldagen ongeveer? Aimar heeft namelijk om 14:45 een flesvoeding 110cc gehad. Om 16:45 ene borst eventjes gedronken. Daarna leek hij wat last van krampjes te hebben, toen die weg waren bleef hij maar huilen... uiteindelijk om 18:30 heeft hij bijna 20 minuten aan de andere borst gedronken! Is wel een beetje vaak maar meneer sliep wel na afloop en nu nog steeds!
@kaatje nou ja wat vaag hoor! hmm heerlijk viering van een decade relatie.. not mssn 's avonds thuis knus maken? met filmpje en lekker eten? ja ik merk het, was 3x bezig met dezelfde foto uploaden grrrrr.... @eva met 3 weken en met 6 weken geloof ik
Parr, gaat niet werken vanavond. mannetje is namelijk al de hele nuchter en mag pas morgenmiddag weer eten.
Je hoeft niet elke wasbeurt zeep te gebruiken. Wij poetsen dan even met washandje met water zijn gezicht schoon. Het is niet goed voor baby huidje om teveel te zepen.
allemaal bedankt voor de felicitaties! ik heb vriendinnetje op visite, morgen ook, dus kom ff wat minder online
@ingeltje nog gefeliciteerd meid. het is al weer bijna om. vandaag een gesprekje gehad met de arts maandag krijgt robin zijn prikjes en dan moet ie nog min 24 uur blijven ook gaan ze overleggen met de chirurg of ze nog een foto willen gaan maken van zijn slokdarm of niet. het ligt eraan hoe ie drinkt op dit moment is het flut 30 cc is het max dus de rest gaat dan via de sonde. hij woog vandaag trouwens 4165 gram en was ongeveer 52 cm. verder weinig nieuws te vertellen. morgen nog een rs test dus hopen dat die neg is dan kunnen we iig weer rond lopen daar.
heee INGELTJE>>>>>>>VAN HARTE MEID! en eh...nog leuke kadooooootjes gehad? ik zie hier van alles over inzepen...wij zepen ze gewoon in hoor, en dan wel net zou vast houden als in badje voor de zekerheid! Parr ik zag net een plaatje van Kate voorbij komen, t was net Levi...zo veel als ze op em leek op de bovenste foto zal zo ook even spammen! Liefs en een fijne avond
@Kaatje: wat kan verklaren dat Levi minder binnen lijkt te krijgen: hij heeft een tijd de fles gehad, dat kost veeeeeel minder moeite voor hem om te drinken. De borst is 'hard werken'. Het kan zijn dat ie dat sneller zat is, of dat ie sneller moe wordt en na 10-15 minuten loslaat terwijl hij nog honger heeft/niet verzadigd is. Geef je twee kanten? Wat je zou kunnen doen is hem tussendoor even laten uitrusten en dan de andere kant aanbieden. Dan drinkt hij 2x 10-15 minuten, krijgt waarschijnlijk meer binnen en zal hij langer tussen de voedingen laten. Het kost misschien even tijd, maar hij moet het opnieuw leren. Dit zelfde probleem had Raven ook toen ik weer op BV overging na een week flessen. Ze moest echt weer wennen aan de moeite die ze moest doen. Over je contract: officieel mogen ze er niet zomaar een 0-urencontract van maken. Ze zouden je parttime moeten aanstellen het aantal uren dat jij wil (tenzij zwaarwegend bedrijfsbelang blabla) en als je dan niet alle werkzaamheden nog kan doen, aangepast werk voor je verzinnen (tijdelijk of definitief) in overleg met de ARBO arts. Ze kunnen wel roepen dat hun juristen zeggen dat het kan, blablabla, maar jouw contract in een 0-uren contract omzetten mag echt niet zomaar! Waardeloos he, die werktoestanden!
Zo heeeee, hier net de eerste poepluier tot in haar nekje! Ik had 1 kant gevoed en toen dacht ik, even luiertje doen... Nou dat was dus niet EVEN. Alles zat onder, tot in haar haartjes zat poep. Ik heb haar met billendoekjes gepoetst maar er bleef overal zo'n gele waas achter... Dus badje vol laten lopen en badderen maar! En daarna de andere tiet nog. Nu ligt ze lekker in bedje te sputteren. Ik word trouwens echt niet goed van die Pampers! Ze heeft de goeie maat aan (3-6 kg = maatje 2) maar de poep zit nu elke keer overal. Net of ze te brede billen heeft ofzo...het lekt langs de randjes. Ik was me een ongeluk! Wie heeft dit ook gehad, en welke luiers bevallen dan wel?
Hey meiden, Hier een drukke dag gehad. Vanmiddag wezen shoppen met m'n moeder. Heb nu een super jurkje met leuke knal romper voor Femke, ze wordt zondag gedoopt, dus ziet ze er toppie uit! @Ingeltje, van harte gefeliciteerd meid! Ben je lekker verwend? Sab simplex: wij geven ook 15 druppels voor elke voeding (bv) @Parr, ik zou de eerste keer bij de inentingen niet standaard de paracetamol geven, maar het wel in huis hebben, voor het geval ze er niet lekker van is. Ik geef het de volgende keer wel al voordat ze ze krijgt, omdat ze er gisteren vrij heftig op gereageerd heeft. Nu gaat het weer prima met Femke. Vanmiddag alleen weer wat last van krampjes.... @Kaatje, balen van je baan zeg! Succes morgen! Meiden, ik ga afsluiten, want Femke ligt nog steeds te spoken.... Slaap lekker voor straks!
Yule hier ook hetzelfde! ik gebruik baby dry en maatje 2.. maar als ze poepies doet...dan zit de romper eronder (soms de broek ook nog!) weet ook niet goed wat voor luiers ik nog halen kan! (ja genoeg snap ik, maar wat goede luiers zijn!) en ze krijgt ook altijd striemen van de randjes terwijl de pampers van 3-6 kg is.. en ik ze niet te straks om doe.. heb jij dat ook?
Ja, ook wel striemen idd, maar niet heel erg. Ik vind vooral het lekker erg irritant. Eerst was het alleen na de nacht (veeeeel poep en plas) maar nu is het ook tussen 2 voedingen gelekt en daar zit soms nog niet eens 3 uur tussen. Echt raar. Ik heb zowel babydry als newborn geprobeerd van Pampers, maar beide lekken door. Ik zag dat Huggies breder zijn, maar die zijn zo dik en stug. Verder heb ik geen idee wat ik moet kopen. Al die pakken zijn zo groot! Misschien koop ik wel een maatje grotere Pampers, Raven is immers waarschijnlijk al boven de 5 kilo.
Ja je kunt het altijd proberen maatje 3, ik ben zelf ook niet weg van die brede stugge luiers hoor.. ik gebruikte die van etos, maar daar plaste ze na een tijdje al helemaal doorheen! Pampers vind ik persoonlijk dan toch het beste,, pff haha dat zijn weer moeilijke dingen he
@Yule: hier ook herzelfde probleem! Sinds enkele weken gebruiken we maatje 2 en sindsdien ook een aantal ongelukjes gehad. De ongelukjes waren wel redelijk klein, maar dan toch... Zullen we de Pampersfabriek sue-en ?
Zou wel jammer zijn als ze 2 niet meer past, want ik heb er nog een stuk of 40 van... of ik moet nog een week poep ruimen! Haha! Ja, let's sue the bastards! Mijn poep-ongelukjes waren trouwens niet klein... De slaapzak is al meerdere keren helemaal volgepoept.
he dames heb net de foto's van de doop van ons Sterre samen met haar nichtje ingeblinkt. Via deze link kan je het bekijken http://picasaweb.google.nl/peetersilse/ ... eDoopDeel1 http://picasaweb.google.nl/peetersilse/ ... EDoopDeel2