@prenataldoos: ik kan em volgende week ophalen, ben eergisteren gebeld. @buik showen: zal ik maar niet doen hier @plus: moet idd binnen een maand ja.
plus, niet perse. Matice is nu 2 maanden en wij hebben de doos vorige week pas opgehaald... kent altijd proberen toch...
@dreames: waar heb je die kleinste maat zwemluiers gekocht? Plusdoos: ik ga ook even kijken of er een PLUS in de buurt zit hier. Weet jij er 1 Kaatje? Striae en kilo's: hier niet 1 streepje, ik voel me gezegend. Ik raak weer aardig in mijn oude vorm, nog wel dikkere heupen en blubberbuikje, maar ik pas nog steeds echt niks van mijn oude kleren door mijn heupen. Zucht. Ik vind mezelf best okee in de spiegel maar het kleren probleem is wel vervelend (loop nog steeds in zwangerschapsrokjes en -broeken die nu ook gaan afzakken steeds). En er moet nog steeds 10 kilo af. Ik ben nu 74 kg en wil terug naar 64 kg (tot dat was ik afgevallen voor mijn zwangerschap). Maar het gaat niet vanzelf want ik ben nu al 5 weken 74 kg en er gaat niks meer af.
veel water drinken meid, dan vliegt het eraf. gewoon normaal eten maar alleen maar water drinken Ik zit nu 9 kilo onder mn gewicht van wat ik was voor de zwangerschap en ik eet gewoon echt normaal, alleen drink ik heel erg veel water.
@Devilschase: dat doe ik ook! Ik drink zowiezo alleen water, thee en koffie. Nooit frisdrank of sapjes. Ik eet 3 maaltijden, gewoon normaal en gezond, veel groenten, weinig vet. Dus ik snap er niks van. Ik denk dat het door de borstvoeding komt, want in de spiegel zie ik er niet 74 kg uit, maar ik heb wel enorme boobs... En misschien door de hormonen die nog in je lichaam blijven als je borstvoeding geeft? Echt geen idee. Ik wandel elke dag een uur.
@Pisum, goeie vraag....daar zat ik namelijk ook over na te denken. Moet 3 november weer naar het cb, zal dan eens vragen. @Yule, zwemluiers zijn bij de Kruidvat te koop. Pff wou dat ik 74 kg woog..woog voor de zwangerschap 82,3 kg..nu 79 kg dus het gaat de goeie kant op al blijf ik de laatste tijd ook hangen en is alles nog lang niet zo strak als dat het was.
Hier ook! exact hetzelfde! verder alles top, alleen ik pas niets meer door die heupen .. ik heb alleen striae op mijn billen!
Het gekke is dus dat iik ook nog 5 kilo kwijt moet. Ik hd ook alleen maar zw.kleding aan en de broeken zakten deze week zó ver af dat ik het erop wqaagde en weer eens een gewone broek uit de doos heb gehaald. Jubel de jubel dat hij paste zeg Ben namelijk al niet de dunste en wilde niet nóg grotere maat kleding kopen. Heb al maat 44
Ooooh dames .. het is weer zover, pagina 200 dient zich aan. Moeten we weer blijven posten tot we hem gehaald hebben he...