@dreames lijkt me erg leuk kon er bij de vorige meeting niet bij zijn. Maar als ik kan doe ik zeker mee. zet mij maar op de lijst. @missyzuilen ik denk geen surprise heeft niemand tijd voor toch! @anno gelukkig lijkt het iets beter te gaan met jullie hond. sterkte @kaatje jemig wat veel voedingen zeg. zo uik zeker gerekt hebben. doe ik ´s morgens bij gio oo kwel eens. @ingeltje gelijk heb je. deed ik ook wel eens tijdens de nacht voeding. die heb ik gelukkig niet zo vaak meer. maar gio krijgt natuurlijk ´s avonds de fles en drinkt zo 170 cc dan slaap je ook wel. ik geef ook nutriton en dan de hele 25 cc papje wat een drama ik voed dus ook altijd zittend beneden. geen zin om heen en weer te gaan. werkt hier redelijk.
Ik wil ook meedoen met de lootjes en dan dus meeting, lijkt me leuk bij iedereen hier eens een gezicht te kunnen plaatsen.
ok weer ff spammen 8) kijkes hoe sterk zij is, dit was van de dag dat zij voor het eerst geglimlachd had
Goedemorgen dames, Meeting: lijkt me erg leuk, maar ik weet nog niet of ik er bij zal zijn. Ligt eraan wanneer het is en of ik dan al aandurf om zover van huis te gaan met mijn kleine mannetje. Vloeien: na een week of 3 niet meer gevloeid. Laatst nog één dagje, dacht toen dat ik ongie geworden was. Maar aangezien het bij één dagje bleef lijkt me dat stug. Omhoog houden na de fles: wij houden hem standaard zo'n 15 minuten rechtop, ook al krijgt hij ook Nutriton. Werkt prima, er komt bijna nooit meer een mondje terug. Buik: héél veel striae (deze streepjes lopen niet alleen verticaal, maar sommige ook horizontaal waardoor ik allemaal kleine vierkantjes heb, hihih), maar mijn buik is bruin en streepjes zijn wit, dus ziet er iets anders uit dan de buiken die ik op de foto's voorbij heb zien komen. Verder ook een flubberblubberbuik waardoor ik mijn oude broeken nog niet pas. Nou ja: sommige broeken pas ik wel, maar dan hangt mijn buikje er overheen en dat vind ik verre van sexy zullen we maar zeggen. Mijn benen en heupen zijn niet dikker geworden. Mijn rokjes passen wel weer, dus dat is al fijn. Maarrrrr, ik ben deze week weer begonnen met sporten en ben vanochtend ook weer geweest. Ik hoop dus over een paar maandjes mijn oude figuur weer een beetje terug te hebben. Doorslapen: Quinten meldde zich vanochtend om 06.15 uur (nieuwe tijd). Als ik vandaag maar 5 voedingen geef, krijgt hij zijn laatste voeding erg vroeg waardoor hij waarschijnlijk vannacht weer vroeger komt. Dat schiet dus niet op. Hij krijgt vandaag dus een flesje extra zodat we morgen als het goed is weer in zijn ritme van de afgelopen dagen zitten.
Dreames: Leuk lotjes trekken ! maar toch wel zonder suprise he ? ben ik heel slecht in Parr, haha nee hoor,mannetje leest niet dagelijks mee maar soms zit ik achter de laptop en dan ga ik even kolfen. dan pakt hij de laptop voor zichzelf maar drukt af en toe ff op F5 om te kijken of jullie hebben gereageerd, zo ja dan leest hij het voor en reageerd voor mij ( vind hij volgens mij wel erg leuk maar durft zelf geen account aan te maken ) Je buik lijkt wel een beetje op die van mij... vraag me ook af of ik nog wel in bikini durf. durde dat normaal al niet, laat staan nu :-? Heerlijke foto ! Yule, ehh heb 1x sex gehad maar toen heb ik volgens mij niet gelekt. Wel gedouchd van te voren misschien dat dat helpt ( ben ik alles onder de douche verloren ) Vloeien: Het is denk niet echt vloeien meer maar een soort afscheiding van oud bloed ofzo. Ook niet super veel.maandverbandje per dag ofzo,maar durf hier idd ook nog niet zonder inleg Ik ga zo even foto maken van Levi en ook even spammen. is echt een heel kereltje opeens nu hij in maatje 56 past.
Waar uploaden jullie eerst die foto's die jullie hier posten? Als ik ze van me hyves pak zijn ze te groot..
http://photobucket.com of http://nl.tinypic.com bij photobucket moet het grootte medium zijn en bij tinypic kies je voor website/email en dan moet je de code hebben die begint en eindigt met img, code plakken en voila
Wie zou het leuk vinden om lotjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Op verzoek dus geen suprise. Tenzij je echt heel graag wil, dan mag je er wel eentje maken. Maar niet verplicht dus. (Zucht van verluchting... had me nog niet bedacht dat een suprise er normaal bij hoort en ben daar ook heel slecht in).
even spammen. Heb eindelijk een beetje een lachje op de foto kunnen zetten. Telkens als ik de camera pakt stopt Demi met lachen!
Wie zou het leuk vinden om lotjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia ALS we geen meeting doen dan kunnen we het cadeautje ook opsturen naar elkaar. Maar meeting erbij is wel erg leuk, alleen goeie plek zoeken waar we allemaal inpassen met kids en kinderwagens (jaarbeursafhuren ha ha)
Heerlijk zo'n luie zondag. Matice is bijna heel de ochtend klaarwakker geweest en ligt nu eindelijk te slapen. Gisteren is hij wel 9x om voeding geweest, regeldagje?
Zal vast ergens in de stad (neem aan dat het weer Utrecht zal worden) ergens een vergaderruimte of zo iets zijn waar we gebruik van kunnen maken. Zou wel heel tof zijn iedereen weer terug te zien en nieuwe te ontmoeten (en de beebs natuurlijk te bewonderen!)
nou , hier heeft meneer voor het eerst zn pyjama maat 62 aan. Ook heeft ie gisteren een fruithap gegeten hahahaha, ik móest het gewoon proberen, kon geen kwaad volgens het CB. En LEKKER dat hij het vind!
Dreames, lieve foto. Meeting: Leuk ! Idd een grotere ruimte is wel beter qua kinderwagens enzo.. moet alleen even zien hoe ik ergens kom.. ik snap niet hoe mensen een kinderwagen in een trein krijgen.. gewoon vragen of iemand wil helpen tillen? Edit: iemand al een idee hoe je online lootjes trekt?
Gelukkig woon ikzelf in Utrecht, dus hoef niet met de trein.. Maar inderdaad ook met de bus en tram is 't rot gedoe met de kinderwagen.. Euhmm.. ik ga even héél hard nadenken over hoe lootjes trekken online. Maar het is zondag, dus verwacht niet teveel.. Zometeen komen me ouders een bakkie doen! Had vannacht een nachtmerrie gehad over ze.. Dat ze gingen scheiden en ik moest kiezen wie ik wilde blijven zien en me moeder had al een andere kerel! heb ze gelijk vanmorgen opgebeld haha..
@dreames lief! @kaatje idd vroeg ik mij ook af (met lootjes én met de trein) @jekkia zou het super vinden om iedereen terug te zien + nieuwe gezichten
Hey meiden! Een meeting lijkt mij ook gezellig, maar als dat in december of november wordt, dan kom ik toch niet. Ik heb het erg druk in die tijd! En daarnaast weet ik het sowieso nog niet zeker, vind het vanaf Groningen wel ver naar het midden vh land met zo'n kleintje... Maar online lootjes trekken is niet zo moeilijk hoor, kan op www.lootjestrekken.nl. Je moet alleen wel even van te voren emailadressen utiwisselen. Liefs Azeb
Plaatsen voor een meeting: Ik ben even aan het spieken geweest bij de mamas die in het verleden een meeting hebben gedaan. Ik ben tegen gekomen http://www.polmanshuis.nl/ Dit is in het centrum van Utrecht (EDIT er stond Amsterdam en ik bedoelde Utrecht....) en ook daar is een high tea mogelijk (menu daarvoor ziet er goed uit prijs 18,50 pp of 20,50 pp). Dit staat op de site onder zalenverhuur en partijen en dan menus en high tea. Zelf heb ik nog gevonden: De bakkerswinkel in Utrecht http://www.debakkerswinkel.nl/utrecht/hightea.html Zie de link voor eventuele high tea menus en prijzen. Deze heeft allemaal aparte ruimte. Dus dan kunnen we denk ik vragen om een ruimte waar we allemaal met kinderwagen en baby inpassen. Ik denk dat we zoiezo overal even moeten informeren wat de mogelijkheden zijn om met een groep te komen met de babys erbij.