September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Als ik een normaal (lees groot rijtjeshuis) had gehad, mochten jullie ookwel bij mij komen!
    Maar helaas.. woon in een flatje op Overvecht ZONDER lift. :(

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey

kom weer ff vlug spieken!

Vraagje trouwens.. Hebben jullie beebs een beetje moeite gehad met het teruggaan van de klok?
    Jaimy is sinds vanmorge een beetje van slag en liet ze tot 2x toe maar 2uur tussen een voeding zitten :confused: nu slaapt ze en gelukkig zit er tot nu toe 3 uur tussen hoop dat ze door slaapt tot hallf 6 dan zit er 4 uur tussen.

striae Mijn buik is gelukkig streep vrij ! oh ja wacht... ik heb een klein streepje van nog geen cm groot verdwaald boven m'n heup staan.:)
    Overigens staan mijn billen helemaal onder de strepen en ook een stuk van m'n bovenbenen..Is wel wat minder. Maar als ik naar m'n meisje kijk dan is me dat allemaal waard.Ben ook wel blij dat mijn buik geen striae heeft anders was m'n tattoo geen plaatje meer...

Buik showen als het me lukt en ik het niet vergeet zal ik een foto maken van me buik.. Maar als ik naar Devilchase's buikje kijk dan is die van mij ook zo.. Alleen nog heel klein beetje blub :oops:

Gewicht Ja ja de kilo's die er af moeten zijn er af ! ! Ik woog op het eind van m'n zwangerschap 66 kg. In de eerste week van de bevalling durfde ik niet op de weegschaal dus ben na 2wk op de weegschaal gaan staan en toen woog ik 58kg een week daarna ben ik er weer op gaan staan en toen woog ik 56kg. Ik ben er vorige week nog op gaan staan en toen woog ik 54kg. Dat is 4 kilo boven mijn gewicht wat ik woog voor mijn zwangerschap en nu hoeft er van mij niks meer af.
    Woensdag moet ik op nacontrole bij de VK ik ga daar weer op de weegschaal staan omdat ik daar altijd gewogen ben.Ben benieuwd hoeveel ik weeg. Met 54kg ben ik tevreden :D

sex Yeah ! ! wij hebben ook weer even genoten vanacht (voelt nog wel soms wat onprettig) ! :oops:

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    vraagje:

Hoe voelt het voor jullie dat we dit jaar bijna alweer afsluiten?
    Ik wordt soms best wel emotioneel als ik daar aan denk. Bijna 31 december en dan sluit ik het jaar af. 2008: het jaar van mijn zwangerschap, het jaar van de bevalling, het jaar van Demi....
    Vind het op een of andere manier heel moeilijk om dat af te moeten sluiten.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dit is aan de domtoren, misschien dat ze plek kunnen creeeren voor een groep mama's met kids en toebehoren.

http://www.lofen.nl/ (of is dit hetzelfde zaakje?)

ze hebben ook high-tea (zelfs buffet ;))

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Dreames: Zo voel ik het ook , en nu ik er weer aan denk lopen mijn ogen weer vol.. ( hoezo niet lichtelijk emo ? ?)

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Miracle Matice is ook wat van slag door de klok. Tot n u toe 7-9.30-12-15-17u

Hij is ook hardstikke veel wakker, jengelt veel, hangerig... (zit midden in een sprongetje)
    Maar heeft vanmiddag wel tijdje heel geinteresseerd naar zijn handjes zitten kijken *smelt*

Hoera! morgen gaan we zwemmen met z'n allen.
    Baal er alleenvan dat ik nog een flubberbuikje boven mijn bikinibroekje heb hangen...

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nu dat jij het zegt idd ja ..... valt even stil van .... :cry: .... de jaar gaat zo wel ongelofelijk snel voorbij zo!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahahaha jij bent pas dement

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, Levi heeft nu ook al 2x tussen een voeding gehad.

Dreames, einde van het jaar... nee nog geen last van rare emoties ( misschien dat het nog komt )

Jekkia, vorige meeting was idd in Lofen

Ingeltje, had die site idd al gehad van ( ik geloof ) Jekkia

Net een vriendin op visite gehad die nu 12 weken zwanger is van haar 3de. Kids lekker gespeeld en wij gekletst over zwanger zijn, baby's, koetjes en kalfjes. Was weer gezellig.
    Wat eten jullie? Hier aardappelen, broccoli en een sate burger.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier patatjes :p

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi kreeg hier 160 cc bv en dan 165 cc fv maar nu is hij dus na 2 uur alweer hongerig als hij bv krijgt. heb hem net dus 200 cc gegeven en hij drinkt het nog op ook. kijken of hij het nu weer gewoon 4 uur vol houd.

Patatjes zijn lekker :)

Heb een cd-tje van Woezel en Pip opstaan, Lief ! sinds ik moeder ben ben ik echt een softie :p

14. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo meisjes!

= zwaait heeeeeel hard naar jullie =

Ik ben er ook nog hoor. WAT IS HET HIER GEZELLIG! :)

Dementie: ook heel erg last van momenteel, veel erger dan tijdens zwangerschap.

HAHAHAHA! En het grappige is dat ik nog ergens op wilde reageren, maar ik weet niet meer wat... :rolleyes: :oops:

Buiken: hier ook nog blub, maar gelukkig geen striemen, hoewel ik het er ook voor over zou hebben hoor. Ik ben HELEMAAL geen buiken shower, dus zo erg zou het niet zijn...

Ik kom jullie binnenkort met mijn onzekerheden over het kersverse moederschap bestoken en hoop wat meer met jullie mee te kunnen kletsen. Ik word vooralsnog helemaal opgeslokt door die kleine.

Nu moet ik bijv. weer voeden.

Tot gauw!

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Sorry voor degene die ik opnieuw of extra emo heb gemaakt door mn vraag. Maar ben blij om te weten dat ik niet de enige ben die er emotioneel van wordt.

Mag ik trouwens even schelden op mannen #&$@#(%&#$(^#$^#$ zo lucht op!
    Mn mannetje is verkouden... nou ja verkouden... als je hem even mee maakt zou je denken dat hij op sterven ligt. En hij vind zichtzelf zo zielig. Waarom zijn mannen altijd zo als ze ziek zijn.

Eten vandaag: verse worst, aardappelschotel en boontjes.

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ja halloooow, heb al 2x zwangerschapsdementie gehad... mijn brein is een grote gatenkaas :)

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:) :) :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dreames :) meeste mannen zijn gewoon aanstellers !

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

wij eten home made malaysian chickencurry met rijst, boontjes, ananas, banaan en ei.

heeft lekker 6 uur staan pruttelen dus heerlijk zacht en gaar :)

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Meesten mannen doen alsof ze doodgaan als ze beeje ziek zijn. Hier hebt ik er nog zo'n eentje

Deel Deze Pagina