@moppiepoppie heb een quinny buzz is ook niet een van de kleinste de tram is idd lastig ivm die metale leuning in het midden je moet echt tillen dan. @dniise hej buddy fijn dat het wat beter met je gaat balen dat ze waarschijnlijk kma heeft hoop dat je snel wat weet en dat je het vergoed krijgt. leuk als je mee gaat met de meeting kunnen we misschien samen reizen. ik ga mijn bedje opzoeken. tuste meiden tot morgen weer.
@miracle08 giovanni is ook helemaal vanslag vandaag ligt net voor het eerst weer lekker te slapen. hopen dat het morgen beter gaat. hij is veel wakker huilerig en komt vaker om eten dus het kan ook tegelijketijd een sprongetje zijn, maar dat herken ik niet echt. @dreames ik vind het ook een raar gevoel. 31 december vorig jaar wist ik net dat ik zwanger was. @parr jemig wta is die kleine sterk zeg. gio wil als hij op z´n buik ligt alleen z´n hoofd naar de zijkant draaien maar echt opdrukken doet hij niet. @moppiepoppie ja dat is waar, maar ze zeggen dat het gewoon beter is. nou is gio al 8 wk dus ik kan hem gaan gebruiken maar het is funest voor mijn rug. @kaatje ja die site lijkt mij ook handiger, maar ik wist nog niet dat dat bestond. haha @tweety succes morgen ik duim voor je. knuf openbaar vervoer ik ben slechtziend en ben dus aangewezen op het openbaar vervoer, maar mag inderdaad niet met de kinderwagen in de bus. Ik vind het wel moeilijk om met die kleine met de trein te gaan. ik spiek wel of mijn moeder me kan brengen. haha.
Oh kaatje wat een iddee! Dan ben ik wel benieuwd wie er nog meer uit het hoge noorden weg moet komen! *en anders kijk ik vriendlief lief aan !* hij weet dat ik gaan wil! Lijkt me leuk om het nu ook mee te maken! toen ik zwanger was durfde ik het niet aan.. maar nu wel Ik ga richting bedje zo! Michelle nog even doen en dan lekker slapen! Meiden tot morgen! oh ja, volgens mij meld de ongi zich hier.. het is nog niet doorgebroken maar denk niet dat dat lang duurt.. krijg al wat buikpijn en verlies brui bloed! Damn! hihihi
Wie zou het leuk vinden om lotjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Ingeltje lekkere late reactie maar zag net je berichtje met gebreken pas.
Ingeltje, ik zie dat Julian morgen zijn prikjes krijgt. Succes ! zie je er tegenop? ik hou zelf totaal niet van naalden, dus hoop niet dat ik volgende week moet huilen :-? Denk dat de rest op bed ligt.. ik ga zo ook maar. Weltrusten meiden !
Heel dagje niet op het forum geweest, naar schoonouders geweest namelijk. Raven had vandaag een regeldagje denk ik (of last van de klok achteruit?), ze kwam om de 2 tot 2,5 uur. En dronk dan maar een beetje halfslachtig, liet steeds los en sabbelen enzo. Nu ligt ze in bedje, ik hoop dat ze nu lekker gaat slapen want ze heeft maar weinig geslapen vandaag, steeds hazenslaapjes in de wagen. We zouden ook naar Prenatal (koopzondag) maar we konde niet eens een parkeerplekje vinden dus zijn weer rechtsomkeerd gegaan. Morgen poging 2. Zijn er niet meer mensen met lekkende boobs tijdens de sex? : Leuk idee lootjes trekken. Ik wil wel meedoen maar het hangt een beetje van de dag af, laatste weekend van nov kan ik niet iig. Verder niet veel te melden. Ben nog steeds verkouden (eigenlijk 2e keer in 1 week, want ik was er 1 dag vanaf en toen begon het weer net zo hard opnieuw met heel veel snotteren en niezen, heel erg raar ). Oja, volgens mij heb ik weer een eisprong! (ondanks BV) Ik heb weer helder draderig slijm (voor de meiden uit het NOD forum hoe vaak hebben we het daar niet over gehad!). @Kaatje: dan moet je niet schrikken van de grootte van de spuit, die lijkt heel groot maar er kan maar heeeeeel weinig cc injectievloeistof in. En de naald is maar een heel klein dunnetje. (Dus niet naar de spuit kijken!)
Yule, denk dat dat drinken van raven idd door de klok komt. Levi heeft er ook last van en nog iemand ( geloof Miracle08 ) Ok ogen dicht en Levi vasthouden..vooral niet naar de naald kijken. ik ga het onthouden :-?
@kaatje en yule hier nog een kleintje die erg last heeft van het uur. wil niet goed drinken en laat 80 keer in 1 voeding los. @kaatje je kan ook zeggen tegen de verpleegkundigen dat jij hem wilt troosten dat zij hem maar vast moeten houden. wan als jij ect heel zenuwachtig bent is het een stuk moeilijker voor jou en die kleine. maar als je hem zelf vasthoudt in ieder geval niet kijken zoals yule al zei. ik hoor wat geprttel dus ga maar eens kijken. hij krijgt zo de fles en ik hoop dat hij dan lekker slaapt. tot morgen
@tweety hihi nou geeft niet, komt omdat jij druk bent met robin enzo, dus sinds zijn geboorte schrijf jij korte berichtjes en nu ineens een lange 8) @dniise fijn dat het weer beter gaat! Minder dat slyie die kma heeft zo duur dan hoop ik ook mee dat het kma écht is voor die vergoeding dan, anders is het nog steeds vervelend gedoe @lindaa ach geeft toch niet? wij zijn verslaafden! Pisum woont in België en Freesia ook die kant op en die waren er ook bij de ezellige kippenhok middag Wat wel bijzonder was toen wij door CS en utrecht zelf liepen, 15 zwangere dames die blikken die wij kregen geweldig, ben benieuwd of het ons weer lukt, maar dan met al die kinderwagens zat te denken over de trein, ik denk dat ik dan de MC doe op mijn wieltjes, kan zo de onderstel inklappen en de MC naast mij onderstel weegt haast niks.. mssn idee voor jullie? @ingeltje wel sterk zijn voor juul morgen hé? succes meid! wordt wat met Kate's prikjes ... zoals de meesten van jullie weten van mijn zw heb ik prikfobie.... en dan mijn meis vasthouden en die prik en dan Kate voor de gek houden dat mama niet bang is aangezien beeb's je héél goed aanvoelen.. ik hoop dat zij niet gaat huilen, deed zij namelijk niet bij beide keren de hielprik [-o<
Elise, ja dat schiet dan niet op.Hier ben ik degene die niet van naalden houd. heel stom want heb me zelf 5 maanden in mijn buik moeten spuiten ( hormonen ), ik heb een kind gebaard en nog bang voor een prikje Parr, denk wel dat we bekijks gaan trekken gelukkig kan je je nog even voorbereiden op de prikjes.
Ik ben er zelf niet bang voor, maar kanb er heel slecht tegen als Julian pijn heeft. Je wil zooo graag de pijn wegnemen
Ooooh zooo lekker, Julian hasd om 20 uur de laatate voeding en kwam nu om 2,15 pas Hij is al dagen bezig met een strak 3 -uursregime of korter. Wat een opluchting. Ging zelf om 22 uur naar bed en dacht dat ik maar een uurtje zou kunnen pakken. Blij blij Julian slaapt voor het eerst op eigen kamer we hebben zijn ledikantje verhuisd. Het gaat dus erg goed, nu hij eindelijk langer sliep. Nou, de Nutriton zit er weer in en de melk ook. Nu nog half uur rechtop, ga ff uitzending gemist bekijken. Heb trouwens vanochtend flinke ruzie met manlief gehd. Eindelijk dingen uitgepraat en besloten dat we allebei veel harder ons best voor elkaar moeten doen. We waren de laatste weken alleen maar op elkaar aan het vitten en roepen wat de ander allemaal fout doet. -maanden eigenlijk al. Hoop dat het praten heeft geholpen en dat we nu meer voor elkaar over hebben.
goede morgen dames, @ingeltje fijn dat je ff wat uurtjes hebt kunnen pakken. dat scheelt zo´n hoop. ik hoop dat het praten voor jullie heeft geholpen. @kaatje maakt toch niet uit. ik vind ze ook niet fijn hoor. iedereen heeft zo z´n ding.
Hoi meiden even een kort berichtje van mij. Nu ik begin te typen, begin ik al te janken. Het gaat namelijk helemaal niet goed met mij, ik zit waarschijnlijk toch tegen een postnatale depressie aan. Of dat het ook echt is weten ik nog niet. Het kan ook een combi zijn met mijn faalangst. Ik heb vanmiddag een afspraak met de huisarts. Ik baal er echt van. Ik voel me zo mislukt, anderen kunnen het toch ook? Waarom ik niet? Ja goed zorgen voor Aimar kan ik wel, maar ik ben daarbij zo labiel, angstig etc. Ik heb mijn moeder heel erg nodig en gelukkig is ze er ook voor mij. Vriendlief snapt het allemaal nog niet zo goed....maar hij gaat van de week mee naar een afspraak van de huisarts zodat het hem ook allemaal wat duidelijk wordt. (het is mij trouwens ook nog helemaal niet duidelijk...) Ik wil liever geen medicijnen want wil graag nog de fijne emoties blijven voelen en genieten van mijn hummeltje. Gelukkig ben ik nu helemaal over op flesvoeding. Voor Aimar had ik graag borstvoeding willen blijven geven, maar voor mij is dit stukken beter. Het geeft me een beetje rust in mijn hoofd en dat heb ik nu hard nodig. Ik lees hier af en toe wel mee, maar zal door de omstandigheden minder vaak online zijn. Moet hard aan mezelf gaan werken en dat kost tijd en energie. Veel plezier met kwebbelen hier en wie weet tot snel!
Pfff die uurtjes heb ik dubbel en dwars moeten betalen Om 2,15 julian waker 2,30 voeden 3,00 rechtop houden 3,30 naar bed 4,10 nog steeds wakker spuug komt boven du uit bed 4,50 na weer een half uur rechtop houden naar bed 5,10 krampjes en wakker 5,30 bij mama in bed 6,15 slaap nog niet heb weer honger 6,30 opnieuw voeden 7,00 rechtop houden EN NU WIL MAMA SLAPEN AAAAAAAAAAAAARGH
@eva1983 jemig meis. Wat vervelend dat je je zo voelt. goed dat je naar de huisarts gaat. het klinkt namelijk wel als een PD. hopelijk kunnen ze wat voor je doen zodat je het allemaal wat beter trekt. Gelijk heb je trouwens dat je op FV bent over gegaan. elk beetje extra rust is meegenomen. Nou rustig aan en een hele dikke knuf van ons @ingeltje jemig ja dan liever 1 uurtje slapen he. als het daarna beter gaat. hopelijk wil ze straks ff slapen. ik zou lekker in mijn pj blijven zitten zodat je meteen je bed in kan duiken als de kleine slaapt. die van mij ligt nu eindelijk te slapen in de reiswieg. dus ik duik ook denk ik maar ff de bank op. Ik heb gisteren een huishoud rooster voor mezelf gemaakt en heb een aantal klusjes te doen vandaag als gio dit toelaat. Als hij zo is als gisteren kan ik het wel schudden.
Wie zou het leuk vinden om lootjes te trekken met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Lindaa (onder voorbehoud) Yule (onder voorbehoud) sorry, kon het niet meer aanzien. Heb lotjes veranderd in lootjes Kaatje kan je man dan niet als nanny fungeren voor alle kids