hi hi alle meiden die vroegen of ik er niks van gezegd had tegen mijn smoeder.....dat heb ik geprobeerd 8) Ik heb gelijk toen Dennis mij het verhaal vertelde gebeld om haar eens flink de les te lezen want ik was helemaal opgeladen....wat denken jullie? Ze neemt gewoon de telefoon niet op Ze ging wel nog naar een verjaardag maar dat was pas later. Een half uurtje later nog een keer gebeld, weer niet opgenomen en ze heeft gisteravond ook niet teruggebeld wat ze normaal altijd doet. Ze voelt dus heel goed aan dat er iets aan de hand is Vanavond ga ik haar weer bellen. @ Missy ze weet donders goed het schema en dat hebben wij haar gistermorgen ook nog een keer duidelijk gezegd. Alleen is zij gewoon stronteigenwijs en doet gewoon waar ze zin in heeft. Ze zegt als dat kind honger heeft, moet je hem wat te eten geven, ja DAG! 'het kind' heeft zich waarschijnlijk gewoon even verveelt want zij wil ook geen box of niks aanschaffen, dus wij nemen steeds de wipper mee als hij daar naar toe gaat maar een hele dag in de wipper is ook niet echt lollig voor een baby. Ik weet dus ook niet of we hem nog wel naar haar toe moeten brengen voor een hele dag maar goed daar denk ik nog even over. @ Parr oei kat is dus op toch strooptocht gegaan @ Lindaa super dat hubbie geslaagd is! En loonsverhoging.....altijd goed 8) @ Kaatje moeilijk zeg die situatie met je moeder Zou mij heel erg pijn doen, als ik al zie hoeveel verdriet Dennis ook heeft van de situatie met zijn moeder. Het is niet eerlijk af en toe. Dikke knuff @ Lola ja dat dacht ik nou ook....ik hoop dat ik als ik ooit oma wordt maar gewoon op mijn moeder lijk, dan komt het wel goed Strakke actie met je sms'jes @ Jannes ik denk dat jij dat weekje weg best lekker gaat vinden. Tegen die tijd is Sara alweer bijna een jaar oud. Wat gaat de tijd toch snel!
Jannes> wat vervelend zeg San Fransico natuurlijk zal het vreemd zijn zonder je meisje. Sauna was heerlijk ben weer helemaal fris en fruitig hihi. Hou je van sauna's? zoja dan is het echt een aanrader. Heerlijke massages, lekkere sauna's en aardige mensen. Kaatje> he bah moet je morgen ook nog verplicht naar je moeder toe wupje> hihi die heeft duidelijk door dat ze fout zit. Als ze belt zou ik haar duidelijk maken dat ze kan kiezen tussen óf op Kyano passen en alles volgens jullie regels óf niet meer oppassen. pff heeft iemand een goede tip tegen een stijve nek, dacht toen ik opstond dat het wel meeviel maar word steeds erger
@Kaatje, heb met verbijstering je verhaal gelezen! Ik snap eerlijk gezegd jou minder niet.. Als t maar iets te moeilijk is in haar ogen heeft ze er al geen zin meer in. Terwijl jullie eerlijk gezegd helemaal niet veeleisend zijn met Levi. Jullie hebben alleen gewoon duidelijke afspraken kwa vervoer en slapen nou en! Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doet over t oppassen op haar kleinzoon. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. *Knuf* @Jannes, ow een weekje naar San Fransico, wel leuke ervaring! Ben nog nooit verder dan 1 x Frankrijk geweest.. @Wupje, nee precies. Ik snapte ook wel dat jullie natuurlijk jullie schema hadden uitgelegd. Kan me zo ergeren aan die mensen die alles denken beter te weten met je kind. En dan bedoel ik dus over t algemeen Smoeders enzo.. Bah, ik snap dat Kyano zich gewoon verveelt heeft als hij thuis wel lekker slaapt en zich kan vermaken. En om dan idd maar "het kind" vol te proppen om tevreden te houden. Ben toch benieuwd hoe zij t vroeger gedaan heeft... Haar kind of kinderen waren dan zeker tonnetje rond. Over welke sms actie hebben we t? Wil ook meedoen!
Goeiemiddag! Zo, ben op m'n moeder aan het wachten die naar goede gewoonte weer wat aan de late kant is. Al kan ik dat nu niet echt zeggen omdat we geen uur hadden afgesproken waarop ze hier zou zijn, maar goed, had haar verwacht ergens in de ochtend. Soit Voel me gelukkig al heel wat beter, dus heb stille hoop dat het geen echte griep is en dat ik morgen weer helemaal ok ben (zou dat wel graag hebben, want was van plan het huis grondig te poetsen terwijl Ewout aan het wennen is op KDV). soit: Haha, grappige discussie. Lola heeft al even gezegd wat het betekend en is m'n favoriete stopwoord. In het Frans zeg je idd "swá" maar dan niet gewoon een a, maar die Franse oi klank , maar ik zeg swát omdat mijn soit niet echt Frans is maar Antwerps dialect. Wie is er nog mee? Zal ik een geluidsfragmentje op de hyves zetten? hahaha. reïncarnatie: Geloof ik niet in, maar ik geloof nergens in behalve dat als we dood gaan we gewoon dood zijn. Niks ontserfelijke ziel etc. Dood is dood. Zo, dat is vrolijk op de donderdagmiddag @ingeltje: Verry naais dat je die Domooseat gewonnen hebt. Man en ik vinden hem persoonlijk niks, maar jeej voor dingen winnen die je leuk vindt Fijn dat je een beslissing genomen hebt over je baan. @eva: Fijn dat Aimar weer heeft doorgeslapen. @missy: Ewout heeft 74. Pakje dat hij van m'n moeder heeft komt uit België en denk dat dat wel een hele kleine maat "12 maanden" is. Al weegt Ewout nu wel ongeveer evenveel als een gemiddelde baby van 9-10 maanden denk ik. Mike ook redelijk goed doorgeslapen ondanks stomme buurman @lindaa: Bah, heffingen Geen idee hoeveel het hier is, man regelt dat allemaal. @tweety: Hmmm, iets met rijst. Broccoli met kerriesaus, rijst en kipfilet? Bah, heb ik nu zelf zin in, maar dinsdag al broccoli gehad peut: een peut is een kikker! *rent hard weg* @wupje: Aaaaargh, die smoeder van jou Er zitten hier toch een paar "interessante" exemplaren smoeder tussen Ik kan dan helemaal niet klagen. Ze vindt een aantal dingen die we doen wel raar en geeft er dan commentaar op, maar doet het wel hoe wij zeggen. Hopelijk valt Kyano idd weer terug in z'n normale ritme bij je moeder. @parr: Niet handig va dat kattenlijk En raar smsje Oei, m'n moeder is er. k ben op blz 2103 gebleve bij parr en haar kattenluik
@Jannes, jawel juist wel! Maar mijn pa is een zeikerd wat dat betreft. Die wilde niet ver rijden, niet met t vliegtuig en alleen maar in luxe huisjes. Dus wij hadden vaak niks te doen, dus op een gegeven moment ging ik niet meer mee.. Vroeger stonden we op kindercampings dat was wel leuk, maar dus wel in NL. @Iris, oww Mike past ook van sommige merken al mt74 hoor. Dus Ewout is niet zo gigantisch als dat t leek voorkomen doordat je zei 12 maanden pakje hihi.. En kwa landen kunnen de maten ook erg verschillen. Wij krijgen wel es kleding uit Frankrijk van Alex zijn tante en dat valt allemaal ienieminie.. Enne ik heb ook daarin geen geluk met Smoeder hoor. Bedoel ze is superlief, maar heeft een uitgesproken eigen mening en dat is de enige mening dat waar en goed is. En met Mike is ze ook erg eigenwijs en doet liever der eigen zin. En ik merk aan Mike ook dat hij niet echt aan der gehecht is nog, hij voelt denk ik aan dat t een stug mens is want bijna nooit lacht hij naar der. Terwijl mijn zusje, moeder en vader hem zien en t gelijk goed is en schaterlachen enzo!
Ik moet helemaal niets ( zei het koppige, opstandige meisje in mij ) Missy, hebben idd geen eisen,behalve goed vervoer en om 12.00 naar bed.. Mijn moeder doet en wil een hoop maar wel op haar manier.
Missy> hoelang woon je al op jezelf? ben je in die tijd ook niet op vakantie gegaan? ook al zo'n eigenwijze schoonmama
ik geef altijd aan hoelaat Jenna smorgens de fles heeft gehad en mijn s-ouders zorgen dan altijd dat ze 4 uur later en daarna 4 uur later de fles krijgt. maar gister hadden ze Jenna ook 's avonds: nu voelde mijn schoonmoeder zich schuldig omdat Jenna om 18.30 uur de fles kreeg ipv 19uur "maar ze had echt honger en we hadden het al een half uur gerekt" gekkies dat doet ze wel vaker sávonds, joh gewoon geven hahhahaha
nou ja zeg, wat een eeehm 'trien' is jouw schoonmoeder. kan me goed voorstellen hoe boos je was/bent. zij denkt dus telkens dat hij honger heeft
Roshi, haha ja idd als je een beetje logisch nadenkt dan is het niet zo moeilijk toch. Vraag me af en toe wel eens af hoe mijn ouders en souders ons vroeger hebben opgevoed
Oeps, kan niet meer nakijken of ik in mijn berichtje hier of in mijn sms-jes een typefout heb gemaakt heb gemaakt (heb de outbox leeggegooid namelijk)... 8)
Ja , dat is dus precies wat ik me zojuist afvroeg. Maar ik denk dat ze ons best goed hebben opgevoed, aangezien we toch allemaal leuke meiden zijn geworden... 8)
Ik heb mezelf voor een groot deel opgevoed. haha dat klinkt raar. Maar toen ik 3 maanden was raakte mijn moeder per ongeluk zwanger van mijn broertje dat tot zijn 12de een probleem kind was. Veel huilen, aandacht vragen, die hij ook kreeg en ik dus niet. Moest me dus al vroeg zelf vermaken enz. Mischien daarom dat ik op mijn 10de al begon met roken op mijn 12de al mijn eerste joint rookte (nog meer ) op mijn 13de al een vaste relatie had enz.
daar kan ik het helaas niet mee eens zijn als ik geworden was zoals ik ben opgevoed dan had ik een asocialeonrespectlozeloshandigerasist moeten zijn.