Heb nog curry over, kom maar halen (ben idd een halve pinda ) gezelli steeds meer doen mee aan sinterklaas, wat zullen die kleintjes verwend worden Misschien als er veel zijn die mee willen doen maar niet naar een meeting kunnen, we het dan via de post piet kunnen doen. Tis anders ook niet leuk voor hun. Wanneer is de deadline van de lijst? ma 17 nov om 00.00u? misschien is za 22 of zo 23 november een goeie datum? (kunnen we gelijk Tweety feliciteren want die is dat pas jarig geweest ) hoeveel geven we uit voor het cadeautje? 10 euro? Parr wat kan kate haar hoofdje al hoog optillen, knap hoor! spugen de kleine wat meer rechtop voeden hebt ook tegen spugen zo kunnen ze het ook makkelijker doorslikken moppiepoppie wat is dat voor stomme opmerking van de buschauffeur :x . Tuurlijk mag je er ook met kinderwagen/wandelwagen in. Vaak zat gedaan en nooit een opmerking gekregen. Chauffeurs zijn vaaks zelfs zo lief dat ze even een handje helpen. Maar mijn kinderwagen heeft 3 wielen en is als ik de bak eraf haal een buggy. Ach, die man zal wel ruzie met zijn vrouw hebben gehad en daarom zo chagrijnig zijn geweest. Niks van aantrekken. dniise fijn om te horen dat het steeds beter met je gaat. Dikke knuffel. Wat vervelend dat Sylvie KMA heeft. Ingeltje ruzie is nooit fijn, hoop dat het praten goed heeft geholpen. Misschien wordt het tijd om eens samen met je man iets te gaan doen zoals uiteten, even een op een tijd voor elkaar. Heeft hier ook geholpen eva hele dikke knuffel. Goed en veel erover praten en het komt echt wel weer goed. Je mag hier altijd je hart luchten. Hoop dat het snel weer beter zal gaan met je. Pfff, Matice komt al 2 dagen lang 9x per dag voor voeding. En ik dacht nog wel een rustig weekendje te hebben nu zijn zusje uit logeren was (over 3 uurtjes is ze weer terug \/ ). Matice zit midden in een sprongetje en heeft er flink last van gehad tot nu toe.
@dniise: fijn dat het beter met je gaat en dat Sylvie nu ook wat rustiger is. @Elise: als je niet makkelijk bij de meeting kan komen, moet je het even zeggen. Dan kan ik je wel ophalen met de auto. @Kaatje: succes met de inentingen vandaag! Ben zelf ook een held hoor, heb de afspraak gemaakt op een dag dat mn mannetje mee kan omdat ik het eng vind @Ingeltje: hoop dat het praten heeft geholpen! @Eva: zorg goed voor jezelf meisje! Als jij tijd en rust nodig hebt, moet je dat echt nemen. Hoop dat het snel beter met je gaat! @jekkia: haha het was mij gewoon nog niet opgevallen Deadline voor de lijst: maandag 17 november lijkt me een goede. Licht er natuurlijk ook even aan of we de meeting met de cadeaus combineren en zo ja, wanneer we dan de meeting doen. Cadeau: 10 euro vind ik prima. Wie zou het leuk vinden om lootjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Dniise Lindaa Yule
Wie zou het leuk vinden om lootjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Dniise Lindaa(onder voorbehoud!) Yule
Goedemorgen meiden! Hier weer een heerlijke nacht! Ondanks het sprongetje!Ik vind het echt geweldig hoeveel ze lacht en brabbelt met je! Ze geeft zelfs een soort van kusjes hihi! als je haar een kusje geeft, opent ze haar mondje en steekt haar tongetje uit! zo geweldig! heb net weer even een fototje gemaakt en die moet ik even spammen zo hoor! meeting: heb er wel zin in! lijkt me hartstikke leuk! Ik heb vriendlief al even schattig aangekeken en als er niemand van hier is die de zelfde trein als mij neemt.. dan brengt vriendlief mij wel! Ik zelf durf niet echt alleen met openbaar vervoer, heb al vanaf jongs af aan hier een angst voor.. veel te bang dat ik verkeerd uitstap/opstap en verdwaal.. :-k kan er niks aan doen en krijg die angst er ook niet uit! vraag me alleen wel af, hoe we over de comp lootjes wouden gaan trekken!? :-k
Morgen dames, Pff zoveel geklept hier Prikjes: Ik denk dat ik instort als Jill haar entingen moet hebben. In het ziekenhuis moesten ze bloed bij haar afnemen, ik durfde niet te kijken. Nou is babybloed heel dik en ging er naar verhouding met een volwassen hand een breinaald in haar handje... Ik werd niet goed, haar hand is nu nog blauw ervan Maar vriendlief was een bikkel en heeft haar gepinkt tijdens de bloedafname. Jill en papa waren stoerder dan mama Gelukkig ging de hielprik van hetzelfde bloed, zag ik ook al zo tegenop. Lootjes en meeting: Ik wil zoooooo graag weer komen! Maar eind november heb ik al wat dingen staan, dus weet nog niet of ik dan kan Hoop van wel! Buik: zal ook eens een foto maken. Ik pas sommige oude broeken weer! Maar goed, ik was altijd al dik (maat 46) dus een vetrol meer of minder, boeiend Ego: Hier opeens zoveel last van pijnlijke tepels, vooral rechts. Als ik moet aanleggen, moet ik echt even diep ademhalen en bij de pijn denk ik de vreselijkste scheldwoorden. Ik zei het 1 keer hardop, werd liefje heel erg boos Ik schrok ervan, ook van mezelf, dat werd dus janken. Ik let goed op of het geen spruw is, maar niks te zien verder, ook geen kloven. Moedig doorbikkelen maar dus. De tweede week zonder papa is weer begonnen. Vond het zo fijn afgelopen weekend, dat hij bij ons was Nu weer alleen met Jill, vind het nogal heavy soms hoor...
Ingeltje, dat is minder zo'n nacht na 2.15 uur. Knuff. fijn dat hij het zo goed doet in zijn eigen kamertje. Soms is een goede ruzie juist goed. hoop dat het nu beter gaat. Eva, knuff meid. hoop dat er duidelijkheid komt bij de huisarts. Dreames, ingeltje heeft vandaag haar inentingen. ik pas volgende week Lindaa, lieve foto !
Yihooooee, Gizem heeft net voor het eerst 150 cc op! \/ \/ \/ Striae: Ook wel een beetje, maar niet zoveel. En gelukkig vallen ze allemaal in m'n broekje! Dus kan gewoon weer een bikini aan Jaar afsluiten: Ja, het is inderdaad snel gegaan. Voor vele was het rond de jaarwisseling bekend dat de kleine wondertjes er aan zaten te komen Eva: Dikke knuffel. Ik hoop dat je er snel weer boven op komt! Lindaa: Wat een schatje! Ingeltje: Veel succes bij de inentingen...Gizem moet volgende week... Hier ook weer een super nacht! Van 22.00 tot 07.00 uur! Toen een fles van 150 cc en nu ligt ze weer heerlijk te slapen!
Kloven: even een tip. druppeltje vitamine k. 1x per dag na een voeding. werkt hier erg goed. Meeting: aangezien iedereen nog verlof heeft kunnen we het toch ook doordeweeks doen als veel mensen niet kunnen in het weekend. Lootjes en post: zou wel kunnen maar dan ben je wel gelijk 6.20 kwijt voor verzendkosten. vind ik zelf altijd erg zonde :-? ( kan je beter voor dat geld op de trein stappen en gelijk elkaar ontmoeten )
Hey meiden, Eerst dit: Ik wil graag mee naar de meeting en cadeautjes, dus voeg me maar toe! Heb het weekend hier wel wat meegelezen, maar niet gereageerd.... Zat er ff doorheen, Femke heeft in een keer weer zoveel last van darmkrampjes, dus het was alleen maar krijsen, zo zielig! Gelukkig was mijn man thuis, en konden we het samen doen. Sinds gisterenavond gaat het weer wat beter, en heb ik weer bij kunnen tanken. Ik wil wel vandaag een afspraak bij mijn chiropractor met haar maken, ze blijft namelijk ook nog steeds met haar hoofdje naar links boven kijken, dit is wel te corrigeren, maar wie weet zit daar gewoon ook iets niet lekker..... Dus ik ben er wel, en zal proberen weer wat meer van me te laten horen!
Steen gezellig dat je meegaat naar de meeting ! Darmpjes zijn helemaal niets Knuff Edit: we zijn al met zijn 15en voor de meeting. leuk dat er ook nieuwe gezichten meegaan.
Wie zou het leuk vinden om lootjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Dniise Lindaa(onder voorbehoud!) Yule Steen
hoi hoi ik heb niet terug gelezen hoor, veel te veel hier alles goed. julia heeft geslapen van half 11 tot 8 dus ik kan er helemaal tegenaan. hubbie was vergeten de kliko buiten te zetten en dat zag ik toen ik julia eruit haalde dus die moest nog even terug want ze kwamen hem al bijna leeg maken. ik snel de kliko buiten gezet, heel modieus in trainingsbroek en shirt en met bril op haha, gelukkig niemand gezien. hoe weten jullie of een osteopaat vergoed wordt door je verzekering, ik heb wel de polis maar daar snap ik echt niks van, of ben ik nou dom. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Druppel op je tepels dus? Ga ik proberen! En doordeweeks is een superidee! Was ik zelf niet opgekomen Ben nog dementer dan in mijn zwangerschap, maar ik las dat ik niet de enige ben Lindaa, scheetje zeg!
@kaatje: nou jij ook al vast succes dan hahaha echt waar die dementie moet niet erger worden want dan vergeet ik mn naam nog. @Ingeltje: succes met de inentingen vandaag! Doordeweeks is inderdaad een goed idee. En van die verzendkosten ben ik wel met Kaatje eens. Een cadeau wordt meteen zo duur als je 6,20 aan verzendkosten kwijt bent.
Goeiemorgen meiden! Moppiepoppie, als Isis echt klaar lijkt te zijn met de ene borst, ze doet dan echt haar lippen stijf op elkaar en ik kan porren met het tepelhoedje tegen haar mond maar ze doet hem niet meer open, dan ga ik haar verschonen. Daarna wil ze de andere borst nog wel eventjes (maar een stuk minder lang). In de bus zie ik regelmatig mensen met kinderwagens dus ik denk dat het wel mee valt met die regel. Zou ook te bizar zijn vind ik, dat je dus niet met je kleintje met het ov kunt reizen! Dniise, fijn dat je weer wat opknapt... Tjee dat is echt ontzettend prijzig spul zeg... Het helpt wel? Ik hoop voor je dat het vergoed wordt inderdaad! Lindaa, jij woont in het hoge noorden? Waar? Ik woon in Winsum, 15 km boven Groningen ongeveer. Oh ik begin steeds meer te twijfelen of ik toch wel zal komen... Lijkt me supergezellig om jullie in het echt te zien. En samen reizen maakt het al een stuk beter te doen.... Ik laat het nog even van de datum afhangen. Wat een geweldige foto trouwens van Michelle! Yule, lekkende boobs tijdens de sex: na 1 mislukte poging twee weken geleden niet meer geprobeerd... Ik durf niet meer zo goed... Dus ik weet niet of mijn boobs gaan lekken... Ingeltje, wat heerlijk dat Julian wat langer geslapen heeft! En goed om alles nu eens goed uit te hebben gesproken met je man. Hopen dat het helpt! Oh lees nu dat het lange slapen niet echt geholpen heeft voor de rest van de nacht... .... Hopelijk slaap je nu en Julian ook.... Eva, jeetje meid... Goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt. Hopelijk kan hij je helpen. Fijn dat je moeder er zo goed voor je is. Ik hoop voor je dat je vriend het ook allemaal wat beter gaat begrijpen straks... Freesia, balen van die pijnlijke tepels. Vloeken kan soms even erg lekker zijn om pijn weg te krijgen, vind ik ook. Maar mijn man vind het ook helemaal niks... In je hoofd vloeken, helpt dat ook? Jaarwisseling: ja ik vind het ook erg bijzonder. 2008 is zeker geen jaar waarvan je later denkt: wat heb ik ook al weer gedaan in dat jaar? Een belangrijker, mooier jaar zal er denk ik niet gauw (misschien wel nooit) meer komen voor mij. De meeting door de weeks lijkt mij ook een erg goed idee, dan is er een veel grotere kans dat ik ook kom! Hier gaat het geloof ik weer wat beter met Isis. Sprongetje voorbij? Ik juich niet te vroeg want gister en eergister was het vooral in de middag drama. Gister heb ik haar de hele middag om de twee uur aangelegd. Om half zes voor het laatst, toen kwamen mijn ouders eten. Isis wel huilen, maar steeds 10 minuten stil ertussen ofzo. Dus ik liet haar eerst maar, wilde ook even gezellig bijkletsen met mijn ouders (waren op vakantie geweest). Om half acht had ik zoiets van: oke, ik haal je zo weer op, eerst even een kopje thee zetten. En ja hoor, precies toen viel ze als een blok in slaap en heeft tot twaalf uur zo'n beetje geslapen. Mijn man en ik zijn om negen uur op bed gegaan dus we hebben er nog lekker profijt van gehad. Om vier uur werd Isis weer een beetje wakker en weer heel erg aan het persen ... Ze was niet echt wakker en met speentje erin sliep ze toch nog een uur. Toen wel echt wakker en pijn van het persen volgens mij... Ik haar gevoed, toen leek het goed te gaan. Om kwart over zes had mijn man haar drupjes Cinababy gegeven, toen ging ze min of meer slapen tot kwart over zeven. Ik haar weer drupjes gegeven, zelf gedoucht en toen weer gevoed. Na de eerste borst lekker op schoot, buikje masseren en met beentjes fietsen en ja hoor, daar kwam weer een enorme poepbroek. Alles zat er weer onder ... Maar ze leek heel opgelucht dat het er uit was. Dus direct maar even uitgebreid gewassen en toen nog de andere borst gegeven. En nu ligt ze heerlijk te slapen! Zo zielig, dat gepers... Maar even aankijken of het nu weer eventjes over is. Zo niet, donderdag moet ik naar het cb, daar maar even vragen. Ik heb vorige week bij de Makro een heeeerlijk zachte badjas voor mezelf gekocht (voor maar 20 euro!) en daar zit ik nu al de hele ochtend in. Heb helemaal geen zin om me aan te kleden, zo lekker zit ie Oke, ik ga even weer wat fotootjes van de camera afhalen en sorteren en in het Hema-album zetten wat ik aan het maken ben. Fijne dag meiden, groetjes Azeb
meeting, ja ik wil ook mee maar zit in nov ook nogal vol. door de week kan misschien wel, laat het even van de datum afhangen. jaarwisseling, wij wisten vorig jaar op 31 dec dat ik zwanger was en hebben het 1 jan al aan iedereen verteld. dus 2008 was ook voor ons super begonnen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ohw ja ik had het nog niet verteld maar ik heb weer een gewone broek aan, mijn zwanegrschapsbroek zakte zo erg af. hij zit nog wel een beetje strak en is nog de enige die ik pas maar ik vind het fijn! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo, Ik heb weer heel wat mee zitten lezen de afgelopen week. Hier gaat het allemaal goed. Floor reageert erg goed op de ABC Dophilus, ze heeft (bijna) geen last meer van darmkrampjes. Ook zijn we langzaam weer aan het overstappen op de standaard voeding, ze krijgt nu 3 flessen standaard en 2 flessen Omneo. Slapen doet ze nog steeds goed, ze heeft geen last gehad van de klok verzetten, ze was zelf 8.30 nieuwe tijd wakker... Ik moet vanmiddag op nacontrole in het zkh, heeft iemand enig idee wat ze precies gaan doen? Volgende week maandag naar het CB en dan krijgt ook Floor haar prikjes, hoop niet dat ze er ziek van gaat worden want mijn man zit dan een paar dagen in het buitenland... Wat betreft de seks: Hier geen lekkende borsten (geef al een paar weekjes geen BV meer), maar we hebben allebei weer helemaal de smaak te pakken De eerste keer was wel spannend maar viel reuze mee... ben inmiddels al weer twee weken de pil aan het slikken, maar is volgens mij nog niet veilig. We zijn alleen een keer een condoom vergeten door de staat waarin we verkeerden (wel voor het zingen de kerk uit), hopelijk is het goed gegaan... Hoe zit het met jullie conditie en lichamelijke toestand? Ik ben vorige week even lopend een boodschap gaan doen, 45 min heen, 45 min terug en 45 min winkel in winkel uit. Ik was 's avonds helemaal gesloopt en had zooooon pijn aan mijn lijf. Blijkbaar toch teveel van het goeie. Nou het was weer een heel bericht van mijn kant, ik blijf jullie volgen! Liefs Sam