September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety graag gedaan.

Vakantie: Dit wordt ook onze eerste vakantie in 4 jaar .
    Zijn in april een weekendje weg geweest en dat was het.

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, wooooo jij hebt een supermooie banner zeg! :D:D

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    levi> groetjes en een dikke knuf voor jou van Jenna... nog 1 weekje :whistle: (zegt jenna)
    missy> je mag me best toevoegen maar ik ben er toch (bijna) nooit :)
    tweety mooie banner!

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha ja roshi, zou idd al zeggen ik heb je wel op msn maar zie je nooit ;)

en je bent alles behalve die lange rare zin :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooooooooooooooooooooh lieve banner tweety! Wie heeft die gemaakt? Gaaf!

ik ben de afgelopen jaren met Gijs naar Praag, Zweden, Kroatië, Duitsland, Italië en Frankrijk geweest (3x). Dit jaar gaan we lekker naar Terschelling denk ik, maar we konden misschien ook een bon van iemand krijgen voor een stacaravan in Frankrijk... toch eens over denken.. wil alleen niet ver reizen met klein kindje...

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, ga weer even door met reageren. Moeder is naar de AH vertrokken om onze lunch te verzamelen (wilde ze al doen toen ze hier aankwam, maar we hebben elkaar alweer 3 weken niet gezien, dus ja :) ) en Ewout is net in de box in slaap gevallen. Normaal doet hij dat netjes in z'n bedje overdag, maar moest nu toch echt het slaapkamerraam opengooien om eens goed te luchten. Is het enige wat ik niet fijn vind aan onze flat: slaapkamerraam komt recht op galerij uit, dus dat zet je niet zomaar even open (tenzij je wil dat iedereen naar binnen klimt :rolleyes: )

@kaatje: Wat een toestanden steeds met je moeder *zucht* *knuf*

@tweety: Ah, leuke nieuwe banner :D

vakantie: Heb 3 weken vrij genomen in juni (normaal deden we 1 week voorjaar - 2 weken zomer - 1 week najaar, maar dat voorjaar is niet gelukt, dus nu 3 weken zomer :D). De eerste week gaan we een midweekje naar het Heijderbos (Center Parcs) en in de derde week zou ik graag nog een paar daagjes naar onze vrienden in Engeland gaan. Maar moet man nog over de streep trekken (en ook even kijken wat vliegtickets kosten)

@jannes: Spannend, een week naar San Francisco :D

@wupje: Blijven bellen hoor. Hmmm, of je kan onverwacht voor de deur gaan staan vanavond. Wat vindt Dennis er allemaal van?

@levi: Groetjes terug :)

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

EGO:

Redelijke nacht gehad. M'n moeder zei gisteren aan de telefoon dat Ewout vannacht misschien meer zou slapen omdat ik ziek was (baby-intuïtie of zoiets) en dat klopte inderdaad ;) Verder gaat het hier wel, voel me echt stukken beter dan gisteren. Nog slap, maar niet meer superberoerd en de koorts is ook weg. Hopen dat dat zo blijft. Al denk ik dat ik mijn superpoetsoffensief moet uitstellen tot volgende week :( Nu ja, dan ga ik morgen maar lekker gamen (als dat kan met m'n hoofd) en volgende week een halve dag poetsen - halve dag gamen :)

Fijne dag allemaal!

Hmmm... moeder blijft wel lang weg. En heb honger :( We gaan fijn croque monsieurs eten (dat zijn tostis voor de oningewijden:p) ERg lang geleden dat ik die nog gegeten heb. Wij hebben geen croquemonsieurmasjien en man lust geen kaas, dus beetje stom om er eentje te kopen voor de 3 keer per jaar dat we het gebruiken...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iris, raar is dat he. Heeft Levi ook. Als Ferry een slechte dag heeft, of ik niet lekker ben slaapt hij overdag ook veel meer.

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    tweety + parr leuke banners!

irisb :)

vakantie, ik denk dat dit jaar dat er helemala doorheen schiet... vind wel jmmr ;( maarja.

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meiden ik ben helemaal in vakantiestemming zit nog net niet in mijn bikini hahahaha. ben aan het kijken voor een vakantie in juni aangezien sept/okt (de maanden waarin we normaliter gaan) niet kunnen ivm mijn werk en vriendinnetjes zwangerschap.

We zijn eigenlijk nog nooit in griekenland geweest dus ben even daar aan het kijken. Iemand nog een tip?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow ik zit me zelf te kwellen.
    Zit ik mis je te kijken. babytje met wiegendood.'

Kijk het altijd met kippenvel maar toch kijk ik :-?

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, FOEI! ;)

Wij moeten afwachten wanneer we vrij kunnen krijgen van werk en wanneer Alex klaar is met die kliniek.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow het is een acute hersenvliesontsteking. geen wiegendood... brr.

14. Haha... dat doe ik ook altijd... :oops: 8)

15. Klinkt toch leuker dan tostiijzer... :) :) :)

Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt :D !

16.  
  17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Het etentje was erg gezellig gisteren! En Femke heeft het ook prima gedaan bij de oppas! Dus dat was wel erg fijn.
    Alleen vanaf 23 uur weer enorme krampen (ze had de hele dag nog niet gepoept, en dat is vrij uitzonderlijk voor haar...) dus echt een gillend kind, op een gegeven moment toch weer een pcm gegeven en met een hotpack op haar buikje tussen ons in gelegd, en toen is ze uiteindelijk wel in slaap gevallen, om half 6 een voeding en daarna weer tot half 10 doorgeslapen. En een uurtje geleden was de grote boodschap er uit ;)
    Femke vindt het rijstebloempapje nog steeds niet echt geweldig, ze begint nu niet echt te kokhalzen, maar ze houdt haar kaken stijf op elkaar :)
    Vandaag nog een lekker dag vrij en morgen moet ik weer werken.
    ik heb even vluchtig terug gelezen, vanaf nu haak ik weer in, mannetje heeft avonddienst, dus ik heb alle tijd!

@Wupje, jeetje meid wat vervelend zo gisteren bij je schoonmoeder. Knuffel!

@Kaatje, he wat een ellende met je moeder, ook voor jou een dikke knuffel!

@Iris, beterschap meid!

@Tweety, leuke banner!

@Jannes, leuk een week naar San Francisco, het is prachtig daar! Inderdaad wel ff moeilijk een weekje zonder Sara.

Zijn er hier meiden waarvan de kindjes moeite hebben met de ontlasting? En wat doe je daar tegen? Het is voor ons nieuw, omdat Femke altijd een paar keer per dag spuitluiers had door de bv, maar ze krijgt nu natuurlijk ook kunstvoeding erbij en heeft ze daar weer last van...ik hoop echt dat het nog steeds onrijpheid is, en dat het wel een keertje over gaat. Wat denken jullie? Mijn man en ik hebben het er gisteren nog uitgebreidt over gehad: missen we toch niets? Maar een kma kan ik me bijna niet voorstellen, evenals andere darmproblemen, want 9 van de 10 keer is er niets aan de hand, en is Femke een vrolijke, actieve meid. Maar als ze dan weer zo'n last van haar buikje heeft....het blijft moeilijk.
    maar wij hebben toch sterk het gevoel dat het onrijpheid is. de tijd zal het leren, toch?

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    banner is het werk van lieve kaatje

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank u dank u :)

Femke, fijn dat het etentje geslaagd was en het bij de oppas zo goed ging. Minder van de krampen. Levi heeft heel even last van zijn ontlasting gehad. Heb toen een wattestaafje met olie gebruikt. Hielp wel maar werd afgeraden door het cb.

Je kan eventueel de flessen aanmaken met iets meer water zodat ze meer vocht binnen krijgt.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is het toch heerlijk nu ze wat groter worden.
    Levi zit nu in zijn wipper baby tv te kijken en drinkt zelf zijn fles leeg.
    Gelukkig vermaakt hij zich vandaag prima want heb er echt het fut niet voor. zo maar even een lading kleden en speelgoed op de grond leggen.

De hond is mee vissen dus kan de hele vloer gebruiken

Deel Deze Pagina