September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Roshi: aaaaah wat een leuke foto van je mooie meisje zeg!

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb tegen jenna gezegt "zeg eens netjes gedag tegen iedereen" en deze foto was het resultaat :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi lieve foto.

ingeltje knuff

Eva, gastouders of kvd gaat niet werken denk. Ook al krijg je geld terug van de belasting. zou financieel niet kunnen. Ferry is wel gewoon thuis ( nog wel, is op zoek naar werk ) komt wel weer goed. praten met moeder..haha nou we praten niet dus dat wordt wat.
    Hij had idd nog wel naar bed gekund. goed dat je een gesprek bent aan gegaan op je werk.
    Super nieuws zeg van je vriend ! dan moet hij maar gauw een baby concert voor Aimar en zijn forum vriendjes en vriendinnetjes geven :)

Bah ben helemaal niet lekker. Levi maar weer in de wipper gezet ( voel me nu best een slechte moeder ) ferry zei dat ik hem moest bellen als het niet ging dan komt hij naar huis maar vind ik ook zo wat.

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Femke slaapt al bijna 2 uur! Die is schade aan het inhalen van de afgelopen dagen!

@Freesia, mooie banner!

@Ingeltje, knuffel meid! Heb je al eens met een dietiste gesproken? Als stok achter de deur.

@Roshi, leuke foto!

@Eva, goed van je dat je het gesprek op je werk bent aangegaan. Hopelijk veranderd er snel iets. Leuk een beroemde papa voor Aimar, hihi!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy en als je dan de fles eerder geeft? (lees net dat je dat doet)ik ga niet met een sago kind zitten dan krijgt ie van mij de fles en gaat ie lekker naar bed.
    ik heb nog niet echt iets van een sprong gemerkt hier :00ps:

@freesia hihi leuke foto in je banner hoe is het met de kat?

@roshi ahhhhhh lieffffff

@eva dat zou gaaf zijn als de singel uit gaat komen. goed dat je het hebt aangekaart bij je leidinggevende ben benieuwd wat er uit de gesprekken komt voor je.

@kaatje *knuff* je bent geen slechte moeder als levi zich vermaakt is het goed robin ligt hier ook vaak in de box of zit in de wipper als ik vb bezig ben
    de ene dag en de andere dag weer meer bij mij.

heb net weer online geshopt hihi als ik dat niet naar de stad ga doe ik het wel online whahahaha geintje.
    ik zat te kijken bij de h&m heb een leuk shirt gezien bij hun van bert en ernie voor rene maar in 3 winkels
    alleen in maat 122 grrr. dus als iemand toevallig bij de h&m komt en een shirt van bert en ernie ziet in 98 :)
    maar iig ging ik daar dus voor kijken online hadden ze niet maar wel 2 voor robin van sesamstraat en een singlet voor rene van koekiemonster(is ie helemaal weg van)
    maar heb wel 15 euro korting dus dat scheelt toch weer :oops:

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety dat is een mooi koopje dan toch.

Levi ligt inmiddels weer op bed. Slaapt nog niet maar huilt ook niet. Hij heeft wat nieuws. zijn speen uit zijn mond halen, terug stoppen,tot hij het zat is en dan gooit hij hem naast zijn bed.

7. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hey meiden

zie nou pas dat ik hier ook bij hoor haha ben ook bevallen in september.
    ik merk nog niets van een sprong, waar kan je dat aan merken?

groetjes eefje

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Vakantie: ik ben (zoals jullie wel vaker merken..haha..) echt een luxe paard, altijd geweest. Ook op dit vlak. Mijn ouders namen ons twee keer per jaar mee naar de zon (Spanje, Frankrijk, Turkije, Canarische Eilanden, etc). Zelfs nadat ik het huis uit was, gingen we nog gezellig op vakantie.

Sinds ik met mijn vriend ben, ben ik toch elk jaar wel op vakantie gegaan, heb stedentrips gemaakt en wat grotere reizen zoals een vriendin in Australie bezoeken voor 2 weken.

Ik moet in de zomer ook gewoon ff naar de zon. Ik kan gerust een week lang met mijn luie kontje op het strand liggen met een boek, 's avonds hapje eten en daarna wijntjes drinken op een terras. Gelukkig is mijn mannetje ook zo... heerlijk! Vond het dus ook verschrikkelijk dat ik hoog zomer zwanger was... geen zon, geen vakantie. Verheug me op dit jaar met onze kleine meid naar Frankrijk of Italie.

Ben 1x in een Centerparcs geweest met vrienden, maar daar hou ik persoonlijk niet zo van. Vind ik meer voor een weekendje weg of zo. Maar komt misschien ook omdat ik op een Gran Dorado park heb gewerkt toen ik jong was... dan ken je het wel een beetje.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, normaal is Mike gewoon vrolijk hoor alsie wakker is.
    Ookal heeftie 1,5 uur geslapen dus dan is t blijkbaar gewoon genoeg tot de volgende slaap.
    Maar daarom denk ik dattie in sprong zit, hij word steeds meer chaggy hahaha..

@Kaatje, geen idee wat er allemaal bijhoort.
    Ik merk bij Mike dat hij dan weer chaggy word en niks goed is.
    En dat vergelijk ik dan met de vorige keren en zo merk ik of t sprong is.

@Roshi, wat een SUPER foto! :D

@Eva, ja volgende x gewoon even zeggen. Het is voor hun natuurlijk ook moeilijk te bepalen hoe of wat..
    Want misschien waren hun wel aant twijfelen of hij nou wakker werd van poepbroek of hij gewoon wakker was.

Wat goed van je zeg, dat je zo'n openhartig gesprek hebt gehad met je leidinggevende!
    Vind t echt onwijs knap van je, ik had dat nooit gedurft.
    Hopelijk komt er wat positief uit t gesprek.

@Kaatje, hahaha ach Levi stopt hem tenminste weer terug.
    Mike haalt hem eruit, probeert hem andersom terug te stoppen lukt niet word boos en smijt hem weg en gaat dan krijsen.

Ga even eten koken, krijgen na t eten visite van me neef.
    Woon hier nu 3 jaar en hij komt nu pas kijken...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Eefje, welkom bij de club. Gaat alles goed met Tim?

Jannes, jij een luxepaard? :)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja .. zou je niet zeggen he?

Wat heb je trouwens een gave banner voor Tweety gemaakt! Heel leuk!

@Eva: goed van je dat je het gesprek bent aangegaan. En spannend voor je vriend!

Sprongetjes heb er na 7 weken nooit iets van gemerkt. Ja ze is weleens een dagje uit haar hum, maar omdat nou meteen een sprong te noemen. Merk wel dat ze last heeft van haar tandjes... ze is snel verdrietig.

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou ongelofelijk.. wie heb der een hamertje? ;)
    Mike is alweer wakker, nog niet eens 45 min geslapen! Maf kind... whahaha..

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha Levi ligt weer te slapen. Heeft ook maar een uurjte geslapen tussen de middag. toen tussendoor nog een keer een half uur en nu ligt hij weer.

Ga even aardappelen en broccoli voor hem koken.

:( heb morgen om 09.00 die echo, dus 08.15 van huis maar wel al rond 07.00 wakker voor Levi..
    Moet nuchter blijven. wordt nog wat aangezien ik al zo slap als een vaatdoek ben en sochtends echt moet eten wil ik niet van mijn graatje gaan.

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vakanties:

Vroeger met mijn ouders (en opa/oma) ieder jaar naar Gran Canaria. Erg leuk omdat we daar in de loop der jaren veel mensen hebben leren kennen. Mijn vriend is nu 2 keer mee geweest. Ik hoop volgend jaar daar heen te kunnen met Aimar.

Verder heb ik het volgende van de wereld gezien:

- Zaragoza (Noord-Spanje, uitwisselingsproject met school, nog steeds bevriend met dat meisje en nu al weer 2 keer geweest)
    - Barcelona en omstreken (werkweek school)
    - Iowa, USA (uitwisselingsstudent bij mij op school werd mijn beste vriendin dus daar een maand geweest, nu bijna geen contact meer)
    - Santo Domingo, Dominicaanse Republiek, 1 keer geweest op familiebezoek voor 4 weken, lekker midden in een 'arme' buitenwijk van de hoofdstad, dus niks geen all inclusive hotel. Erg leuk!

We hopen dat we eind van het jaar weer voor 4 weken naar Santo Domingo kunnen...alleen gaat het met het bedrijf van mijn vriend niet zo goed dus moeten even kijken hoe het gaat lopen (tenzij hij natuurlijk heel veel singles gaat verkopen :) ).

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo jaloers !

Vakantie.

Gingen toen we klein waren vaak een weekje naar een vakantiepark. in een huisje of sta caravan.

Een weekje kamp belgische ardenne
    Een weekje in de caravan van mijn tante
    Weekje spanje
    Weekendje Centerparcs
    Weekendje Parijs
    Weekendje Marveld

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Las net mijn berichtje na.....voor de duidelijkheid: mijn vriend heeft geen eigen bedrijf hoor! (ik schreef: het bedrijf van mijn vriend....)

Aimar heeft een uurtje terug eventjes gehuild maar is weer verder gaan slapen en slaapt nu alweer bijna 2 uur! :D Dan is hij zo als het goed is lekker vrolijk.
    Wel wordt zijn droge rode huid in zijn gezicht weer steeds erger :( Dus ben gisteren maar weer begonnen met die antischimmelexceemzalf (leuk woord voor scrabble...) Ben benieuwd of het helpt....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dacht al "huh die had toch geen eigen bedrijf "

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :)

heb een leuke vacature gezien! Effe checken of ik ervoor gekwalificeerd ben....tis alleen wel maar voor 20 uur.....Ik wil eigenlijk op z'n minst 28 uur werken....

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan je toch altijd informeren. misschien is die 8 uur nog wel te regelen.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    jannes> jij een luxepaard? welnee dat is ons nooit opgevallen :)

ik ben ook van huis uit gewend om op vakantie te gaan, wij gingen altijd naar Spanje of Portugal én stonden op een camping in Nederland.

Center park enzo vind ik ook voor een weekendje, vind het trouwens ook zo duur dat je voor een paar euries meer in turkije o.i.d. zit.

Deel Deze Pagina