September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: :) Sorry was een grapje...omdat ik simpelweg het antwoord niet weet ;) Maar misschien is er wel een topic over in de lounge....u never know!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kan t niet vinden, nouja pech gehad dan!

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    oh balen meid! Kan inderdaad wel met een sprongetje te maken hebben!

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jack heeft Carly gered;)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hahah, kaatje ik zie dat je het antwoord al had!
    Gwen is inderdaad nog gewoon zwanger....
    Femke is vrolijk wakker geworden na 3 uur slapen! Net fles op, dadelijk lekker badderen en knuffelen ;)

tot later

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oke was valse alarm met de sms, heb ik verkeerd gedaan :evil:

@eva mwah werd wel vaak wakker :(
    doorgeslapen :whistle:

@tweety leuke banner!
    aw toch niet doorgeslapen :(

@lindaa goed zo dat je eerlijk was!
    oef had gelezen over de waterschap idd :evil:
    leuk van hubbie!
    Salsa (kat) moest bloeddrukmeting hebben. Zij is vroeger mishandeld geweest dus als je haar in de reisbak wil zetten moest je eerst alle deuren dicht hebben en een trui met lange mouwen dragen. zij komt okok niet als je roept... dus moet je vooral de luik open hebben :evil: was ook door mijn wekker dus ik haasten en Smoe op tijd eruit om haar te brengen :evil: was dus niet blij met lief!
    :oops: heeft ingeltje dus al in het korte versie verteld :oops: :)
    Salsa heeft een kleine hartruis, wij willen weten wat haar bloeddruk is.

@wupje :confused:... :evil: heeft jou lief een woordje gehad met zijn moeder? pfff
    8edit lees dat zij zich verborgen houdt :evil:

@lola hihi nee niet van ingeltje... zou je wel denken hé? :evil: hihi

@kaatje jeetje meid :cry: groot gelijk! Vind het niet leuk van jouw moeder! knuffs!
    leuke banner die je gemaakt heb voor tweety!

@emeisje ga jij niet mee dan? anders goed wat regels in zijn hoofd stampen vooraf :evil:

@jannes san fransico 8) zal wel raar zin zonder sara idd maar wel genieten hé! is erg mooi daar! moet er ook ooit naar toe! (nooit verde dan Utah gekomen)
    Hier met mijn ouders ook de zon opgezocht etc. In amerika veel staten bezocht, hawaii, engeland, seychelles, frankrijk. Ben eerder hotel gewend dan camperen. Was iets dat mijn Souders mij leerde. Maar voorkeur gaat tohc uit naar een hotel of huisje :oops:

@roshi hoe was dagje sauna?

@missy patatjes :p yummie! wij varkensmed. worteltjes en aardapp. kate bv en broccoli :p

vakantie roompot lijkt ons ook erg leuk en is goedkoper dan marveld zag ik ook!

@iris veel plezier met mams!

@steen oh zielig, gelukkig eindelijk gepoept! :) kaken op elkaar, slimme dame :p

@freesia *zwaait, knuffs terug! leuke banner weer! 8)
    slaapt in bedje :whistle:

@jenna Zwaait terug

@ingeltje :( knuffs, je bent mooi hoor!

@eva goed zo dat het gesprek goed ging! succes met de volgende metsen 3tjes! ook goed dat je gesprek met coach heb aangevraagd! knuffs
    ooh spannend die opnames!

@eefje welkom meid!

@pisum 3e al :confused: :whistle:

Okies ik ga eten tot strakkies!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Pisum> GO Rayyan!! :whistle: (hier nog geen tandje te bekennen, wel telkens rode wangentjes maarja dat zegt niets hihi)
    Parr> ja heerlijk! Was erg gezellig en natuurlijk overheerlijke massages :D eet smakelijk!
    steen> wow 3 uur :confused: wat goed!
    dat slaapt Jenna echt niet... die vind 3 kwartier al genoeg en heel soms 1 a 1,5 uur.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar had dus vanmiddag ook bijna 3 uur geslapen :confused: Hij was erg vrolijk en gezellig. Om even na 18:00 de fles gehad, maar er kwam maar geen boer. Dus na een tijdje uitbuiken naar boven gegaan om poepbroek (de 4e van vandaag) te verschonen en pyjama aan te trekken. Til ik hem op, laat hij een gigaboer en moet ineens hoesten en jahoor de halve fles over mama en de vloer heen. En meneer was alweer moe dus ligt alweer in bed.....

@ Pisum: zo Rayyan is snel met zijn tandjes hoor! Aimar heeft er volgens mij nu ook weer last van want poept veel en heeft rode wangen maar er is nog niets te voelen hoor.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr wij gaan waarschijnlijk ook voor roompot boeken op het laatst met een aanbieding weet nog niet welke precies ligt aan de aanbieding hihi. wanneer zijn julie van plan te gaan? wij april ergens misschien begin mei.

robin ligt weer te snurken straks nog een fles en dan hopenlijk wel door slapen hihi.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pisum 3e tandje al gaat goed bij jullie hier nog geen een wel 2 bulten in zijn onderkaak dus wie weet.

atwt ik heb ze nog van 3 weken geleden staan moet nog steeds terug kijken :oops:

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oké, kont staat voor jou gereserveerd.

Wie kan ik blij maken met een hele dikke blubberbuik?

Oh en nog mollige armpjes-vet in de aanbieding!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wij zaten naar Schaapskooi te kijken (vlakbij Epe). en dan als zomervakantie dus in juli een weekje of zo.

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Roshi, nee dat slaapt Femke normaal ook nooit! Ben benieuwd wat ze vanavond doet.

Ben net heerlijk met Femke in bad geweest, daarna nog een beetje gedronken en nu ligt ze lekker in bed! En mama op de bank ;)

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden, ik ga bankhangen.....zielig alleen :(

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ha! Julian heeft 'met de pot meegegeten'! We aten broccoli, aardappels en ik heb zelf van varkensschnitzel een cordon bleu bedacht.

Stukje varkensvlees (gewoon zonder cordonbleu-inhoud) in de babycook, effe stomen. Daarna groenten erin, stomen. Toen alles bij elkaar in de mengkom met 2 klontjes borstvoeding erbij en jamjamjam lekker smullen maar! Hij vond het heerlijk!

Nu maar hopen dat zijn darmpjes het een beetje kunnen verwerken.

Goed ga ff weer iets nuttigs doen. Familie komt dit weekend langs voor Gijs' verjaardag dus moet alles schoon en netjes... pffff dat is nogal wat na al die maanden hahaha ;)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh wij gingen vroeger op vakantie altijd kamperen met de vouwwagen. Bijna altijd in Nederland. Heb het altijd heerlijk gevonden!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Iemand ervaring met de prenatal meegroeistoel?
    Is nu in de aanbieding namelijk.

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    wij gingen altijd kamperen door heel frankrijk heen. En meot eerlijk zeggen al 8jaar niet geweest maar mis het ontzettend!

Dus hoop ok me pa om te halen dan kunnen we dit jaar daar heen of volgend jaar!

En desnoods naar me neef en zijn vrouw naar hun huis in frankrijk is niet hetzelfde maar dan wordt het een familiebezoek voor 2 of 3 weken...

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ik kom weer en iedereen is pleitos :(
    is hele vaak zo he meiden :p
    jullie hebben toch geen hekel aan mij he :)

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    babystyle> haha wat maakt het uit, je bent er ff lekker uit.

we zijn er waarschijnlijk uit... het word denk ik Hotel Egeria Beach Club in Kusadasi - Turkije. Ik ben onwijs van de koopjes (alleen met vakanties helaas :oops:) en deze is voor 10 dagen 1124euro all inclusive.... ga nog ff verder speuren natuurlijk maar tot nu toe vind ik deze de leukste/goedkoopste.

Fijne aaf allemaal, ik ga lekker vroeg mijn bedje in en hopen dat die stijve nek morgen weg is dan kan ik lekker babyzwemmen met mijn moppie :D

trsute voor straxxx

Deel Deze Pagina