September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    roshi ja dat wel maar dan zit ik vastgeklamd aan dat huis vanhun, want je meot minimaal 3kwartier rijden om ergens te komen. en aangezien ik enit in frankrijkmag rijden (moet jeminimaal 5jaar rijbewijs hebben) lijkt het me erg saai...

2. nou kom alleen ff zwaaien
    drukke rare dag
    vanmorgen functioneringsgesrpek, allemaal prima.
    julia is vandaag 6 maanden echt een gek gevoel
    en als mijn moeder nog leefde was ze vandaag jarig geweest.

beetje zwaar emo dagje maar hij zit er gelukkig bijna op

julia weigerde net de fles weer, op een of andere manier drinkt ze niet graag bij papa en al helemaal niet als mama erbij is of bij mama uit een fles.
    dus nu melk weggooien en hopen dat ze aan 1 borst genoeg heeft voor de nacht want ik was al aan het kolven.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. @Roshi: Wat een leuke foto van een vriendelijk zwaaiende Jenna :D !

@Eva: Met tegenzin naar je werk gaan is één van de ergste dingen die er zijn (op werkgebied dan...) en onder je niveau werken kan net zo goed leiden tot een burn out dan boven je kunnen moeten functioneren. Ik hoop dat je leidinggevende ook daadwerkelijk iets doet met je klacht, zodat jij binnenkort weer fluitend gaat werken.
    Maar als Aimar's papa landelijk doorbreekt, kun je wel stoppen met werken... ;)

@Jannes: Hoe kom je erbij dat je een luxepaard bent... ;) ? Je hebt wel een werkpaard om te poetsen... :)
    Ik had meer willen reizen dan ik heb gedaan, maar 5 jaar zwanger proberen te worden strooide roet in het eten. Ik durfde nooit te boeken, want stel je voor dát... Vooral van Zuid-Afrika spijt het mij dat ik er niet ben geweest... :(
    Wel hebben Roy en ik volop genoten van het maken van stedentrips...

@Eva: Ik bel altijd eerst voordat ik een brief gaan schrijven. Dan hebben ze je stem alvast even gehoord en dan blijf je toch wat beter 'hangen'...

@Ingeltje: Als het mooi weer is, is er geen mooier vakantieland dan ons eigen Nederland. Alleen werkt het weer helaas vaak niet mee... :(

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    anno feli met julia der 6maandjes. logishc van je emo dagje ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja ik heb de lappie weer terug :whistle: Ferry had hem even in beslag genomen.
    Ferry en zijn moeder hebben in totaal 3 snoeken gevangen, en speciaal voor IrisB een hele mooie
    Wie het kleine niet eert, is t grote niet weert

Anno, voor jou een knuff

Levi had vandaag voor het eerst broccoli en ging er heerlijk in.

6. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo lieverds!

Kom nog even snel gedag tegen jullie zeggen.

Eerst een knuffel voor Anno...bewogen dagje vandaag dus! Ben m'n moeder ook verloren, weet hoe het voelt...vooral met zo'n kleine! Knuf!

Jari is ziek, heeft rond de 39 graden koorts, is hangerig en het meest opvallende...hij drinkt zijn fles niet leeg! :confused: Helemaal niets voor hem. Niets irritanters dan dit; zit ik hem gewoon een beetje zielig te vinden en de aandacht te geven die hij zoooo hard nodig heeft als hij zich beroerd voelt, gaan de mensen hier in huis de boel alleen maar bagatelliseren... :rolleyes: Ik weet OOK wel dat kindjes nu eenmaal vaak ziek zijn en zomaar hoog kunnen koortsen, maar daarom mag ik MIJN EIGEN KIND toch wel even wat extra aandacht geven en zielig vinden. GRRRRRRRRR! *&$%$@

ZOOOOO...en voor straks, lieve dames...welterusten!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    First time, geef jari maar een dikke knuff

8. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Heb ik trouwens wel een heeeeele goede smoes om hem morgen lekker thuis te houden van KDV... :oops:

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :)

10. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Dat ga ik zeker doen, Kaatje! JIJ snapt het tenminste... ;) hihihi

Nu even kijken of ik nog een paar fotootjes kan spammen hier. Ik heb er weer een paar op de PC gezet vandaag...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja leuk. Kom maar op met die foto's !

12. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0

Zouden het dan misschien al tandjes zijn?!

13. truste meiden thx voor jullie lieve knuffs kom morgenvroeg een beetje bijlezen als de tijd het toe laat moet morgenmiddag namelijk nog even werken

@Firstime thx voor je knuff en idd met zo'n kleintje wordt het alleen maar moeilijker.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
  15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0

We vonden nog veeeeeel meer leuke kleding in verhuisdozen... :D

16. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Anno: ja, ik kan het soms ook moeilijk verkroppen dat zij dit alles moet missen. Ergens geloof ik wel dat ze het evengoed weet, maar toch... Ik weet hoe fantastisch ze het zou hebben gevonden. Sterkte meid, en welterusten voor zo.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @FirstTime: wat een heerlijk mannetje!

@Anno: bah... wat een vervelende dag. Liefs voor jou!

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    leuke fotos iddgoede smoes!

19. @Anno: Vandaag is voor jou inderdaad een heel emotionele dag! Dikke knuf van mij en je moeder zou vast erg trots op jou en Julia zijn geweest... :D

@First time: Tuurlijk is je eigen kind mega zielig als het ziek is. Ik heb daar ook last van. Als Jasmijn ziek is, vind ik dat geloof ik erger dan zij zelf... :(
    Jari begint trouwens een leuke kuif te krijgen :D !

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: knuf voor jou!
    @ first time: wat een cutie zeg! Enne ik moet zeggen dat ik hem echt op jou vind lijken! Alleen de krullen mist hij nog! Beterschap!

Ik ga Aimar de fles geven en dan lekker weer slapen (heb net een uurtje liggen slapen op de bank....)

Tot morgen!

Deel Deze Pagina