Anno: poeh inderdaad een heftige dag voor je meis... knuff First time: je doet ook álles om hem thuis te houden hè? Je hebt zeker de hele week in zijn gezichtje zitten hoesten Knuff hoor voor je prachtige mannetje! Nou ik log ook uit dames... heb nog even een heeel commerciële banner gemaakt Dikke kus, slaap lekker. Tot morgenavond...
@Lola: ja mooi he...hihihi, nu wel! @Eva: Ja? Leuk! Nou, als ik de foto's van mij zie toen ik klein was wel ja. Maar verder zeggen verreweg de meeste mensen dat hij op mijn mannetje lijkt... Ik vind trouwens ook dat hij steeds meer op mij gaat lijken. @Ingeltje:
First time, leuke foto's Ingeltje, super gave banner Ik kom gelijk weltrusten zeggen. neem zo nog een broodje ( wordt al gek bij het idee dat ik morgen tot 09.00 nuchter moet blijven ) en duik dan mijn bedje in. Zit nu trouwens "monster in law" te kijken of Net 5. Leuke film ! Trusten
@Eva: heb je trouwens nog wat met Aimar's haar gedaan? Krullend haar kan je trouwens juist WEL heel makkelijk zelf knippen, want daarbij valt minder op als het niet gelijk is. Weet ik alles van!
Leuke film he Kaatje. Had hem al ooit gezien, maar lekker zo'n film waar je niet bij na hoeft te denken en waar je om kan lachen. Succes morgen! Ik ga douchen en naar bed... bye bye
dat mag toch niet meer na 20 uur? als je onderzoeken hebt?! edit: da's wel alleen bij interne onderzoeken geloof ik
Nou, ik ga ook maar tukken...en hopen dat Jari een beetje doorslaapt vannacht... WELTERUSTEN ALLEMAAL! @Ingeltje: hihihihi...wat lief van je! Volgens mij is het na 24 uur niet meer eten, maar ik neem aan dat Kaatje het zelf wel weet... Truste!
haha snap ik hoor maar Gijs had laatst een maagonderzoek en mocht vanaf 20 uur niets meer eten.. dus ik dacht ik gil even overdreven hahahaha
Hahaha, nee...dat slaat natuurlijk ook nergens op! Maar wel een lieve wijsneus dan... @Ingeltje: JAAAAH! Showen die plaatjes. En nu ga ik ECHT slapen...
Inwendige onderzoeken is idd avond van te voren nuchter. Ik mag morgenochtend niet meer eten, drinken of roken. Probeer dus maar zo lang mogelijk ik bed te blijven liggen. Nu ben ik echt weg. truste