September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Iemand gisteren Life and Cooking gezien?
    Glennis Grace zong daar een liedje voor haar zoontje.
    Mij kon je wegdragen :'-)
    Heb het net op haar site weer beluisterd... Monddoekjes zijn ook heel handig als je ogen lek zijn ;)

Pfff, echt mooi, 'Als je slaapt' heet het liedje.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen mama's 8) hier een redelijke nacht gehad :) Vanochtend wou zij niet meteen weer slapen maar nu wel ;) Heb trouwens kunnen genieten van glimlachjes tijden s de luier verschonen. Ik heb dan 2 spiegels op de commode schuin staan en heb de kussen er voor langs de twee gaan. als kate naar de zij kijkt, kijkt zij in de spiegels. Huilt hier ook minder snel door ;) maar dan breng ik mijn gezicht naast de hare en dat ziet zij in de spiegel en moet glimlachen :D :D

@ingeltje ik hoop dat het nu vooruit gaat! altijd ruzie etc is niet leuk :( en dan nog de gedoe van een nieuwe baby brengt ook de nodige spanning mee :( *knuffs

@kaatje ja raar hé mijn hubbie ging dan altijd mee om mij te ondersteunen wat fijn was. en zelfs in de zkh liet hij héél duidelijk aan de personeel weten om niet aan te komen met prikken als hij er niet was!

@eva oh jee meid! :( goed dat jij vanmiddag gesprek hebt en dat manlief ook een keer mee zal gaan, wordt het allemaal duidelijk! Hopelijk niks ergs en is er iets om jouw zekerder te maken! *knuffs komt allemaal goed! hou je taai!

@jekkia €10 vind ik netjes

@lindaa :) via een site natuurlijk ;) oooh wat is hij al groot geworden :confused:!

@freesia dat kan natuurlijk ook nog komen! gebruik jij andere aanleg manieren? zo vorokom je de zuigen op een plek op de tepel. Overdag voed ik vaak zitten en gewoon Kate voorlangs en 's nachts liggend. Je hebt dan ook de rugby houding. Deze gebruik ik als mijn tepels erg gevoelig worden (bijv. als zij vaker komt) hier mis ik hubbie ook afentoe :(

ok ik ga, kom straks weer verder lezen, Szus is ff op de koffie en dan kan ik weer naar de schoonheidspec :p *zwaai

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Babystyle: ik kom uit leeuwarden, dat is best nog wel een eind van zaandam af.. of niet?
    heb even gekeken op ns.nl, dat zou dan bijna 3 uur zijn!
    Azeb: als je wel meegaat kunnen we wel samen reizen.. je woont idd wat dichter in de buurt!
    Idd samen reizen maakt het wel wat gezelliger!
    Parr: SHAME ON YOU! Michelle is geen HIJ maar een ZIJ :p

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Druk weekend gehad, moet nog vanalles bijlezen, maar alvast even zeggen dat sinterklaasidee en meeting me leuk lijken.

Ik zou dus ook graag komen, helaas wel onder voorbehoud, want het zou goed kunnen dat ik rond die tijd een begrafenis heb :(

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he bah Iris.. :( dat zijn altijd het vervelende dingen van het leven he!
    en dan ook nog rond de feestdagen tijd .. knuffies!

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh ja Leeuwarden, dat zou dan waarschijnlijk samen reizen vanaf Meppel betekenen denk ik. Vanaf Leeuwarden gaat de trein naar het zuiden/westen toch ook via Meppel? Of worden beide treinen (Groningen/Leeuwarden) pas in Zwolle gekoppeld?

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ lindaa okay

10euro is idd een mooi bedrag.

heb me pakketje met lief! bestelling binnen, ow wat is dat toch leuke kleding vooral de badpak en bikini zijn tof.
    zal straks ff foto's in me album zetten

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @dreames dat is heel aardig, maar gouda is toch niet om de hoek?
    @ingeltje succes vandaag met de prikjes
    @jale yeahh gizem goed gedaan
    @anno ik bel de verzekering altijd ff. dat is veel makkelijker en meestal ook sneller dan zelf zoeken.
    @irib bah dat is altijd vervelend nieuws. sterkte

ik vind 10 euro inderdaad ook een goed idee.

yeah weer een poepbroek na 6 dagen.

zo ga me aankleden en dan lekker wandelen naar mijn moeder. fflunchen want dat moet ze tussen het werken door toch doen. haha anders stoor ik haar weer.

9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    jah ik heb idd gezien en vond ok zo mooi liedje, maar hij staat nog neit te downloadn in mij prrogramma :cry:

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahahahah meid dat moet je mij echt niet vragen :oops:
    Ik ben in mijn hele leven nog maar 2x met de trein geweest en dat was van leeuwarden naar groningen... rechtuit, rechtaan.. kon niet veel mis gaan hahaha!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind 10 euro ook een mooi bedrag voor een kadootje !
    Ik ga vanmiddag een sinterklaas en kerstkadootje kopen voor Levi. Morgen is natuurlijk die 15% korting avond maar heb geen zin om een uur in de rij te staan. Mijn zusje werkt bij bart smit en krijgt standaard 15% korting dus die gaat het dan vanmiddag voor ons afrekenen.

Ga sowieso een boekje van Woezel en Pip komen en verder nog even kijken.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh wat mooi dat liedje van Glennis Grace!

(Isis is trouwens al weer wakker :(... Heb haar net gevoed en nu ligt ze te huilen in bed... 15 minuten regel aan het toepassen maar ik vind het moeilijk...)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maar misschien wel slim om nu een datum te gaan prikken zodat we kunnen kijken of iedereen kan en dan ook deze datum vrij houden voor de meeting.

Dan kunnen we daarna ook lootjes trekken en verlanglijstje invullen.

Gaan we voor doordeweeks of het weekend?
    Misschien is de week van 10 tot 16 november iets?

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    En ze slaapt! 11 minuten, dus keurig binnen de 15 minuten.... Pfff....

15. Vanmorgen ben ik met Emma naar de kinderarts (van het ziekenhuis) geweest. De kinderarts van het cb constateerde al dat het breukje in het sleutelbeentje prima was genezen en deze arts kon dat alleen maar bevestigen. Emma werd ook nog even gewogen en gemeten. Ze weegt nu 4.780 gram en is 56,5 centimeter lang. Dat betekent dus dat Emma in anderhalve week tijd maar liefst 435 gram is aangekomen :confused: ! Ik vroeg dus ook of dat niet wat erg veel was, maar het schijnt niet ongewoon te zijn voor een borstvoedingskindje...

Voordat ik met Emma naar het ziekenhuis ging heb ik (voor het eerst sinds 6 weken...) Jasmijn naar het kdv gebracht. Jeetje, wat een gedoe om twee kids op tijd aangekleed en gevoed te hebben :rolleyes: . Nadat ik Jasmijn had afgezet, ben ik even een handje gaan geven aan de leidsters van het groepje waar Emma vanaf 1 janauri naar toe gaat. Ze blijkt dus al de derde Emma in dat groepje (en dat is nog een klein groepje, want pas opgestart vanaf september) te zijn... :(

En wat betreft de wintertijd: Emma werd vanmorgen inderdaad een uurtje eerder wakker dan ik van haar gewend ben (7.15 uur) en van Jasmijn is het moeilijk te zeggen. Haar heb ik om 7.30 uur uit bed gehaald, omdat ze naar het kdv moest. Ben benieuwd wat zij morgen doet...

Uit de categorie 'prietpraat': Ik noem Emma altijd gekscherend 'kadootje' als ik haar ingebakerd uit bed haal. Jasmijn zegt nu tegenwoordig: 'Kadootje uitpakken!' als ik met Emma beneden kom :) . Nu is Emma voor ons natuurlijk ook wel een kadootje... :D

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier ook bezig met invullen van de inschrijfformulieren voor het kdv.
    Ik denk dat we binnenkort maar eens met Jill langsgaan, even kijken wanneer vriendlief kan.

@Lola, kadootje uitpakken, wat lief!

@ Parr, ik voed ook op 2 manieren, overdag rechtop en 's nachts liggend. Ga de rugbymanier toch maar eens uittesten, ziet er zo lastig uit :(
    Geniet van de schoonheidsbehandeling!

@ Ingeltje, sterkte met de prikjes vandaag, was ik vergeten te zeggen :oops: Hier gisteren even gevraagd aan lief of we het samen wel goed doen nog. Je leeft zo snel langs elkaar heen :(

@ Iris, jeetje, een begrafenis op komst :( Ligt er iemand heel slecht in je familie? Je oma? Staat me iets van bij namelijk. Sterkte.

Ik stem voor door de week voor de meeting!
    Welke week maakt me dan niet zoveel uit.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @elise1: ik combineer het dan gewoon met een bezoekje aan mn schoonvader, die woont in Uithoorn. Maakt me niet uit om dan een stukje om te rijden hoor!

Even ego:
    morgen om 17:00 komt de fysio hier thuis in verband met Demi's hoofdje. Ben benieuwd.

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    kaatje ik stem eigenlijk voor in het weekend!

19. @MissyZuilen: Jeetje meid, wat een verhaal. Een klacht indienen is hier zeker wel op zijn plaats. Ik hoop ook dat jij het te zijnder tijd een plekje kunt geven...

Lootjes: Ik wil ook graag meedoen! Als er een meeting komt in het weekend van 28 november, dan kan ik helaas niet...
    Wat een high tea betreft: Uit ervaring weet ik dat een high tea niet echt handig is met jonge baby's. Ik heb dat destijds met de december 2006 mama's gedaan. Onze beebs waren toen gemiddeld 7 weken oud. Doordat we allemaal best veel bezig waren met onze kleintjes én met kletsen, hebben we eigemnlijk veel te weinig kunnen eten en drinken. Erg jammer achteraf...

@Dniise: Fijn dat het weer wat beter met je gaat... :D !

@Eva: Dikke knuf en veel sterkte gewenst!

@Ingeltje: Pffft... wat een nacht! Hopelijk kun je vandaag nog wat slaap inhalen...

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje ik stem voor doordeweeks.

Deel Deze Pagina