Wie zou het leuk vinden om lootjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Dniise Lindaa(onder voorbehoud!) Yule Steen Wie kan er 10 november? Kaatje85 Lola
hallo meiden Hier een Berichtje uit het zh vandaag toch prikjes gekregen. Als hij het zo blijft doen dan ja ja eindelijk mag ie woensdag naar huis precies 2 maanden nadat hij hier is gekomen lees vanavond ff bij want op een mob is het niet te doen dus tot vanavond
Wie zou het leuk vinden om lootjes te doen met sinterklaas: Dreames Parr Elise1 Missyzuilen Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) Kaatje 85 Jekkia Babystyle Ingeltje Tweety (onder voorbehoud) Pisum Dniise Lindaa(onder voorbehoud!) Yule Steen Lola Wie kan er 10 november? Kaatje85 Lola
Wat is er met jouw schrijfvaardigheid gebeurd? Ik wist niet dat dit ook een restverschijnsel van de zwangerschap kon zijn...
nou mij toetsenbord is stuk en ik zit op 2 meter van het tv-scherm, ik kan de letterns hier bijna niet lezen en dus niet zien of ik fouten maak
Hoi dniise, Ben jij na je eerste menstruatie begonnen of heb jij de menstruatie niet afgewacht? Ik ben begonnen zonder dat ik een menstruatie heb gehad, misschien dat dat uitmaakt? Ga dadelijk naar de gynaecoloog, zal het daar nog eens aankaarten als ik eraan denk... Groetjes Sams
Zet mij maar ovb bij 10 november neer.. Heb hoofd van een vergiet, dus wie weet had ik al wat maar kalender zegt tot nu toe niet haha! Nou ik kom wel uit Utrecht, maar kom bijna nooit in de stad. Dus zou echt geen leuke plekjes weten sorry..
@First time en Freesia: ik had dat dus ook; dat ik zelfs op een goed moment dacht 'wat heb ik gedáán?' (als in: zwanger worden, beebietje willen en krijgen). Maar ik kreeg toen van een vriendin een bakerzakje en het boek 'Regelmaat en inbakeren' van Ria Blom en sindsdien kan ik er super mee omgaan, en nu vind ik het pas leuk! Het gaat iedere dag beter met het huilen en met het ritme en ik heb nu gewoon houvast en ben dus veeel minder onzeker....