PUpke, ik kreeg dan pakjes maat 50/56 en dan was het andere pakje 62. En een paar keer 62 en 68. Lindaa, wij hebben 4! klapbanden gehad van de kinderwagen. Bij de fietsenmaker bleek dat er oude banden onder zaten waardoor er allemaal kleine scheurtjes in kwamen. Ongesteld: hier de eerste ogesteldheid weer achter de rug. Men wat deed dat pijn. Kon vooral tampons niet verdragen. Woezel en Pip: ik heb alle 4 de boeken. Als iemand geinteresseerd is in de liedjes moet die dat maar zeggen. Moeten jullie me alleen wel ff helpen hoe ik dat doe. Toddlersite: Ik heb ook de bon voor dat gratis fotoprogramma ofzo. Geef maar een gil als je de code wilt. Beebiesite: Wij als woezel en pip fan willen graag la la la op de beebiesite. Iemand enig idee hoe? Jongegezinnenbeurs: Gaat er iemand aanstaande donderdag? Anno hee dat jurkje hebben wij ook. En de rose versie voor de ander!
thx jekkia ik heb er enkele gemaild hopelijk snel reactie voor 20 euro is het nog te doen. haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jekkia: ah goeie tip, misschien is dat wel wat ja, laatste fles omneo PIsum; je komt weer terug naar NL jeeeej Pupke: heh jakkes.. nog langer w88 dus Lindaa: slaapkop Azeb: veel plezier met de doos, hier net de emtédoos gehaald Anno: coole foto Cossyyyy: jippie ook mee
@funnyme ja leuk jurkje is dat he, zit alleen al een beetje strak en ze heeft het pas 2 keer aan gehad dit is de 3e keer. ik ga trouwens zaterdag naar de jonge gezinnen beurs. xxxxxxxxxxxxxxx
Anno hier hebben ze het jurkje ook pas 2x aangehad. Maar ach voor dat geld maakt het me ook niet zoveel uit als ze er snel uitgroeien. Wij hebben het jurkje in 56
ja hier ook mt 56 en idd voor dat geld is dat niet erg. heb ook een jurkje van bijna 20 euro en die heeft ze express veel aan haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
nou meiden ik ga afsluiten. ik heb het idee dat het slapen met julia nu misschien toch gaat lukken in bed, ze huilt heel af en toe stilletjes door de babyfoon maar normaal rond deze tijd is het al huilen als ze in bed gelegd wordt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ moppiepoppie: heb de pacco doek gehaald bij de Thuiszorg winkel.. In de bijsluiter stond dattie eerst 3 x gewassen moest worden voor gebruik ivm pluisjes en draadjes die eraf kunnen komen. En de stof is pas echt goed ademend enzo voor gebruik. Vind het héél irritant maar ok.. Hij zit er nu voor de 3e keer in. De andere 2 keren gecombineerd met eigen was en Mike ze was. Nu dus een hele trommel draaien alleen voor dat ding. En hij moet ook nog drogen, mag alleen in de droger op koud! Dus hopelijk issie nog op tijd bruikbaar voor de nacht.. ga zo es op marktplaats neuzen voor lief! kleertjes, heb echt even het geld niet om nieuwe te kopen.. Moesten nieuwe auto kopen voor de kinderwagen, dus extra centjes zijn even op haha.. Wat gaan jullie zo eten? Ik lekker biefstuk! Hmm.. heerlijk dat ik die weer mag eten! Heb de week na me bevalling al 3 x gegeten haha
Hmmm heerlijk biefstuk, daar kan ik ook erg van genieten. Wij eten hier vanavond kip-bonenschotel. Zo lekker! Stukjes kip, spekjes, mais, witte bonen in tomatensauw, rozemarijn, half flesje bier of scheutje witte wijn erdoor, en wat je verder nog in huis hebt en je lekker lijkt, zoals wij vanavond er nog spaanse worst doorheen doen. Jamjam....
Hoihoi, Ben ik weer. Even kort reageren: @Kaatje: wat irritant zeg, die belastingdienst. Wij zouden heel veel terugkrijgen volgens mijn aangifte maar op de brief stond 0 euro. Dus ik ga daar nog even achteraan. Maar zoveel moeten terugbetalen is helemaal vervelend. @Pupke: oh, nog even spannend dus. Hopelijk is het goed. @Parr: schattig gezicht zeg die grote slaapzak! We hebben een nieuwe (tweedehands) auto gekocht. Een stationwagon, ben echt superblij en we kregen nog een mooi prijsje voor onze oude auto. Over twee weekjes gaan we hem ophalen. Ben echt opgelucht dat we voor zo'n redelijke prijs een grote auto hebben die nog jaren mee kan. Echt fijn! 't Was een prettige autodealer, waar ik in het kantoortje even mocht voeden. Wat een service he? Daarna bij IKEA even wat gegeten en weer naar huis.
Missy, ze heeft niet meer lopen kermen en persen vandaag (maar dat doet ze eigenlijk sowieso alleen 's nachts steeds. Maar ze heeft ook nog niet gepoept helaas .... Yule, klinkt goed die auto! Wat voor merk is het?
Hoelang heeft ze al niet gepoept dan? En als ze aan het persen is, heb je dan al geprobeerd haar te helpen door de thermometer in te smeren met olijfolie en die in haar anusje te stoppen? Zo activeer je namelijk de darmen en de persdrang als ze het er zelf niet uit kan krijgen.. Geloof bij BV kindjes mogen ze paar dagen niet poepen hoor.. Maar bij FV hoort dat niet en als de ontlasting dan telang blijft zitten word t steen en al de nieuwe ontlasting komt er steeds maar bij en word ook hard.
@Azeb en Pisum: Raven maakt 's nachts ook van die kreun en pers achtige geluiden, maar dat is volgens mij niet omdat ze moet poepen (doet ze namelijk de hele dag door ). Ze doet het voornamelijk in haar slaap een soort uitrekken en kreunen en soms wordt ze eventjes wakker en huilt paar keer, maar dan slaapt ze weer door. Maar het klinkt wel net als moeten poepen. Met van die keelgeluiden erbij. @Azeb: een Toyota. Hebben we nu ook, bevalt erg goed, weinig onderhoudskosten, je kan er nog jaren mee rijden en dan is ie nog steeds wat waard. Ga even eten, pasta met tonijn, broccoli en pesto... Mjammie! Hebben jullie trouwens gezien dat zwangerschapspagina nog geen wintertijd heeft?
Bij FV mogen babys ook 1x in de 3 dagen poepen hoor! is heel normaal! Ook heb ik verder begrepen, dat het wordt afgeraden om met de thermomether in de anus te zitten porren.. want dan zou je het van binnen kunnen beschadigen!
ja porren ook niet.. Maar bij Mike werkte t eerst dattie daarvan ging poepen als we gewoon ze temperatuur op moesten meten.. vandaar dat ik 't voorstelde. Nou vanmiddag bij CB zei de kinderarts dat als hij eerst wel een poepluier per dag had, hij dat nu ook weer moest gaan krijgen. Ben benieuwd.. Want hij heeft vandaag niet meer gepoept, maar wel na elke fles weer wat krampjes van die lactulose. Ga hem zo maar even in bad doen, helpt ook voor ze buikje en gisteren ging hij erna poepen haha! Baat t niet, dan schaad t niet toch.. Iemand nog Woezel & Pip cd die hij naar mij wilt mailen? Mike vind de liedjes geweldig! Owja en wanneer begon jullie kindje voor t eerst echt te lachen? Dus niet de stuipjes!
@MissyZuilen: Sara haar eerste echte lach was op een maandagochtend. Die dag was ze exact 5 weken. Eerst was het een paar keer per dag, nu hele dag. Zeker als je tegen haar praat. Zo schattig! Volgens Oei ik groei is lachen een van de eerste sprongetjes. Dus rond de 5 weken, maar kan dus altijd eerder of later zijn. Ieder kindje is anders
Ok, heb t even opgezocht.. Volgens 't boek Oei ik groei heeft Mike ze sprongetje dan waarschijnlijk 5 dagen later omdat hij 5 dagen te vroeg is geboren en hun uitgaan vd uitgerekende datum kwa sprongetjes!
hier was het ook ronde de 5.5 week! vollop lachen! zo super om te zien! en nu als ik met haar praat dan lacht ze en brabbelt ze terug als: "ah" "uh" en "whoo" hahahah!