Hier net julian in bed gelegd, zodat ik ook ff kan slapen. Hij is de hele dag huilerig en hangerig. Sprongetje of de naweeën van de inentingen. Ik laat hem nu voor het eerst even huilen in zijn bedje.. moeilijk hoor! Het is ook ongeveer etenstijd voor hem, hij heeft krampjes en is huilerig. Weet dus ff niet of ik hem nog lang moet laten liggen. Probeer het even een kwartiertje, volgens de regelmaatmethode van een aantal dames hier Was nog niet eerder nodig, maar moet er nu ook maar eens aan geloven hahaha! Hij wordt wel steeds rustiger. Ben benieuwd... Hmm nee begint weer opnieuw.
Gewoon even volhouden Ingeltje... komt goed. Hier was het ook even wennen, maar nu huilt ze soms maar paar minuten en soms zelfs niet als we haar in bedje leggen.
Met de thermometer werkt niet bij Isis Missy, heb ik al geprobeerd. Yule, misschien is het dan wel geen poep-aandrang... Maar omdat eerder wel steeds ging poepen als ik haar buikje masseerde en met haar beentjes ging fietsen, had ik het idee dat het toch wat vast zat allemaal. Maar vanmorgen hielp dat haar ook niet. Ze was trouwens vandaag weer helemaal in orde, niet meer zo vaak komen en veel huilen als de laatste paar dagen. Het sprongetje is voorbij! Yes! En lachen dat ze doet, geweldig! Zonet had mijn man haar op schoot en ze zaten de tong naar elkaar uit te steken en allebei echt te schateren van de lach. Ik was er helemaal ontroerd van, zo leuk! Ohja, Yule, Toyota is zeker een fijne auto. Wij hebben nu zes jaar ongeveer een Toyota Starlet, die bevalt heel erg goed. Nooit iets mee gehad eigenlijk en rijdt erg fijn en nog steeds als een tierelier (is van 1992). Omdat ie wel wat lakschade heeft en al best oud is levert ie wrs niks meer op als we hem in zouden ruilen, hebben we hem gehouden nu we er een nieuwe grotere auto bij hebben gekocht (een vw polo station). Daar hebben we in het afgelopen half jaar al vaker mee bij de dealer gestaan dan met de Toyota in de afgelopen zes jaar .... Hopen dat het nu goed is met de polo.... Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: Toyotas zijn zeker fijne en heel betrouwbare auto's!
Ik ook zaterdag jonge gezinnen beurs!! Wie gaan er dan nog allemaal? Anno had k al gezien! Jekkia -> Ik vind samen treinen prima! De auto zal mn vriend wel nodig hebben voor z'n werk. Vince zit geloof ik midden in z'n sprongetje. Wat kan hij humeurig zijn zeg! En ook erg huilerig issie. Maar het lijkt nu wel alsof hij echt elk moment hard kan gaan lachen, je ziet m al echt proberen. Het wil alleen nog niet helemaal lukken. Soms een glimlachje of een lachje wat ik een huiltje overgaat, hihi. Groetjes, Cossy
Hallo dametjes! Wauw wat kletsen jullie veel zeg! Ik lees altijd maar de helft bij, ik red het echt niet alles te lezen (jammer genoeg) Speentjes, ja wij gebruiken ook de speentjes van bibi, lekker makkelijk met een hoesje erom heen. (moet ze alleen eens gaan vervangen, ben vergeten hoe vaak dit ook weer moest, nu ik eraan denk moet ook de speentjes van de fles misschien eens vervangen....hoe vaak doen jullie dat?) Vandaag met Sem naar het ziekenhuis op controle voor de heupen. Ik heb voor de zekerheid aan de arts gevraagd of het wat uitmaakt hoe je je baby schoonmaakt, dus optillen aan zijn beentjes, of aan zijn bibs zeg maar. Het maakte niets uit, het was geen enkel probleem om hem aan zijn beentjes iets op te tillen, mits je beide beentjes tegelijk pakt, niet slechts één beentje Draagdoek heb ik ook binnen, nog geen tijd gehad om hem uit te proberen (heb een storchenwiege gekocht) Sinterklaasmeeting lijkt me erg leuk, helaas voor mij niet haalbaar (heb dan net tentamens en mijn tijd hard nodig waarschijnlijk) Vraagje, in het ziekenhuis vertelden ze dat we Sem meer op de andere zijde moeten leggen, ivm zijn hoofdje. Hoe doen jullie dat? Ik heb een opgerolde handdoek achter zijn rug, maar zo durf ik hem 's nachts niet te laten slapen... Hoe vaak moeten jullie eigenlijk naar het CB, wij hoeven pas weer in november (duitsland) en hij krijgt dan ook pas zijn entingen.
@dreames leuke foto, staat er schattig dat jasje. @parr, mooie foto. @ misszuilen, jah vond ik ook, maar opa betaalde het dus ff leuke dingen uitgezocht voor nu en voor als ze groter is. @lindaa, ook toegevoegt op de hyves Jongegezinnebeurs, ik wil donderdag heengaan, maar hangt van mijn vriendin af als zij vrij is anders gaan we zaterdag.
@Azeb: wij hebben ook (nog) een Starlet! Echt lekkere autootjes zijn dat he? Die van ons is wel wat nieuwer nog, uit 98, dus daarom krijgen we er nog best wel wat voor terug. Ik vind het best moeilijk om mijn eerste leuke autootje weg te doen, dus ik ga nu ineens nadenken of we hem niet kunnen houden, zou wel makkelijker zijn 2 auto's, maar wel een stuk duurder natuurlijk... Lachen: Raven lachte met 2 weken, maar ik dacht eerst dat het stuipjes waren, omdat ik dacht dat ze nooit voor 6 weken gingen lachen. Maar in het zkh zei de verpleegkundige dat het een echte lach was! Ik was het al een week voor stuipen aan het verslijten, haha! Het werd idd steeds vaker en nu lacht ze altijd wel als ze wakker wordt en je ziet. Dan is ze echt blij dat je haar uit bedje komt halen. Echt zo lief is dat!
Nou het ging goed vandaag met de slaapzak, maar zij is nu toch waker en naast mij op de bank. Zat stiekem te hopen dat zij door zou slapen ipv bij mij willen zijn. Maar lzij ligt lekker voor zich uit te staren Dus huilt niet echt @jekkia ja gaaf hé! was kadootje van een goede vriendin! 8) @pisum ja waar in NL gaan jullie wonen? @azeb hier ligt Kate ook meestal zoet in de dd maar vandaag was het ook huilen @tweety super spannend! gewelidig dat hij éindelijk naar huis mag! Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat hij alleen de zkh in moet voor controles! @kaatje wij hadden precies hetzelfde met zorgtoeslag over 2007 maar was hun fout want ik had wijziging doorgegeven maar hun hebben het niet veranderd kreeg alleen een sorry maar moest toch dokken heb toen voor de jaar daarop stopgezet. Hoeftte niet want kon zijn dat ik dan nét binnenviel. Ik zei toen nou wij zijn onlangs getrouwd en verwacht dit jaar een kind dus ik kan het niet veroorloven om weer zo'n bedrag ineens te betalen. Dat kon hij ook inzien en zette het stop. @anno 8) mooie glimlach @cossy mis je ook! wij lopen elkaar ook steeds mis op msn hihi tis was mama zijn hé @ingeltje nee nog niet, haar voeten lag niet helemaal bij de einde ivm slaapzak maar idd zij groeit best straks moet zij op eigen kamer Er is nog 1/3 ruimte over nu in de wieg hoe is het nu met juul? waarom doet de 1e ongi pijn? code voor gratis fotoprogramma?? wat houdt dat in? ik heb toddlersite! @lindaa slaapkoppen eten heb witte kool gestoofd, gehakt geruld met goulash saus en die 2 gemengd en aard.purree erbij. Is recept van mijn Smoeder en was héérlijk!! Heb braaf 1 bord op maar lustte wel meer @missy kate glimlachte voor het eerst met 3weken 6 dagen wel erg vroeg want meestal gebeurt dit tussen 5-6 weken. Maar zij was ook vroeg met tranen en is ook erg sterk met haar hoofd. Maar begint nu pas echt met ogen te volgen. Hubbie is thuis en heeft Kate overgenomen, pauze voor mummy. Zij is erg wispelteurig. Merk wel dat zij de laatste dag of twee kwijlt ook iets nieuws? En zij doet ook, zoals hubbie het noemt dan, schuimbekken haha belletjes blazen is het ook weer niet... Wil wel naar beurs maar dit moet dan ook op zaterdag voor vervoer..
@Sasha: ik steriliseer de speentjes elke dag in de flessterilisator. Daarnaast adviseren ze de speentjes elke 2 - 3 maanden te vervangen. Tuurlijk wel afhankelijk van hoeveel je ze gebruikt. En wij hier in Nederland ga je rond deze periode elke 4 weken naar CB
parr eerste ongi doet autsjjj he!? hier ook! vandaag is het echt doorgebroken! vanmorgen eerst oud bloed en nu gewoon echt ongi! maar die krampen zijn errrgg vervelend! veel erger dan wat ik voor de zwangerschap had!
nééhéé ik ben niet ongi jullie laten mij hier schrikken dat het 1e keer weer zeer doet dus ik vraag wrm?
Ongi: hier nog niks noppes nada. Maar ja, ik geen BV. Dacht wel mijn eisprong gehad te hebben dus ik ben benieuwd of ik over 2 weken ongeveer ongi word. Ben ook wel benieuwd waarom het extra pijn zou doen? Ik denk zelf omdat je baarmoeder langer de tijd heeft gehad om slijmvlies op te bouwen (>6 weken ipv 3-4 weken) dus moet er veel meer uit. Ik heb ook eens heel lang de pil doorgeslikt en toen had ik ook veeeeel meer pijn bij mijn ongi. @Tweety: oh, wat super meid dat Robin mogelijk naar huis mag! Eindelijk! Wat hebben jullie een geduld moeten hebben! Speentjes: ik steriliseer niet of heel zelden nog (in het begin wel hoor). Staat op de verpakking dat onder de hete kraan afspoelen afdoende is. Dat doe ik wel heel regelmatig, eigenlijk altijd voordat ik hem aan Raven geef. Ook laat ik er dan even heet water inlopen door in de speen te knijpen (wel weer leegknijpen!). Denk dat het niet verkeerd is om kinderen niet hyperhygienisch te houden, een beetje bacterien etc is niet erg. Als ze te schoon worden behandeld, ontwikkelen ze misschien weer sneller allergieen enzo. @Pisum: wat leuk voor je weer in NL wonen. Dat wilde je toch graag herinner ik me?
1e ongi deed hier ook geen auwie meeting meiden wat is de bedoeling precies buiten de lootjes trekken weer een high tea of dit keer niet? en locatie is nog niet bekend begreep ik toch. ik weet niet of ik de 10 kan ligt eraan of mijn man dan weer werkt. want dan kan die op rene letten. pfff wou dat het morgen was haha net robin zijn bedje opgemaakt. alles is klaar voor de thuis komst em te doos zo wat een ding zeg pff ging ff op de fiets kon mooi terug lopen haha. leuke doos iig.
parr: hahahaha oh wist ik dat je dat bedoelde waarom het zon pijn bij mij doet.. uh geen idee! HIHI Babystyle: heb geen mail van jou ontvangen dat je me toegevoegd hebt! :-k
MissyZuilen, als ik weet hoe dan wil ik best de andere 3 cd's naar je toe mailen. Yule,wij hebben ook een andere auto moeten kopen voor de kinderwagen. Wij hebben nu een renault laguna (op gas!) Sasha, misschien een felgekleurde knuffel aan die kant die hij op moet kijken? Of een lampje aan die kant en die dan aanzetten? Babystyle, wij gaan ook donderdag! Misschien zien we jullie wel! Pfff Anna is hele tijd al aan het huilen. Ze heeft een half uur op bed gelegen. En was bijna hysterisch aan het huilen. Wel een paar keer haar speentje gegeven maar dat hielp niet. Pas toen ik haar bij me in bed legde was het goed. Ze zit nu een beetje. Misschien dat haar melk niet zakte ofzo? Lachen: hier lachten ze allebei op 21 sept echt. Dus toen waren ze 5 w 2d
Hihi heb lichtblauwe reiswiegjes. Merk easywalker. Ben met mn schoonzusje die heeft zwarte quinny. En jullie?
MissyZuilen, wij hadden aardappelen, bloemkool en een shoarma burger. nog kleertjes gevonden? Met een week of 5 begon hij bewust te lachen. sinds vorige week begint hij een soort schatergeluidjes te maken Yule, super dat je geslaagd bent voor een auto en zeker goede service ! Tweety, high tea leek ons niet erg handig met die kleintjes. je bent toch veel bezig met je kind waardoor je niet echt aan veel eten en drinken toekomt. Locatie zijn we nog hard naar op zoek. heb vandaag de VVV gemaild. Speentjes, tot vorige week kookte ik ze 2x per dag uit samen met alle kolf en fles spullen. dit vanwege de spruw. Nu spoel ik het gewooon af en nog 2x per week in de sterrilisator Hier net een lekkere (hoop ik) roomboterkoek gebakken, hij ziet er iig erg lekker uit en ruikt super. krijg morgenavond de overbuurtjes op visite, nog voor Levi dus hebben dan wat voor bij de koffie. Mannetje gaat nu Levi op bed leggen, duik ik onder de douche en daarna lekker naar bed. Weltrusten en tot morgen !