@Jekkia en Ingeltje: dat buddypoke hoe werkt dat? En kan iemand het nog een keertje sturen? Ben het kwijt. Maar ziet er wel heel leuk uit!
Whahahaha! Ik heb geeeen idee! Kreeg het net opgestuurd van vriendin. Ga het ook maar eens uitzoeken, maar heb alvast mijn poppetje gepimpt! Hihihihi
Nou hier net na ze fles van 8 uur de inbakerdoek uitgeprobeerd.. Pff, hij vond er echt niks aan! Hij moet zo wennen aan dattie ze handjes niet kan gebruiken. Heeft echt een uur lang gehuild, wilde eerst weer opgeven vond het zo zielig! Maar hebben doorgezet, mede dankzij me vriendin die er was.. En nu slaapt hij dan eindelijk! Om 12 uur ze laatste fles, ben benieuwd of 't dan weer zo lang duurt. Hou er maar rekening mee dat 't een lange nacht gaat worden.. @Lola, moest Emma er ook zo aan wennen aan 't inbakeren?
Hey meiden, ff update van deze kant.... Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest om de mirena te laten plaatsen, was super zenuwachtig....maar de huisarts is echt een geweldig mens, ze stelde me helemaal gerust. Maar toen ze aan het kijken was en voelen waar ze precies moest zijn, zag ze wat rare uitstulpingen op mijn baarmoeder.....dus ze wilde de mirena niet plaatsen, omdat ik daar misschien wel last van zou kunnen krijgen en ze niet weet wat het zijn. Dus nu moet ik door naar de gyn om dat te laten beoordelen en wellicht kan die dan de mirena plaatsen....Op zich denkt ze dat het niks geks is, maar ja het zit er wel en er moet wel even naar gekeken worden. Dus morgen meteen even bellen voor een afspraak bij de gyn. Verder zijn we vanavond met Femke bij de huisartsenpost geweest, de krampjes waren vandaag weer vreselijk! Het kind heeft dan zo'n pijn, en je hoort continu aan buikje rommelen. En vanavond had ze in een keer bloed bij de ontlasting...dus na overleg mochten we langs komen. Ook daar een super lieve huisarts (vrouw en zelf moeder). Ze heeft Femke nagekeken, maar ze maakte geen zieke indruk. Wel heeft ze erg actieve/gevoelige darmen. Vandaar de vele darmkrampjes en door de prikkelingen is het nu een beetje stuk gegaan, wat is gaan bloeden, maar dat kan geen kwaad. De huisarts heeft ons helemaal gerust kunnen stellen en was erg lief en begripvol. We moeten het goed in de gaten houden en als we het niet vertrouwen mogen wel altijd langs komen. Dus er is hier weer van alles gaande.....ik heb bijgelezen meiden, maar wij liggen lekker in bed (met Femke tussen ons in) En gaan lekker slapen, tot morgen!
Jeetje steen, das schrikken! Gelukkig is alles goed met Femke! Meiden ik ga ook me bed opzoeken, zit er even doorheen kwa huilen + inbakeren van Mike.. Weltrusten!
buddypoke? uitleg! @steen knuffs voor jullie beide! hopelikj is het onschuldig iets en krijg je gewoon de spiraal
Julian bleek toch echt honger te hebben. Dus de voeding er maar in om 20 uur. Zelf ben ik administratie gaan doen, dacht in uurtje klaar te zijn, maar was van alles kwijt waardoor ik lang moest zoeken grrrrr... Nu net pas klaar en dan nog steeds 2 rekeningen kwijt :c: en ik wilde zo graag avondje tv kijken met Gijs samen. Snik snik.. Nu is het 23 uur en ik hoor Julian al weer beetje geluidjes maken. Zal zo wel komen denk ik. Heb voor het avondeten hem nog paracetamol-zetpil gegeven. Hij was zooo huilerig, dacht dat hij nog wel last van de prikjes zou hebben. Wat een maffe dingen zijn het zeg. Lijkt net op kaarsvet! Had er 1 van 120mg en heb er een stuk afgesneden op advies CB. Tegen het spugen ben ik maar weer teruggestapt op 1 borst geven en geef ik de nutriton nu wat vaker ook overdag. Paar hapjes voor de voeding en paar hapjes erna. Nu maar hopen dat het gauw beter wordt. Osteopaat ga ik ook maar eens bellen!
wel bij gelezen maar ff geen puff om te reageren. heb net een beetje zitten lezen in oei ik groei van mijn zus. gio heeft duidelijk z´n tweede sprongetje. zeer verklaarbaar en herkenbaar. hij komt zo voor de laatste voeding en dan duik ik mijn bedje in. weltrusten en tot morgen
Buddypoke is een gadget voor Hyves, je kunt elkaar met poppetjes groeten en sja.. het spreekt eigenlijk voor zich als je het opstart!
INBAKEREN Luuk vond het meteen heel fijn... Maar ik weet ook dat sommigen moeten wennen en anderen (slechts enkele) echt niet willen..... Heb je het CB voor laten doen hoe in te bakeren? Wel makkelijk he? Ben benieuwd hoe de nacht gaat... doorzetten he? (sprak ik wel heel makkelijk...)
@Ingeltje: ik kreeg het al niet eens opgestart! hoe krijg je dan je eigen popje? Administratie sucks. Ik wilde het in mijn verlof doen, het ligt hier op een stapel van een jaar ongeveer... Moet mijn deel 3 van de auto ergens gaan opgraven... @steen: wat een toestanden allemaal! Gelukkig heb je 2 lieve dokters getroffen! Succes met de gyn afspraak alvast. Hopelijk is het niks en kan de Mirena er toch in. Spugen: Raven spuugt niet echt, geeft wel mondjes terug, direct na de voeding, dan is het echt melk zeg maar. Maar ook als ik haar uit bed haal voor de volgende voeding, dan komt er echt maagzuur omhoog en soms stikt ze daar bijna in... heeft iemand anders' kindje dat ook? Ze krijgt dan even geen lucht en krijgt blauwe lipjes... ik vind dit zo eng eruit zien. Ik ben altijd blij dat ik erbij ben dan, maar ze heeft het vast ook in haar slaap. Ik ga er maar van uit dat ze zelf haar hoofdje draait en hoest. Vitamines: hoe geven jullie dat? Ik doe het met een lepeltje, maar ze vindt het zo vies en slikt het niet door. Ook hier weer veel gehoest en verslikken. Dat vind ik helemaal eng omdat het chemische zooi is. Dat wil ik niet in haar longetjes natuurlijk... Ik heb al geprobeerd haar mondje open te houden door in haar wangetjes te knijpen maar ze draait haar hoofd steeds weg en wordt heel boos zodat alles ernaast drupt. Dus dat is ook geen optie.
@yule hier ook met lepeltje en kate vindt het ook niet leuk soms laat ik haar eerst op mijn pink sabbelen, dus ik fop haar maar meestal huilt zij wnr ik het doe maar lukt wel (minus één drupje dan langs haar kin )
Ik leg vince op zn rug en hou zijn mondje open. Dan laat ik het er gauw in druppelen. Voor hij het merkt ben ik al klaar. Vince kan nu eindelijk echt lachen! Vandaag (of inmiddels eigenlijk gisteren zie ik) lachte hij voor het eerst echt met zijn mondje open, toen hij blij was en me aankeek. Echt zo lief! Helaas doet hij het nog lang niet altijd als hij blij is en hij lacht ook niet lang, hij zit toch nog in de oefenfase. Groetjes Cossy
Wie zou het leuk vinden om lootjes te trekken met sinterklaas: Tweety (onder voorbehoud) Dniise Wie gaat dit ´live´vieren op de meeting 10 november? Kaatje85 Lola Ingeltje Missyzuilen Parr Roshi Yule Elise Moppiepoppie Steen Jekkia Dreames Miranda IrisB (onder voorbehoud) Krisstel (alleen smiddags) Cossy Pupke (onder voorbehoud dat ze het aandurft) ? Wie kiest voor de post? Pisum Lindaa Pupke Azeb FunnyMe Babystyle ik heb ff de lijstjes samengevoegd qua tijdstip, rond 14 uur? nu alleen nog de locatie
Morgen dames, @Steen: wat een dag gisteren zeg! Hoe is het vannacht met Femke gegaan? @Ingeltje: wat betreft de Sinterklaas lijst: ik kan het niet 'live' vieren, dus daar mag je me weg halen. Uiteraard doe ik wel mee met de post-variant. En wat was je nog laat op vannacht! @Parr: ik ben nu ook ongie en heb nauwelijks krampjes dus het hoeft niet pijnlijker te zijn hoor. Ik ben alweer een half uur wakker. Ik ging gisteren in bed mijn programmaatjes kijken zodat manlief kon X-boxen. Het bedje was zo lekker warm dat ik zo rond 21.15 uur al in slaap ben gevallen. Dus tegen 06.00 uur had ik mijn slaapje uit... Daarnaast lag links van mijn manlief te snurken, en rechts van mij zoonlief. Ik ben benieuwd hoe laat Quinten zich meldt. Quinten wordt trouwens steeds alerter. Hij volgt je continu met zijn ogen en lacht heel erg veel. Hij maakt ook veel geluidjes, net alsof hij iets tegen je brabbelt. Zou hij dan al zijn tweede sprongetje hebben gehad? Hij heeft inmmers 3 weken geleden al voor het eerst gelachen.