hey meiden! tsjee wat kwekken jullie veel ik ben zo moe vandaag! En heb voor de verandering AL mijn ramen maar van binnen en buiten gedaan... die vieze ramen stonden mij niet meer aan hahaha! Kaatje die cd werkt perfect, dametje ging er lekker van slapen!
Misschien moet je een doekje aan de speen vastmaken, dan blijft hij beter zitten. Mocht de speen er toch nog uitvallen dan blijft hij vaak zo hangen dat het kindje zelf de speen kan terug happen... Ideaal! Ik heb zelf de speendoekjes van Difrax, maar je hebt heel veel leuke... (evt een spuugdoekje kan ook) groetjes
Hmm jah das misschien een idee.. Heb t wel geprobeerd met zo'n soort koordje met een knuffeltje eraan, maar het probleem was dat hij dat er zelf uit trekt... Laat ik dan maar eens zo'n doekje proberen!
julia wil echt grappig doen, nu stond ik op het punt de osteopaat te bellen ligt ze al de hele dag naar links te kijken dus we wachten maar weer even, als ze dit blijft doen is er niks aan de hand. ze heeft ook nog geen plat hoofdje ofzo maar lag naar mijn gevoel steeds naar rechts. ohw ohw ik heb het weer druk haha moet nog een zwembroek ofzo voor julia halen iig zwemluiers. wil nog een keer naar mijn werk en dinsdag naar mijn oma, maandag moet ik naar de tandarts en dan woensdag prikjes dus daarna wil ik het even rustig houden om te kijken hoe ze reageert. wij gaan eerst een keer proefzwemmen, kijken of ze tegen het water kan. xxxxxxxxxxxxxxxx
MissyZuilen, had idd ook voor het bv cafe gekeken maar is geloof ik niet in de buurt van het station en verder idd op een rot tijd. Kreeg dit terug van het VVV: Hartelijk dank voor u interesse in onze gezellige stad Utrecht! Utrecht beschikt over veel gezellige eetgelegenheden. Alleen is het moeilijk om een geschikt restaurant te vinden die makkelijk toegankelijk is voor kinderwagens. Ik denk dat restauratie 'de Tijd' in de stationshal van Utrecht Centraal wel een goede mogelijkheid kan zijn. Dit is een ruim restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Verder zat ik te denken aan La Place in de Vroom & Dreesman. Vroom & Dreesman is gevestigd op Hoog Catharijne. Dit is een verlenging van het Centraal Station en is een overdekt winkelcentrum. www.detijdophetstation.nl/ www.vd.nl/
Dames ik zie bij veel van jullie BuddyPoke en het ziet er leuk uit. Maar als ik erop klik, zie ik gewoon jullie poppetjes, hoe krijg ik nou zelf een poppetje? Jaaa onze verhuizing zit eraan te komen, hubbie heeft een baan gekregen in Bodegraven, dat ligt tussen Utrecht en Den Haag in we hebben daar alleen nog geen woning (moeilijk!) maar gelukkig gaan kennissen daar ons helpen. Zij hebben heel veel connecties. En anders trekken we eerst bij mijn ouders in. Niet ideaal, maar ja.
Leuk kom je vlakbij Yule, Dreames en mij te wonen ! Ps. er staat hier een huis in de straat te koop.. of wil je huren?
@cossy ja dat ken ik 2min goed en dan valt speen eruit en dan begint zij omdat zij speen niet kan pakken @kaatje La Place is wel héél lekker maar niet de goedkoopste weet ik
als je klikt op "voeg toe" moet ie toch gewoon op jouw site komen? gefeli met hubbies baan! maar balen dat je nog geen woning hebt!
Even weer snel een ego berichtje van mij.. Vanmorgen naar CB geweest en Yarah was nu 5.110 gram en 55,5 cm. Weer goed gegroeid dus. Ook heeft ze haar prikjes gehad en ik weet niet of het daardoor komt, maar ze slaapt al zowat heel de dag. Meeting: ik kan helaas toch niet mee Heb namelijk geen oppas voor Cyenna en haar meenemen is ook geen optie. Ik las hier over zweten.. Ik heb daar ook last van gehad, maar de laatste dagen gaat het wel beter Jaaa en Robin is thuis! Welkom thuis! Rene zal het idd wel raar vinden, maar komt vast helemaal goed. Ik ga nu ff Yarah wakker maken en in de tummy doen en dan kan m'n man Cyenna ff in bad doen. Zal handig zijn straks als Yarah wat ouder is, kunnen ze tegelijk Kom vanaaf nog wel ff kijken!
Wij hebben een leuk doekje van woezel en pip om de speen aan te doen. Niet echt een succes, want nu is makkelijk voor Demi om haar speen uit haar mond te halen. Bovendien vind ze de doek vasthouden heel leuk, maar als ze een keer met haar hand beweegt is de speen ook uit haar mond. Demi snapt helaas dat verband nog niet, dus ook hier een dagtaak met het terugstoppen van de speen. Terughappen lukt haar nog niet echt. @pisum: gezellig je komt in de buurt wonen @tweety: ik lees het nu pas! Wat geweldig dat Robin thuis is! Dat is zeker genieten voor jullie, eindelijk allemaal thuis!
Nou toddler doet het lekker :-? Er staat iemand anders bij mijn profiel foto en kan hem niet veranderen. kan trouwens helemaal geen foto's veranderen... stamboom is maar half zichtbaar....
@Pisum: Gefeliciteerd met je hubbies nieuwe baan! @Kaatje: Nou, dat is een lekker uitgebreid antwoord van de VVV...