Kunnen idd La place bellen en ja je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Yule, ja ik had je gepoket, maar snap geloof ik niet echt hoe het werkt. dacht dat ik het bij mezelf had gezet en niet bij jou, dus had het weer verwijderd. Lindaa, sorry
Ingeltje: je kan bv bij verlanglijstje wel invullen wat je absoluut niet leuk vind. zo wordt je toch verrast maar weet je wel dat je niet iets krijgt wat je echt niet leuk vind.
sorry mijn schuld, wist het niet meer, zal je gelijk goed zetten als het nou op laatste moment toch niet gaat, dan kan je alsnog je cadeautje met de post sturen
@Kaatje: als je iemand poket dan zie je dat bij jezelf en de ander ziet het ook volgens mij. @Tweety: kan me voorstellen dat het ook eng is om Robin thuis te hebben. Ineens zo zonder verpleegsters de hele dag en mensen aan wie je vragen kan stellen en die kunnen ingrijpen. Maar het gaat vast wel goed, je bent een ervaren moeder!
Wie zou het leuk vinden om lootjes te trekken met sinterklaas: Dniise Wie gaat dit ´live´vieren op de meeting 10 november? voorstel: La PLace bij de V en D, rond de klok van 13:30 ? 1.Kaatje85 2.Lola 3.Ingeltje 4.Missyzuilen 5.Parr 6.Roshi 7.Yule 8.Elise 9.Moppiepoppie 10.Steen 11.Jekkia 12.Dreames 13.Tweety (onder voorbehoud) 14.IrisB (onder voorbehoud) 15.Krisstel (alleen smiddags) 16.Cossy 17.Freesia Wie kiest voor de post? Pisum Lindaa Pupke Azeb FunnyMe Babystyle
Is het dan niet erg als hij dus vandaag dan 50ml meer heeft dan die liter die ze mogen? Want hij zit nu al op 6 voedingen dan en die vd nacht moet er dan nog bij opgeteld worden.. Dus dat is dan 7 x 150cc = 1050cc Als het 1 x gebeurd tijdens ze sprongetje is het niet erg toch? Want doordat me kerel gisteren 1 fles is vergeten had Mike dus gistere maar 5 x 150cc op = 750cc.. Dus dat compenseert mekaar dan toch wel weer?
Ingeltje Yule, thanx, weet ik dat ook weer. Vraagje voor de moeders die flesvoeding geven. Hoe doen jullie het klaar maken? Nu ga ik snachts steeds naar beneden om het water te verwarmen in de magnetron maar wordt er een beetje kriegel van steeds die trap op en af. Nou kan ik natuurlijk ook een thermoskan mee naar boven nemen.. maar vroeg me af of je het flesje ook gewoon met warm water uit de kraan kan vullen en dan het poeder erbij?
De andere moeders die wel meeschrijven maar de laatste dagen niet online zijn geweest, zullen we die een pb-tje sturen over sinterklaas?
het mag idd gewoon met kraanwater! *ikzelf doe dit niet omdat michelle met die krampen zat! en omdat er iets meer kalk zo in het water zit als het niet gekookt is!*
Kaatje, ik ken een moeder die heet water in thermoskan deed en dat naast haar bed zette. Zo hoefde ze haar bed niet uit om te voeden.
@yule heb idd al een kind van 2 maar toch voelt het weer erg nieuw hoor haha. @missy een keer 50 cc meer is niet zo erg hoor. heeft ie al zijn flessen vandaag leeg gedronken of toevallig nog wat rest gelaten?
Lindaa, dank je wel. leg het net op msn aan een vriendin voor die is kraamverzorgster, maar die zijn meer van het type dat het afgekoeld gekookt water moet zijn, bewaard in de koelkast.. dus kan ik net zo goed snachts naar beneden om de magnetron te gebruiken en daar wil ik dus vanaf
de kraamverzorgster zei tegen mij dat je metder tijd dus wel kraanwater mocht gebruiken! :-k ik doe het ook niet hoor.. ik kook het water elke dag sowiezo 2x
Vind sowieso dat je van verschillende kraamverzorgsters en cb's tegenstrijdige adviesen krijgt. Daarbij zijn er steeds meer kinderen met allergieen.. misschien juist omdat we ze zo steriel laten opgroeien? mailtje sturen naar degene die ff niet online geweest zijn: Goed idee ! ik kan eventueel via de hyves ook een groepsmail versturen. dan heb je denk groot deel van de groep te pakken en is makkelijker dan iedereen pb-en
dames jullie geloven het niet maar kate slaapt die kreeg voeding rond 19u en slaap sindsdien! kan het haast niet te geloven! hopelijk wordt dit routine uhoh... wat als zij vannacht dan vaak komt omdat zij nu slaapt... sjit... paniek @lindaa hoe is dat opgelost met lekke band? la place vind ik ook goed! 8) gaf alleen aan dat het niet de goedkoopste was want ik weet niet of iedereen dit zag zitten ivm kosten en idd er is wel voor iedereen daar wat @missy kan idd sprongetjes zijn maar ook net zo goed een regeldag. van beide raken ze uit hun doen en zijn overprikkeld. maar als hij voor het erest ook heeft gelachen dan kan dit best sprongetje zijn, of deels van zoals bij kate. dat ze het in delen doen zeg maar (vind in één keer beter haha ) @tweety super dat het goed gaat! en wat lief van rene! ook mooi dat hi jhet ook goed opvat allemaal! ben zooo blij voor jullie @kaatje heb ji jdat ook met dagboek?
kaatje...mijn vriend gaat naar beneden en vaak geeft hij dan ook de fles...voordeel is dat hij nooit vroeg hoeft te beginnen met werken...maar we gaan proberen om de nachtvoeding eraf te halen, we moeten hem vaak wakker maken, dus eens proberen hoe het gaat met een fles minder tweety fijn dat robin nu thuis is, geniet ervan meeting: ik ga niet mee, ik kan die dag niet en ik ben niet zo'n held met meetingen, maar wens jullie heel veel plezier. ik wordt de laatste tijd gek van de zogenaamde goed bedoelde adviezen van andere, ik ben al vrij onzeker en ga zo alleen maar meer aan mezelf twijfelen... vrijdag krijgt Pimmetje zijn eerste prikjes vind het zo zielig, ga morgen uit voorzorg maar even kinderparacetamol halen, mogen die kleintjes dat trouwens wel hebben? liefs Nikky
Wat? Ik kan het dagboek aanpassen. net even een update geplaatst.. heb alleen problemen met foto's uploaden dus heb nog steeds een wild vreemde bij mijn profiel foto staan.