dan zou ik hem ook proberen zonder nachtvoeding te doen. Levi meld zich hier zelf en heeft dan echt giga honger dus dan maar voeden.. Vriend erop af sturen heeft geen zin want ben al een kwartier bezig om hem wakker te schudden en dan ben ik zelf al klaar wakker dus kan dan net zo goed zelf gaan.
kaatje hahaha dat heeft dan idd geen zin ga vrijdag toch maar eerst even overleggen met het cb over de nachtvoeding, omdat pimmetje nog heel klein is, hij weegt nu 7,5 pond, weet ik niet of het slim is om de voeding eraf te halen...nou wacht het advies van het cb wel af...
Hier werd in de kraamweek verteld dat je baby 8 uur per dag mag overslaan, ken verschillende baby's die na twee weken doorsliepen. Als Pim zich snachts zelf niet meld ga ik er vanuit dat hij die voeding niet nodig heeft. Ik heb ook wel eens geprobeerd om hier de nachtvoeding te vervangen door een speentje maar dan wordt Levi zo hysterisch dat ik maar snel een flesje klaar maak.
Wie zou het leuk vinden om lootjes te trekken met sinterklaas: Dniise Wie gaat dit ´live´vieren op de meeting 10 november? voorstel: La PLace bij de V en D, rond de klok van 14:00 uur 1.Kaatje85 2.Lola 3.Ingeltje 4.Missyzuilen 5.Parr 6.Roshi 7.Yule 8.Elise 9.Moppiepoppie 10.Steen 11.Jekkia 12.Dreames 13.Tweety (onder voorbehoud) 14.IrisB (onder voorbehoud) 15.Krisstel (alleen smiddags) 16.Cossy 17.Freesia Wie kiest voor de post? Pisum Lindaa Pupke Azeb FunnyMe Babystyle Lootjestrekken: vrijdagavond 31 oktober ? Mail allemaal hiervoor je emailadres naar Kaatje
nou parr precies zoals ik had verwacht: mag het mooi zelf betalen GRRRR omdat ik niet kon bewijzen dat ik er niet mee gelopen heb! *asof je een lekkke binnenband kan krijgen met een scheur van 20 cm door het lopen van glas ofzo * oh parr volgens mij had ik jouw ook gepoked maar heb in mijn lijst hetw eer verwijderd.. dan staat het er zeker ook niet meer bij jou? Kaatje: dat is ook zo.. elke kraamverzorgster en cbzegt weer iets anders.. zo verwarrend af en toe!
oh ja voor degenen die cadeautjes over de post doet: moet het perse iets zijn wat door de brievenbus kan? nee toch? dat mag je toch zelf weten?! ik vind dat je dan anders maar weinig keus hebt om iets leuks te halen! en we moeten wel adressen hebben,, maar als ik erom vraag bij degene die ik getrokken heb, dan weet die persoon ook dat ik haar heb! hoe lossen we dat op?
Ingeltje, ik stuur net een groepsbericht rond dat de tijd ongeveer 14.00 wordt :-? Ik zag je berichtje te laat
Lindaa, nee hoor dat maakt niet uit maar anders zijn de verzendkosten 6.20 en dan tikt het bedrag toch al snel hoog op.
prima toch dan verander ik het eve. wil jij diegene zijn die de lolotjes gaat invullen? dan moet jij namelijk al onze mailadressen hebbe
kaatje mijn mail heb je nog wel toch? anders pb ik hem wel opnieuw! Ik ga nu michelle haar laatste voeding geven en dan duik ik mijn bedje in.. heb het ook ijskoud! brrr.. nou tot morgen meiden! knuffiess
Lindaa je kan je adres op het lootje zetten wat je ontvangt (daar kun je ook eventueel je verlanglijst of je haatlijstje erop zetten)
KIjk zij legt het iets beter uit ik ben te moe van het rammen op mijn toetenbord als julian het goed vindt, ga ik het morgen helemaal uit elkar halen en schoonmaken