September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hey meiden,

de tijd maakt mij niet uit voor de meeting.
    Gezellig hoor, ben echt erg benieuwd naar jullie allemaal en naar de kleine ukkies!

Femke ligt weer heerlijk in de draagzak bij me, ze wil gewoon echt niet in haar bedje, dan is het meteen paniek in haar ogen, soort van verlatingsangst...

Ik denk dat iedereen wel vol vragen zit zo de eerste keer, ik probeer het meeste op mijn gevoel te doen, maar dat is ook echt niet altijd makkelijk.

@mamameike, heb je al eens geprobeerd om bij de kids te kolven of een foto van ze te bekijken?

@Anno, ik smeer ook niets op mijn borsten, alleen in het begin gedaan. Had jij nog steeds last dan?

Ik ga even verder met koken, mannetje komt zo thuis!

tot later

2. @steen ik ha alleen pijn aan mijn linker tepel.
    kraamverzorgster adviseerde hier na elke voeding bepanthen te smeren maar dat doe ik dus sinds 2 dagen niet meer en nu is de pijn al een stuk minder, komt nu echt een beetje eelt op zeg maar.
    ga afsluiten, eten is bijna klaar en vanavond even naar Souders om te printen,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, ja wij gaan naar bed als Levi zijn laatste voeding heeft gehad naar bed. dus ja hij bepaald wanneer we gaan slapen maar normaal gaan we rond 22.30 naar bed dus vind het ook niets om dan te gaan slapen om vervolgens een later eruit te moeten.
    We houden verder geen max tijd aan. min.tijd soms als het nog heel kort op elkaar is probeer ik het iets te rekken.
    Ik had er ook ooit 608 :)

MissyZuilen, goed dat de huisarts je serieus neemt en gelijk doorstuurd !

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik moet zo lachen als ik Rayyan in bed leg. Hij kijkt me dan echt zo aan met van die ogen :confused: "wat maak je me nou!"
    En soms gaat hij dan ook heel schattig lachen :D
    Maar ik moet doorzetten he? ;)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel lekker!

klop het hier af Kate heeft nog steeds geen krampjes! :D als ik jullie verhalen zo hoor :( jeetje! wvk dacht wel krampjes maar dag later was echt te zien van niet!

@moppiepoppie Heeft kate ook soms, ook aan de borst. Als zij te druk doet aan de borst dan leg ik haar opnieuw aan of hou haar stevig vast. Ik verschoon altijd de luier tussen de 2 boobs in, ook 's nachts anders ligt zij te lang in die poep/plas luiers. KAte is hier vaak ook eten luier eten en bed. Zij is alleen wakker als zij het vertikt om te slapen. Maar dan spelen wij niet te veel met haar. Ik streel haar en praat tegen haar en hubbie trekt gekke bekkies met haar maar noks met muziek of box of zo.

@dreames nog te vrolijk? :( nou ja wat is dat dan :( hoe gaat het nu met haar dan?

@pupke hoe was de visite?

heb trouwens 2 nieuwe afpraken staan voor kraamvisite :whistle: bij eentje ben ik er zelf achteraan gegaan en bij de andere die was op verlate vakantie en is nu pas terug dus komt zij met meerdere collega's :whistle:

@steen hoe gaat het met femke?

@yule ja hie roo zure mensen op het werk nog hoor! Sommige kwamen toen niet eens kijken :( normaal hebben ze tijd om te kletsen al is het druk en nu gingen ze ineens goed te werk :rolleyes:

@azeb moet hier ook nog strijken :(

@pisum ja ik vraag mij ook af hoe je daardoor zorgt dat ze doorslapen :rolleyes: maar goed ik probeer het wel en zie het dan.. ooit gaan ze doorslapen... toch? :)

spuiten soms als kate aan de borst ligt en zij laat in het begint de tepel los dan spuit ik haar hele gezicht onder :)

@tweety ooh hij heeft jouw grote ogen :D :D lief!

omg :confused: is vragen uur vandaag :) yule mssn tarief vragen? :p

@mamameike ja ik hoop straks dat het kolven goed gaat! Vanaf de 6e week moest ik 2u na ochtend voeding kolven (en nu dan hopen dat kate meer dan 3u tussen laat) dus hoop dat het lukt! Wan tik moet strask dan 2x op een dg kolven op mijn werk.

zo en nu ga ik eten :) ben vanaaf wel in mijn uppie trouwens. manlief is later thuis en dan ook nog verjaardag vanaaf maar ik kan niet mee. Weet niet of kate doorslaapt en de feest is in de schuur :( ga haar daar bij al dat rook niet zetten@

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Volgens mij zit t met FV en BV ook anders kwa voeden op verzoek en schema..
    Want bij FV heb je max aantal cc/flessen per 24 uur en BV is licht verteerbaar dus heeft dat niet.. Dat is wat ik begreep van CB, vandaar dat wij wel bepaalde max tijd aanhouden als laatste fles.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Waar is iedereen?

Hier wilt Mike nog steeds niet slapen.. Hij ligt vanaf 6 uur in ze bed is soms effe half uurtje vertrokken, maar word dan opeens huilend weer wakker.. Hij ligt ingebakerd, dus dat is t niet..
    Misschien toch sprongetje.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ben ik !
    Waren even Levi in bad aan het doen.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Moppiepoppie: hahaha, vraag het Yule! Nou, ik doe het gratis hoor.

Huiltjes: geen idee. Raven huilt overdag ook iets meer in haar slaap en is over het algemeen meer wakker en onrustiger in bed. Ik denk dat het gewoon bij de dag hoort en 's nachts slaapt ze echt diep en lang.
    Borstverhaal: jemig, 50 cc! Dat had ik in het begin ook, dat het er aan de andere kant uitliep. Goed idee van je om het op te vangen en in te vriezen!
    Ritme: wat bizar dat het ziekenhuis en de kraamzorg het voeden op verzoek uit je hoofd gepraat hebben! Het is nou toch juist heel gewoon om dat te doen?
    Meeting en bugs: ik denk dat het op zich geen kwaad kan, met gezonde kindjes, die niet enorm vatbaar zijn. Maar als er een kindje ziek is (of een volwassene) is het misschien wel handig om dat vooraf te melden, zodat ieder voor zich kan beslissen om wel/niet te komen. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van grote groepen, maar ben vandaag ook met Raven in het ziekenhuis geweest (want daar werk ik nou eenmaal) en dan moet ik ook de gedachte aan rondzwevende bacillen een paar keer onderdrukken...

Verder weet ik even niet meer wat de vragen waren...

@anno: ik weet niet of ik dat zei van niks op je tepel smeren, maar ik doe het ook niet meer en dat bevalt wel goed idd. Van tepelzalf worden je tepels week en dan gaan ze sneller stuk. Bij mij gaat het ook prima sinds ik er niks meer op smeer, eeltlaagje komt er dan sneller op. Ik doe heel af en toe nog purelan erop als ze heel erg droog zijn, maar dan voor de nacht, zodat het 6 uur kan intrekken.

@missyzuilen: goed meid, dat je aan de bel getrokken hebt. En heel fijn dat je een huisarts hebt die dat meteen serieus neemt. Die kliniek in Woerden (moeder en kind) staat heel goed aangeschreven overigens. Heel veel sterkte en zoals de anderen al zeiden, je kunt hier altijd alles kwijt en PB-en mag altijd!

Hier weer een kind onder de poep! Nou ben ik het zat. Alle maatjes 2 Pampers zijn op, ik ga nu naar maatje 3 (past ze gewoon al makkelijk... :oops: )

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje maatje 3 alweer ! die hebben we hier gister geprobeerd maar toch nog wel iets te groot. Hebben dus nog maar 90 luiers maatje 2 gekocht.

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Tweety, hier ook Cinababy tegen de krampjes. Wat een mooie foto..grote ogen heeft Robin, echt mooi!

@Moppie, ik doe ’s nachts ook bij elke voeding een schone luier. Kom hier ook niet altijd uit op 23:00 uur..als ze dan net een uur slaapt maak ik haar niet wakker en wacht gewoon tot ze de volgende keer komt. Britt is meestal na de voeding nog wel een dik uur wakker, dan gaat ze gapen en leg ik haar in bed. ’s Nachts leg ik haar meteen na de voeding in bed.

@Pupke, zal Quinten misschien ook in zijn tweede sprongetje zitten?

@Steen, wat goed zeg..als het goed zul je meteen resultaat zien. Was hier in ieder geval wel. Moet je nog een keer terug met Femke?

@Yule, jeetje..een extra bevestiging om iets anders te gaan doen? Ben je er al uit wat je wilt?

@Azeb, hoe is het met Isis na de prik? Ooh bah strijkgoed..alles weg kunnen strijken?

@Pisum, Britt is ook altijd klaarwakker in de ochtend..en ben ook echt een uitslaper..:rolleyes: Haha ja je ‘moet’ doorzetten…gaat lukken!

@MamaMeike, hier komt er ook niets uit als ik kolf, terwijl het er normaal gewoon uitloopt..super irritant dus het kolven zit er jammer genoeg niet in als ik ga werken. Wat een mooie banner! (Zag net ook de foto’s op Hyves, wat een moppies)

@Parr, wat fijn dat Kate geen krampjes heeft…veel plezier vanavond alleen met Kate!

Ik heb tot nu toe nog niets van het tweede sprongetje gemerkt *juicht liever niet te vroeg*..vanmiddag met oma flink geshopt :D

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wakker: Julian is vrij veel wakker kijkt graag om zich heen. Na elke voeding is hij een half uur tot een uur wakker met name 's ochtends. 's Middags aan het begin van de middag slaapt hij weer en tegen etenstijd altijd wakker en huilen :(

Luiers: ik denk dat wij als deze op zijn ook naar maat 3 gaan. Julian is nu ca. 5,5 kilo denk ik en de volgende is vanaf 6 kilo dacht ik.

Vanmiddag nacontrole gehad. Bloeddruk weer picobello. Ijzer nog ietsjes lager dan aan het begin van de zw.schap.
    Nog even nagevraagd hoe het nou zat met de kruinligging (waardoor Julian er heel moeilijk uitkwam, was op 't nippertje geen keizersnee nodig). Het is normaal dat kindje met achterhoofd eerst komt, Julian had zijn hoofd ietsje voorover. Dat gebeurt al met indalen.
    De tekenen in de bevalling die er op wezen waren stevige rugpijn (ja auuuuuuuw ik weet het nog, wat een hel!) en vroegtijdige persweeën (sja die heb ik 4 uur moeten tegenhouden)
    Bij een volgende bevalling is de kans vrij groot dat het kindje opnieuw in die ligging zal liggen. Maar omdat Julian nu de weg vrij heeft gemaakt zal die bevalling hopelijk niet zo zwaar zijn als deze.
    Ze vroeg hoe ik erop terugkeek; nou ik kijk er eigenlijk heel fijn naar terug! Het was veel pijn en ontzettend zwaar, maar ik ben goed begeleid door mijn vk, het zkhpersoneel die het over moesten nemen en heb er een goed gevoel over!

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Het strijkgoed is weg gelukkig.
    En Isis is een nog groter slaapkopje dan normaal :)
    Zonet was ze wel even gezellig wakker, maar vanmiddag was het slapenslapenslapen, eventjes huilen, voeden, en direct weer slapenslapenslapen....
    Best relaxed dus!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule mt 3 :confused: maar die zijn huge! :)

@krisstel thxx :) dus kleren kastvan Britt weer vol?

Kate slaapt nog steeds! Dat is de 2e avond al, al hoe wel moet haar nu zo wakker gaan maken voor voeding anders komt zij vanaaf veels te laat! Heb trouwens die verborgen glimlach foto alvast opgestuurd voor baby van de maand ;) volgens mij deden er meer mama's mee of niet :)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Oh ja mijn babysite is up to date dus iedereen kan weer een kijkje nemen :D :D

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    In het groen het huidige gewicht en de lengte! Als je iets aangepast wil, graag een PB-tje met geboortedatum (dat zoekt makkelijker) en de gegevens die je wilt aanpassen naar Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Je mag het ook uiteraard zelf aanpassen als je weet hoe het moet! De meest recente lijst vind je lijst in Ingeltjes onderschrift :)

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

:baby: Onze kinderen: :baby:

15 augustus 2008
    ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ 2.510 gram & 2.790 gram ~ mama: FunnyMe 4095 & 4045 gram - 53,5 en 54,5 cm
    18 augustus 2008
    NOAH JOY en LEVI JOAS ~ 3.540 gram & 3.540 gram ~ mama: MamaMeike [♀] 4210 & 4210 gram - 52,5 en 52,5 cm
    21 augustus 2008
    MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia [♀] 4650 gram - 55 cm
    25 augustus 2008
    SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 4550 gram - 51 cm
    GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 4290 gram - 54 cm
    26 augustus 2008
    PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 2960 gram - 49 cm
    28 augustus 2008
    ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety [♂] 4175 gram - 53 cm
    29 augustus 2008
    MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 4060 gram - 52, 2 cm
    KYANA ~ 2670 gram - 45cm ~ mama: Debbyvermeer [♂]
    30 augustus 2008
    QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 4980 gram - 53½ cm
    LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover 4280 gram - 54 cm
    01 september 2008
    JUNA NINTHE ~ 3530 gram - 48 cm ~ mama: Diddl [♀♀♀] 3900 gram - 51½ cm
    GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1 4455 gram- 56 cm
    03 september 2008
    DEMI LUANA ~ 3400 gram - 48 cm ~ mama: Dreames 4620 gram - 55 cm
    FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 4360 gram - 53 cm
    04 september 2008
    BRITT ~ 3414 gram - 52 cm ~ mama: Krisstel 4630 gram - 57 cm
    JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 5340 gram - 58,6 cm
    NOAH LEVI ~ 1055 gram ~ mama: Spotlight 2120 gram
    05 september 2008
    JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 4350 gram - 51 cm
    06 september 2008
    EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 5530 gram - 56 cm
    RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram ~ mama: Yule 4830 gram - 57 cm
    LUUK EVERT NIELS ~ 4285 gram - 54 cm ~ mama: Naannaan
    07 september 2008
    LUCA ROAN KRIS ~ 2700 gram - 48 cm ~ mama: Devilschase 4960 gram - 54 cm
    KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Babystyle 4000 gram - 51,5 cm
    TEUN FRANCISCUS ~ 3350 gram - 51 cm ~ mama: SanneMart
    08 september 2008
    YARAH ~ 3255 gram - 50 cm ~ mama: MirandaT[♀] 4305 gram - 55 cm
    SEM DINAND
    ~ 3860 gram - 54 cm ~ mama: Sasha
    FENNA EVI ~ 3200 gram - 49 cm ~ mama: Tinkerbel1984
    09 september 2008
    LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 4705 gram - 57 cm
    11 september 2008
    JENNA ~ 3860 gram - 52 cm ~ mama: Sunshine80 [♂] 4340 gram - 54,5 cm
    12 september 2008
    JULIE ~ 2900 gram - 49 cm ~ mama: Dorientje
    13 september 2008
    RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum4740 gram - 57,5
    EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola [♀] 4780 gram - 54.5 cm
    15 september 2008
    ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 4175 gram - 54 cm
    16 september 2008
    RION ~ 4160 gram - 54 cm ~ mama: Helma1602 [♀]
    17 september 2008
    INDY LUNA ~ 3245 gram ~ mama: SheDevil [♂*]
    JONATHAN KELLY PATERSON ~ 3987 gram ~ 51 cm ~ mama: Rainbow1984
    AMBER ~ 3270 gram ~ mama: Sabinekuh 4005 gram- 53 cm
    19 september 2008
    JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08 3780 gram- 53 cm
    AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 3965 gram - 52 cm
    20 september 2008
    MICHIEL ~ 4050 gram - 50 cm ~ mama: Esje72[♂♂] 4920 gram - 56 cm
    23 september 2008
    SYLVIE JASMINE ~ 3200 gram ~ 51 cm ~ mama: Dniise 53 cm - 3970 gram
    VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 3860 gram - 52 cm
    24 september 2008
    KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 4366 gram - 55,5 cm
    STERRE ~ 2390 gram ~ 45,5 cm ~ mama: Zico 3200 gram - 54 cm
    KYANO ~ 4100 gram ~ ? m ~ mama: Wupje
    TYCHO ~ 4620 gram ~ 56 cm ~ mama: HannekeR 4830 gram - 57 cm
    25 september 2008
    MIKE MARC ~ 3760 gram ~ 53 cm ~ mama: MissyZuilen4310 gram - 55,7cm
    30 september 2008
    AMÉ ANAÏS ~ 3480 gram ~ 56(54) cm ~ mama: Moppiepoppie 4425 gram - 55 cm
    04 oktober 2008
    JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia
    JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi
    06 oktober 2008
    JARI ~ 4040 gram ~ 53 cm ~ mama: First Time ~ 4030 gram

Voor altijd in onze gedachten:

02 juni 2008
    LEVI JAMAL* ~ † 27-06-08 (26w+6d)~ 950 gram - 36 cm ~ mama: Chaartje79

24 jongetjes, 30 meisjes

Agenda

Oktober
    30: Azeb CB FunnyMe CB Elise1 CB + inentingen deel IIngeltje nacontrole
    November
    03: Devilschase CB Babystyle CB + inentingen deel I Kaatje85 CB Krisstel CB + inentingen deel I
    04: Foover CB Anno103 CB Yule CB HannekeR nacontrole vk Jale CB + inentingen deel I
    05: Parr1983 HA
    07: Parr1983 nacontrole
    11: Dreames CB + inentingen deel I
    12: IrisB CB
    13: Miracle08 CB + inentingen deel I
    17: Sunshine80 CB + inentingen deel I
    18: Tweety jarig 28! Pisum Kind en Gezin (CB) Eva1983 CB + inentingen deel I
    19: HannekeR jarig 35! Jekkia CB + inentingen deel II
    20: Parr1983CB+ inentingen deel I HannekeR CB + inentingen deel I
    21: Lindaa CB + inentingen deel II Kim jarig 3 (dochter van HannekeR) missyzuilen CB + inentingen deel I
    24: Steen CB + inentingen deel II
    25: Steen gyn
    December
    19: Lindaa CB + inentingen deel III
    21: Yule Jarig ! 30 jaar
    Januari
    08: Lindaa jarig ! 23 jaar

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Hey,

Om 5 uur belde de arts om te vragen hoe het was gegaan. Nou Demi had al sinds een uur of 12 niet echt een zware plasluier gehad (amper geplast zelfs) en ze had 120 cc op om 3 uur en daarvan zeker de helft weer terug gespuugd.
    Ik heb toen aangegeven dat ik het eng vond om zo de nacht in te gaan. Zij heeft toen met de kinderarts overlegt. Er werd besloten dat ik me om 6 uur in het ziekenhuis moest melden.
    Demi is daar helemaal nagekeken. Ook hebben ze geprobeerd urine op te vangen met een plaszakje. Net toen ze het er op wilde gaan doen plast Demi en daarna had ze in het zakje geplast, alleen helaas ook erin gepoept. Dus toen moesten ze weer opnieuw beginnen.
    De kinderarts heeft besloten Demi ter observatie in het ziekenhuis op te nemen. Ik kan niet bij haar blijven, want ze hebben hier geen kamers voor moeder en kind samen. Ik kan wel in het ziekenhuis slapen, maar dan op een aparte kamer en ik mag de nachtvoeding niet doen, omdat zij die willen doen om te kijken hoe ze drinkt en boert en spuugt. Dat heeft dus niet veel zin. Demi moet in ieder geval morgen ook nog in het ziekenhuis blijven. Wij mogen morgen wel lekker heel de dag bij haar zijn.
    Doet me echt zo'n pijn dat ik nu niet bij haar kan zijn, terwijl zij zich niet lekker voelt. Kan gewoon niet stoppen met huilen.
    En dan heb ik ook nog een schuldgevoel. In het ziekenhuis zeiden ze dat Demi waarschijnlijk ook te veel eten krijgt (kan ook de reden zijn waarom ze spuugt) en nu ben ik bang dat het allemaal mijn schuld is. Maar ik heb alleen gedaan wat het cb en de ha zeiden, niets meer en niets anders.
    Ze gaan Demi nu weer op gewone nutrilon zetten (niet de forte die ik van het cb moest) zonder nutriton (die ik van de ha moest) en minder voeding dan normaal (en zoals het cb goed vond). Ze gaan ook proberen Demi op 5 voedingen te krijgen.

Moest het even van me af schrijven... voel me zo klote!

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeienavond!

Ben paar dagen niet echt op forum geweest, dus dit wordt helaas - alweer - een ego stukje.

Ewout had vorige week niet één maar drie regeldagen. Dus tegen vrijdagavond hadden m'n borsten het wel gezien, maar m'n productie is nu weer helemaal zoals Ewout het wil. Hoera :D

Was al blij dat ie zaterdag klaar was met regelen, want toen stond de grote trip naar België op het programma. Alles is goed gegaan (maar mensenlief, lijkt wel alsof je drie weken op vakantie gaat, zoveel spulletjes.) en hij vond het autorijden best leuk. Begon op het einde te huilen van de honger, maar telkens toen we op 5-10 mins van onze bestemming waren, dus heb niet onderweg moeten voeden.

Ben erg blij dat we mijn bomma gezien hebben en dat zij Ewout gezien heeft, want het gaat echt niet goed met haar. Ze heeft gisteren zelfs een dag in (een soort?) coma gelegen, maar ontwaakte na een dag toch weer. Ze heeft wel maar één longkwab die het nog doet, de rest is allemaal tumor, dus vrees dat het niet erg lang meer zal duren. Over mijn aanwezigheid op de meeting durf ik dus ook geen uitspraken doen op dit moment.

Verder hebben we deze week een beetje lastige daagjes ivm sprongetje, maar daar komen we ook wel weer door. Nu snel m'n thee en stroopwafel en dan met Ewout op bed gaan liggen, want die vindt papa niet meer leuk :( Aha, zingende papa lijkt beetje te helpen...

Fijne avond allemaal!

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @dreames: Jeetje zeg! Lijkt me inderdaad heel zwaar om zonder je kind weg te gaan.. Maar je moet maar zo denken, ze gaan nou wel haar helemaal nakijken dus je doet het niet voor niks en misschien hebben ze de oorzaak zo gevonden en mag ze weer lekker naar huis zonder te spugen!
    Hoeveel voeding gaf je haar dan? En waarom zat je op de Forte?

Gelukkig zijn er weer mensen online haha.. begon al te twijfelen of de site hier 't niet meer deed zo weinig werd er opeens gepost.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey

Nou ben gistere bij de VK geweest voor de nacontrole en alles was prima.
    Ben nog ff op de weegschaal daar gaan staan en die gaf aan 57,7kg nou is mooi en het mag zo wel blijven vind ik.
    Wel vind ik het wel een beetje raar , die 9 maanden gingen op het laatst zo langzaam en nu gaat het ineens zo snel..
    Gistere had ik een emo dipje en heb echt ff een half uur aan een stuk gehuild..:oops:
    Het is er nu wel weer ff uit :D

Met jaimy gaat het goed , alhoewel kan op het moment ook wel ff huilen want ze heeft een $%#*& dag. Waarschijnlijke regeldagen en slapen ? wat is dat ?
    Ze ligt nu in bedje ma betwijfel het of ze ook daadwerkelijk slaapt , we zullen zien...
    Verder ben ik met haar bij de HA geweest omdat ze nog steeds veel spuugt (lijken wel hele voedingen soms) en het is waarschijnlijk een combie van te gulzig drinken en te veel voeding en waarschijnlijk ook reflux.Vanmiddag de wijk gebeld en ik moet het bij de arts voorleggen.
    Waarschijnlijk moet ik dan gaan werken met broodpitmeel , theelepeltje voor de voeding en een theelepeltje na de voeding.
    Ben benieuwd...
    Wel zijn we het er over eens dat ik zoiezo heel veel voeding heb.( als Jaimy 15-20min heeft liggen drinken dan kolf ik meteen daarna nog z'n 60-70cc :oops: )

Ga nu ff spieken of ze inmiddels slaapt...

Deel Deze Pagina