goedemorgen @parr haha ja das ook weer het enige wat ie van mij heeft geloof ik o nee zijn kleur haar wordt ook blond verder is het weer een copie van papa en rene geloof ik als ik iedereen moet geloven. @dreames meis dikke knuff ik weet hoe je je voelt om niet bij je kindje te kunnen zijn je moet je niet schuldig voelen je hebt gedaan wat anderen je hebben geadviseerd. hopenlijk zijn ze er snel achter wat de oorzaak was. nogmaals knuff meis. @jekkia ja lang leven 2 kids haha en anmorgen robin om 5 uur dus ff in bed genomen tot 6 uur toen eruit voeding geven en wat denk je rene ligt nu nog te maffen het is inmiddels half 9 geweest grrrr etterbakie alleen maar om mama te pesten haha. zo nu ff lekker ego weer hihi gisteren is robin samen met papa en rene wezen douchen hij vond het heerlijk. rene heeft echt geen moeite met zijn broertje we waren toch een beetje bang voor dat ie jaloers zou worden maar tot nu toe nog echt niet. hij wiloveral mee helpen. verder ben ik op de bank inslaap gekukkeld savonds en dat moest ik natuurlijk snachts weer bekopen met niet kunnen slapen toen ik eenmaal sliep kwam robin alweer voor mijn gevoel sliep ik et 5 min haha. verder gaat alles goed met hem straks gaan we weer een wereldreis met hem aan 2 zh opzoeken pfff. ben benieuwd of de ka hem gaat wegen enz. kijken of ie nog is gegroeid op de 6 flessen die die heeft gekregen ipv 7 de laatste 2 dagen. ga maar weer ff een voeding klaar maken voor hem.
Even een dikke knuffel voor Dreames! Meid je bent geen slechte moeder! Ik hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen! Maar ik ga er vandoor, heb een berg strijkgoed staan, en Gizem ligt nu te slapen, dus nu kan het even...
Even trotse mama: Sara heeft geslapen van de voeding van 23.30uur tot 7 uur vanochtend! Ik heb maar geslapen tot 5, want heb daarna beetje onrustig liggen wachten van "ze zal zo wel wakker worden". Hoop dat ze het doorzet, want laatste dagen was het telkens tussen 6 en half7, maar gisteren opeens weer 4 uur. Moet zeggen dat ik 7 uur zoals vandaag toch prettiger vind
Goedemorgen meiden en babies! Dreames, succes vandaag met Demi! Ik denk aan jullie! Tweety, jullie succes met de wereldreis en de ziekenhuisbezoeken. Hopelijk alles goed met jullie kleine vent. Missy, hihi Mike is lekker eigenwijs dus! Hier geen voorkeurshouding te ontdekken, maar door het scheve hoofdje van Jill let ik extra goed op. Gisteravond om 22 uur laatste borst gegeven en om 5.45 kwam ze pas \/ Lijkt toch een soort ritme in te komen nu. In de buik sliep ze ook altijd 's nachts, toen dacht ik al dat het misschien wel een snelle doorslaper zou zijn, maf toch? Winkelen gisteren ging super! Mijn moeder en ik hebben helemaal zelf uitgezocht hoe de wagen uit en in elkaar moest (is 2dehands dus geen boekje erbij) en hoe de maxicosi in de auto moest (doet lief hier altijd ). We voelden ons heel stoer Zijn dan ook maar meteen echt de stad in gegaan, voorzover we het volhielden. Ging het ook nog regenen, hup regenkap erop. Alles lukte Heb een sterilisator gekocht, ga toch maar eens kolven. Gisteren 2 borsten aangeboden omdat de andere ook op knappen stond door stuwing, maar dat was geen succes. Ik doe dat normaal nooit juist om extra stuwing te voorkomen. Nu zat Jill zo vol dat ze bleef spugen en echt misselijk was Ontroostbaar ook, gewoon veel te veel gedronken. Heb gisteren wel weer 2 echte lachjes gehad, ik zat bijna te janken gewoon :'-) Nou, ze ligt nog te slapen naast me in het voedingskussen (heel hoog en met een piepklein stukje dekbed). Zo heerlijk als ze zich steeds uitrekt en murmelt en kreunt omdat ze bijna wakker wordt... Ga me maar klaarmaken voor de volgende Mama Melkunie sessie
Ha meiden! 8) Daar ben ik dan weer na een paar dagen niet aan forum toekomen Ik heb het idee dat het hier weer iets beter gaat met Kyano en hij slaapt in elk geval weer in zijn eigen bedje. Nog niet elke keer zonder protest maar er is in elk geval weer een vooruitgang. Ik lees ook bij jullie dat iedereen wel zo'n zelfde periode doormaakt. Stelt me dat weer gerust dat het toch niet aan mij ligt @ Cossy ik las dat jullie binnenkort dan toch eindelijk kunnen verhuizen! Super hoor @ She devil oh wat een nare kraamtijd zeg Hopenlijk kunnen jullie nu wel lekker genieten. Lieve meid is Indy! (op de foto in elk geval ) @ Moppiepoppie hier ook last van kreunen @ Missy zuilen goed dat je naar de huisarts gaat! Komt allemaal goed.. @ Dreames sterkte en hopenlijk mag Demi weer snel naar huis. En je bent zeker geen slechte moeder..dikke knuff! Ik hoor mijn mannetje huilen dus ga effe checken....hij liet net een knalharde scheet dus volgens mij is het poeptijd!
even een dikke knuffel voor dreames. hier al een rotdag. alles gaat fout. hond is weer ziek dus daar gaan we vanavond weer mee naar de dierenarts. heb ik eindelijk een broek waar ik in pas issie kapot. heb een bultje op mijn lip en die doet ongelooflijk pijn pffff maar gelukkig ook goed nieuws. ik zit onder de magische lijn van 80 kilo. en verder is julia lekker vrolijk vandaag dus dat scheelt een hele boel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yule, dat klinkt idd niet prettig. Succes bij de huisarts ! Dreames, hoe is demi de nacht door gekomen? Tweety, fijn dat Rene en Robin zo goed gaan samen ! Freesia, gave banner ! Elise, Woezel en pip zijn onderweg naar je hotmail Hier opzich wel een goede nacht gehad maar Levi zit even in een irritant ritme. Gister om 21.30 laatste voeding gehad (bv) toen kwam hij om 01.00 voor flesvoeding, toen weer om 04.30 en toen om 07.30. Moest er dus 2x uit vanacht, terwijl hij normaal netjes 1x per nacht om 03.00 kwam. Sinds dat de klok een uur terug is gegaan is hij uit zijn ritme :-?
Goeiemorgen! Dreames, bah wat vervelend dat Demi zonder jou in het ziekenhuis moest blijven en inderdaad enorm irritant dat iedereen andere dingen zegt... . Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen als moeder hoor! Het is belachelijk dat instanties je adviezen geven (die je als onzekere moeder natuurlijk opvolgt) en dat andere instanties die adviezen dan afkeuren... Ik vind dat echt niet kunnen en inderdaad, er zouden veel duidelijkere richtlijnen voor moeten zijn (je bent trouwens niet het eerste verhaal waarbij er tegenstrijdige adviezen worden gegeven. Echt belachelijk!). Misschien lees ik verderop nog hoe de nacht is gegaan, ik hoop het. Irisb, sterkte met je bomma, vervelend dat het niet goed met haar gaat. Maar wel fijn dat je haar nog gezien hebt. Tweety, leuk dat Robin het douchen zo lekker vond en dat Rene zo leuk op zijn broertje reageert! Freesia, jij ook al een doorslaper. Heerlijk! Anno, sterkte met je rotdag... Gelukkig ook leuk nieuws en een vrolijk meisje! Hier is alles prima. Helaas was het doorslapen van vorige nacht eenmalig, vannacht/gisteravond was het 20.30, 01.00, 05.00... Niet handig.... Ze lijkt verder geen last te hebben van de prikjes. Dat is fijn, want ik zou vanmiddag naar school om Isis te showen, dat kan dus gewoon doorgaan. Leuk, heb er echt zin in om mijn kinderen weer te zien. Ik ga zo even naar de supermarkt om beschuit en muisjes voor de kids te kopen. Dag dag! Groetjes Azeb Jannes, heerlijk dat Sarah doorgeslapen heeft!
Lief heeft alweer een andere gemaakt Wij zijn fan van Icanhazcheesburger, vandaar :-D Balen van Levi's ritme, hopelijk regelt het zich vanzelf weer snel. Yule, hier ook steeds bloed bij de ontlasting. Heb aan de zwangerschap inwendige aambeien overgehouden en smeer nu Hamameliszalf. Hopelijk kom je er snel vanaf!
Meisjes ik ga tanden poetsen en naar de tandarts ( help ! ) moet eerst een foto en dan een gaatje vullen... IK WIL NIET !
Gizem heeft nogal last van krampjes. Nu heb ik begrepen dat de Dr. Brown flesjes goed helpen tegen krampjes. Gebruikt iemand van jullie deze flesjes? En helpt het inderdaad?
Goedemorgen! Kate om 00u gevoed, slaap ik net komt zij om half 2 daarna gelukkig om 6u weer En nu (ben dus met 1 hand bezig ) Gaan zo naar de Prénatal met mum. Moet slaapzak erbij hebben. @pupke zie het helemaal voor me @missy idd eigenwijs @tweety ja hij lijkt idd op rene en ik zie papa in hem maar hij heeft mama's mooie grote kijkers @freesia een super dag dus op de 2e boob voeding na zo leg ik Kate ook soms op bed hoor, vooral in de eerste 2 weken. Konden we gezellig samen slapen @anno oef iig wel onder de 80kg nu ik nog @kaatje succes! @jale iemand hier wel idd.. weet alleen niet meer wie Kate is klaar! inpakken en wegwezen tot straks dames!
@Ingeltje, fijn dat je bloeddruk goed was. Wel goed zeg dat ze de bevalling zo uitgebreid nabespreken. Ach, de volgende bevalling ben je alles weer vergeten @Parr, ja zit vol, maar dat zat ie ook al..weet niet waar ik het allemaal moet laten. Ga vanmiddag op je site kijken. Veel plezier bij de Prenatal. @Dreames, kan me voorstellen dat je moet huilen, lijkt me ook vreselijk om je kindje achter te moeten laten. Maar verwijt jezelf niets, alles is nieuw en je hebt de adviezen van de deskundigen gevolgd. Veel sterkte, hoop dat Demi snel weer mee naar huis mag. @Mamameike, heb hier ook al vaak geprobeerd. Er komt bij mij alleen wat uit als Britt aan de andere borst drinkt, maar dat is niet echt handig. Gelukkig heb ik verlof totdat zij 4 maanden is. Wel makkelijk als je thuis werkt! En trots mag je zeker zijn met zulke mooie gezonde kindjes. @Yule, vervelend zeg..heb hier gisteren voor het eerst geen bloed bij de ontlasting gehad (sinds de kraamweek) maar het is ook nog steeds pijnlijk door de inwendige aambeien. Ben benieuwd wat je huisarts zegt. Raven last van het sprongetje? @Kaatje, succes bij de tandarts denk terug aan de bevalling dan valt dit vast mee Het gaat echt de goede kant..vannacht kwam ze om 4:30 uur na de laatste voeding van 22:15 uur Ben bij mijn ouders dus ze slaapt niet bij mij op de kamer. Om 3:00 uur begon ze met mopperen en wilde haar er eigenlijk uithalen (hongersignalen) maar toch weer in slaap gevallen, uiteindelijk kwam ze dus pas 1,5 uur later. Vanavond slaap ik weer thuis (mijn man was drie dagen naar het buiten land voor het werk) dus denk dat we haar dan ook niet meteen uit de wieg moeten pakken bij het eerste geluid. Ben benieuwd!
@MissyZuilen: Wat bij mij wel goed werkt om die kant te stimuleren waar ze niet op ligt, is andersom op het aankleedkussen leggen dan wat je normaal doet. En overdag lekker babbelen en kusjes etc. als je haar verschoont, want dat komt dan allemaal van de andere kant, dus ze zal haar hoofd dan ook meer die kant op draaien als je haar verschoont. Wel blijven doen, ook al is het irritant dat je ineens heel raar een luier om moet doen, hahaha
@Yule: volgens mij ben je een vraag vergeten Over of je ook een minimum tussen de voedingen aanhoudt. Want hoe weet je nou of ze huilt omdat ze huilerig is, of dat ze huilt om eten als ze na 1,5 uur al wakker wordt... (of had je die al beantwoordt? Ach, ben iig het antwoord vergeten, dus doe nog maar een keertje als het toch gratis is ) @allemaal: echt misdadig dat de temperatuur 17 graden moet zijn op de kinderkamer volgens 'veilig slapen'. Het is echt superkoud en als ik haar verschoon ligt ze gewoon te rillen!