September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

je hebt een PB

2. mamameike

mamameike Bekend lid

joepie! en nu maar hopen dat het zo blijft ik duim voor jou en je kleine meis!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Grappig om te zien dat Anna en Sophie de oudste zijn op de lijst!

4. nikky

nikky Niet meer actief

tjee wat gaan jullie snel zeg, kan het niet bijhouden

vandaag met Pim naar het cb geweest, het gaat heel goed met hem, met de prikjes trok hij alleen een pruillipje, en een heel flauw huiltje, hij slaapt nu wel heel veel, we hebben het even over zijn voedingen gehad, we mogen gaan proberen om de nachtvoeding eraf te krijgen, dus ben benieuwd...verder vertoont hij nog steeds dysmatuur gedrag, vooral heel erg schrikken als hij opgepakt wordt...als we hem nu oppakken moeten we eerst even tegen hem praten en knuffelen en dan pas opppaken...

voor de lijst, hij is nu 3760 gram en 52 cm

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, ik ga het inderdaad maandag op het CB vragen. Wil je helemaal overstappen op FV of alleen overdag?

@Heleen, welkom en nog gefeliciteerd met Jitze!

@Dreames, nog even afwachten dus...sterkte meid.

@Lola, hoe is het gesprek gegaan? Wel goed dat je er zo achter bent gekomen en niets aan te doen toch.

@Yule, hoop dat het helpt..zou een hele opluchting zijn. Ik probeer ook minimaal een half uur te lopen per dag maar lukt ook niet altijd. Haha hier ook zulke wangen (en iedereen maar zeggen 'wat een flinkerd' :rolleyes:)

@Kaatje, wat kan hij stoer kijken :D Ik pb je nog even.

@Steen, wat vervelend dat Femke zoveel last heeft. Veel plezier morgen op de beurs.

@Parr, lekker geshopt :D Vond je moeder het leuk of was ze het al verleerd?

@Ingeltje, hoe is het nu met Julian?

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @ Nikky, wat houd dysmatuur in?

7. Het sollicitatiegesprek is goed verlopen! Mijn twee gesprekspartners gaven aan dat ze het het allerbelangrijkste vinden dat een kandidaat goed binnen het bestaande team past, dus ook belangrijker dan ervaring. Aan het einde van het gesprek zei een van hen dat hij me al kon zeggen dat dit zeer zeker bij mij het geval was :D .

Ik heb helaas wel nog een concurrente, binnen twee weken krijg ik te horen of de keuze op mij is gevallen. In dat geval volgt er nog een arbeidsvoorwaardengesprek...

@Demi (van Dreames): :thumup: :whistle: :thumup:

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ingeltje jouw kat lag van de week toch opeens bij Julian in de box.

Zo komen die van ons er "gezellig" bijliggen op de bank [​IMG]

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    lola, ik duim voor je!

dysmatuur is te klein voor de duur vd zwangerschap

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lola, goeie solliciatie gehad lees ik. Ga ook meeduimen voor je

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

weer ff tijd om te spammen:

Mijn sleeping beauty

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heerlijk , Matice ligt nu bij me en zit de hele tijd tevreden geluidjes te maken en te lachen (naar de lamp :rolleyes: maar doe net alsof hij naar mij lacht ;))

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    dan is t bij jou gezelliger als hier. meiden zijn oververmoeid... zijn al van 14 uur wakker en huilen sinds 17 uur, pffff

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Germ, das niet leuk. Hoop dat ze snel in slaap vallen. Dikke knuff voor jou

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi je bedoeld robin ipv van rene dat is de oudste.

de controles in het zh waren goed alleen krijgt ie fysio ivm voorkeurshouding naar rechts de ka zag het gelijk terwijl ik het gisteren aan de cb verpleegkundige voreg en die vond het nog niet nodig?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden ik ga nu beginnen met de lootjes invullen.
    Begrijp ik uit de berichten van MissyZuilen dat ze oo mee gaan met de meeting en de lootjes? dan zet ik haar nog even op de lijst.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje haal maar uit de lijst. Ik kom nergens aan toe met die meiden. Overdags al helemaal niet. En om nou 's avonds kadootjes te gaan shoppen....

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke is goed... wel jammer ! maar idd als je er niet aan toe komt schiet het ook niet op.

zie net dat MissyZuilen al op de lijst staat.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

@Funnyme misschien is dit wel een leuke site voor je www.lobbes.nl om te schoppen voor sinterklaas of kerstmis. Ook niet duur trouwens ;)

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dreames, hopelijk drinkt Demi gauw de flessen helemaal leeg... Ah lees nu dat ze er al eentje helemaal op heeft gekregen!
    Lola, nog even afwachten dus mbtr je sollicitatie, maar het ziet er voorlopig goed uit. Yes!
    Naanaan, ik kan me voorstellen dat het spannend is om je kleintje op het kdv achter te laten...

Hier alles goed. Het was erg leuk op school. Isis was weer lekker slaperig, ondanks 31 enthousiaste kinderen. Haha ze stelden leuke vragen: wat was haar eerste woordje, wat is haar lievelingseten, kan ze al lopen :)....
    Nu is Isis huilerig, weer eens een ouderwets huiluurtje denk ik. Ga haar zo maar even ophalen uit bed...
    Fijne avond, en ik zie de lootjes wel tegemoet!
    Liefs
    Azeb

Deel Deze Pagina