Idd wij zijn gewoon vriendinnen geworden buiten de forum om! @missy net zoals jij zegt jij kan zo een bakkie doen bij eva, nou mooi toch! Ik kan dat dus niet! dus dat wij als een groepje bij elkaar komen is voor mij juist héél fijn omdat anders zou ik 5x 2x anderhalf uur en 1x 2x 3u moeten rijden om bij iedereen te komen. En nu waren wij bij 1 plek en hoefte ik maar 1x 2x anderhalf uur te rijden om ze allemaal te zien! dus als jij en de rest een bakkie wilt doen kunnen jullie zo 123 met elkaar afspreken van de week. Dit kan ik niet. Ik moet ook vervoer hebben! Pisum woont zo 10min bij kaatje vandaag die kan zo koffie drinken, hebben ze ook gedaan! Net als meer meiden. In het begin vond ik dit ook minder. Zo makkelijk afspreken met elkaar! Dus ik hoop dat dit in een tijd wel went, net zo als bij Lola. Want er is ook een klik op het foum, anders was het net zo lang zo goed gegaan. En natuurlijk is die klik beter tussen die dan bij de andere! Wij zeggen niet dat er geen klik is en dat jullie drm niet uitgenodigd waren! Aners hadden wij jullie allemaal uitgenodigd. En kaatjes huis is daar te klein voor, ik zou wéér niks kunnen volgen én zoals Eva mooi zei was het anders geen mini-meeting geweest. Maar geod een clubje, meeting is het eigenlijk neit. WIj zijn goede vriendinnen geworden van elkaar en wij spreken gewoon dan eens in de zoveel tijd af met elkaar om bij elkaar te komen. Scheelt heel veel reizen! Ingeltje en IrisB en ik zijn sinds het very beginning ook msn kletsers geweest met elkaar en wij (gaan) spreken ook af metsen drietjes. Moet toch ook kunnen! Nogmaals ik betreur het dat sommige van jullie verdriet aan hebben en ik sluit mij dan toch aan bij jannes dat het moet toch kunnen en als jullie met elkaar afwillen spreken moet je toch helemaal zelf weten en je niet verantwoord voelen het hier te melden omdat je bang bent de rest buiten te sluiten of wat dan ook! Niet dat het mij geen worst zal wezen. Ik vind het juist super leuk! Maar je moet je niet schuldig voelen of wat dan nog Willen jullie afspreken doet dat toch! Ik zie meerdere dames initiatief nemen en tweety en freesia hebben ook spontaan gelijk koffie met elkaar gedronken! super! Ik sluit dit hoofdstuk af want anders word ik nog verdrietiger. En dat wil ik niet hebben. Ik ga nu lekker een bammie eten met mijn meid.
Bijlezen over de meeting wordt vanavond anders wordt Ferry boos Wil alleen even zeggen dat het echt niet onze bedoeling was om mensen buiten te sluiten. Pisum snap jou heel goed hoor, als het andersom zou zijn zou ik het denk ik ook zo voelen. Ik vind jullie stuk voor stuk super lieve meiden ! maar met sommige heb ik een goed msn/mail contact waardoor we er achter zijn gekomen dat we op meerdere delen van ons leven een klik te hebben. Zo en nu de dokter: Ik heb weer voor 2 maanden medicijnen mee gekregen. Levi heeft een extra ventalin puffer gekregen en hij heeft even naar zijn ecxeem (schrijf je dat wel zo? ) gekeken. Omdat het in de knieholtes zit betekend dit vaak dat hij hier de rest van zijn leven last van houdt ( heeft hij van mij ) dus ook meer kans op luchtweg infecties enz. Moet hem nu in badolie doen en 5x per dag insmeren met vaseline om zijn huid vet te houden wat de kans op exceem verkleint
Ook mijn laatste antwoord, maar het was niet een afspraak met allemaal binnen 10 KM. Ik heb er 1 uur en 20 minuten voor gereden, dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Bovendien was het geen forumgerelateerde afspraak, maar iets via MSN. Nou klaar ermee haha... we weten in ieder geval allemaal wat er bedoeld was en dat we niemand wilden kwetsen en begrijpen allemaal dat het gevoel van buitensluiten niet leuk is en niet de bedoeling was
en sorry voor mijn spelfouten/typfouten. Ik moet ongi worden, ben sjaggo, ben nu opgevokt doro dit gedoe en ga dan snel typen. nu ben ik echt weg.
Gelukkig is er dus niets met Freesia bv-productie aan de hand. Had ik in gedachten het erger gemaakt dan het was... Kijk... en nu loop ik dus meteen tegen het probleem aan dat je krijgt als je geen tijd hebt om de pagina's van 5 dagen terug te lezen. Eerder las ik (bijna) altijd alles - hoewel vaak vluchtig - omdat ik bang was om iets ergs te missen en daar dan dus ook niet op te reageren. Maar dit is nu typisch een gevalletje van wél de klok hebben horen luiden, maar niet geweten hebben waar de klepel toch hing... Maar stoppen met dit topic vind ik ook absoluut geen optie, dus moet ik maar op de koop toe nemen, dat ik niet altijd even goed geïnformeerd meer ben... @Kaatje: Vervelend dat Levi zo'n last van eczeem blijft houden. Het zijn wel twee dingen die vaak bij elkaar lijken te horen: eczeem en klachten mbt de luchtwegen. Hopelijk kan het met de medicijnen allemaal goed onder controle gehouden worden! Vraagje: wanneer moest jij nu ook alweer naar het ziekenhuis?
@Parr, lieverd.. Maar ik kan ook niet zo makkelijk bij iedereen komen hoor. Heb geen rijbewijs of auto en met openbaar vervoer ben ik nog nooit geweest met Mike. Maar ik heb t er graag voor over, dat bedoelde ik te zeggen. Niet alleen om bij mensen langs te gaan die dichtbij wonen, maar ook verder weg als ik dat gezellig vind. Ik ga gewoon ook meer initiatief tonen door wat af te spreken! En jij bent ook een slachtoffer hoor, wil jou ook graag een x in real life spreken. En nu sluiten we idd dat hoofdstuk af! Nou die vriendin komt zo hierheen om te babbelen.. Hopelijk is de lucht dan weer geklaard en kunnen we even naar City Plaza! Mike is niet te genieten vandaag.. Alles wat hij zelf laat vallen is t gelijk hysterisch krijsen. Ook echt met tranen, hij schrikt overal van, niks is goed en blijft 37.7 houden.. En die hobbels in zijn mond, daar zal die dan wel last van hebben.
De chirurg zei een wachttijd van 3 weken maar hoorde maar niets. van de week zelf gebeld en staat een wachttijd van 13! weken Ingeltje, er lag hier een zwart dopje in de gang. is die van jou kinderwagen?
Nee, nee, die is van mij Ben al maanden zo'n dopje kwijt en Ingeltje heeft net dezelfde kinderwagen *hums innocently* En 13 weken
Moet je niet doen, en jij ook niet Parr. We kunnen toch niet van elkaar gaan verlangen dat we elkaar overal van op de hoogte houden over wat we buiten het forum met elkaar bespreken. Moet ik hier dan gaan melden bij wie ik een krabbel op Hyves plaats, wie ik een SMS stuur en met wie ik buiten het forum nog mailcontact heb. Gaat me echt wat te ver. Mensen die willen afspreken, moeten dat gewoon kunnen doen zonder zich daar schuldig over te moeten voelen! Daarnaast zijn deze dames bevriend geraakt en vrienden spreken nou eenmaal wat af.... En nou wil mama Jannes er niets meer over lezen!!
Nou maar hopen dat mensen in onze eigen regio dat ook zijn!! *zit zich nu af te vragen waarom ze ook alweer gaat verkopen*
HUH???? Ik snap het even niet... Heb niet meegepraat over de meeting... en plots staat mijn naam erbij??? (in het stukje dat Jannes quote van Ingeltje...)
Ingeltje, uuhh nee zag ik nou pas die melding Maar goed dat ik nog effe ben gaan tukken, ben nu veeeeel helderder(derder). Dorientje, bah machomannen Ow en egoistische vrouwen, bah! Missy, we hebben de titanium buggy gekozen. Die van de link die ik stuurde was erg gammel en de X-adventure had geen vering. Tweety, agos arme Robin, het is zo'n lekker mannetje. Knuffel voor hem hoor. Iris, jaaa de Quick :-D En wat fijn dat je zo'n superdag hebt gehad gister. Ik heb trouwens nooit last van de BB, maar je maakt me nieuwsgierig naar de DD Mooie banner heb je! Jannes, gaaf zeg, je huissie zo te zien! Tis dat ik hier fijn woon, ik vind Weert echt altijd heel leuk! (voor de winkel Hollands Huis, heet dat zo? ) Prachtig huis hebben jullie! Parr, strak idee om er een forumhuis van te maken hahaha! (pfff ik ruik poep maar negeer het nog even ) Lola, lief ben jij zeg! Mijn moeder had een fles kv aan Jill gegeven omdat ze dacht dat ze honger had. Ipv mij te bellen en een fles bv op te halen (ze wonen 5 min bij me vandaan).Ik schrok me rot toen ze het vertelde en moest huilen. Leek alsof mijn bv ontheiligd was Heeeel in het kort Ow ik lees nu dat een paar het al heel goed verwoord hebben, lief! (toch maar een broek verschoont, de honden bleven om me heen dralen... die zijn dol op poepluiers :sick: ) Kaatje, vervelend toch dat eczeem. Jill heeft er ook al vanaf haar geboorte last van, al houd ik het redelijk onder controle zonder meds. Lief en ik zijn allebei eczemerig, vandaar ook zolang mogelijk bv voor Jill. Missy, succes met je vriendin! (even tussendoor, die vriendin waar ik vorige week trubbels mee had, die heeft die dag een ernsitg autoongeluk gehad Gelukig alleen bont en blauw maar auto total loss, voelde me toch rottig) Over de afspraak onderling, zeg ik lekker niks :-# Mag niet van mama Jannes Ik ben lekker spontaan bij Tweety langsgeweest, zo moeilijk is het niet! Pff, ben bij, jeeejjj! Jaaahhhhh, ik bevestig!!!!
ben dus gewoon sneller van het feestje weggegaan. Ze hebben een volledig uur niets tegen me gezegd, enkel over voetbal en werk gepraat... Nou niet mijn idee van een geweldige party...
Sorry, vergeten uit de quote weg te halen. Was een hele andere reacties binnen Ingeltjes post. Heb het weggehaald.
Ik ga er vandoor. FF schoenen ruilen bij Bristol en op de koffie bij een vriendin. wow spannend hoor. voor de eerste keer met Levi alleen naar een winkel buiten het dorp haha. Muts dat ik ben tot vanavond. xxx