@ingeltje het hoef geen raar staartje te krijgen maar omdat het er weer even over ging heb ik het proberen uit te leggen. van mij mag iedereen afspreken met elkaar dat moet ieder voor zich weten. leuk juist. @irisb mooie banner. @parr mijn uitleg was absoluut niet bedoelt om iemand aan te vallen of iemand verdrietig te maken. het was een uitleg die niemand uitsprak. "meeting"ik heb gewoon proberen uit te leggen hoe ik dacht dat meerdere meiden erover dachten blijkt idd zo te zijn maar het was niet mijn bedoeling om ergens kwaad over te speken ofiets ik vin dhte juist leuk dat er meiden afspreken met elkaar ik hoop ook ooit een keer af te spreken met iemand(o gisteren nog met freesia ) wat mij betreft moeten we er niet verder over door gaan. en gewoon gezellig verder kletsen. @kaatje oef das nogal wat weekjes meer das balen hoop dat er snel plaats is.
parr, ja weet ik wel. maar toch wil er echt liever mee wachten tot de 9maanden. Maar is hier zulk mooi weer dat ik gewoon ff fietsen moest Heb ik al zolang niet meer gedaan. in mijn zwangerschap niet en daarna ook enit ingeltje, helemaal met je eens hoor in het klein moet gewoon afgsproken kunnen worden. Is ook veel leuker dan hele groep want dat is on overzichtelijk. Leuk nieuws!!! gisteren evrgeten te zeggen door gedoe met kyani Kyani kan Bah zeggen Vind dit zo leuk he! Kaatje, ecxeem is eczeem 13 weken is idd wele rg lang als de ha 3 weken had gezegt. Veel pelzier kaatje. En alsik het kan kan jij het ook
Steeds meer overlast van kinderopvang Kinderdagverblijven krijgen steeds vaker te maken met klachten over het geluid. In Amsterdam moet een 't Klaproosje al kinderen binnenhouden. Uitgescholden Buitenspelende kinderen zijn voor buurtbewoners een doorn in het oog. Dat loopt soms flink uit de hand. Zo worden kleine kinderen uitgescholden en worden de kinderdagverblijven bekogeld. Ook dreigtelefoontjes komen voor. Rechter Daarnaast stappen buurtbewoners steeds vaker naar de rechter met de eis om een kinderdagverblijf te sluiten of om de tijden dat kinderen buiten mogen spelen te beperken. Niet naar buitenBij kinderdagverblijf 't Klaproosje in Amsterdam ontvingen ze deze week een brief van de gemeente. Vanwege overlast worden ze gedwongen om voortaan nog maar twee keer per dag met een kleine groep kinderen naar buiten te gaan. Hierdoor is er iedere dag een groep met kinderen die helemaal niet naar buiten kunnen. Coulance Voor schoolpleinen en geluidsoverlast zal er voor de zomer een wetswijziging komen zodat kinderen in ieder geval op schoolpleinen buiten kunnen blijven spelen. Omdat kinderdagverblijven commerciële instellingen zijn, zal deze wetswijziging niet gelden voor kinderdagverblijven. Een kamermeerderheid wil nu ook deze speciale coulance voor kinderdagverblijven. Explosief gegroeid De kinderopvang in Nederland is de laatste jaren explosief gegroeid. Van eind 2006 tot eind 2008 steeg het aantal locaties voor buitenschoolse opvang (4 t/m 12 jaar) met 58% tot 4779 centra. Het aantal crèches (0-4 jaar) steeg met 16% tot 3908. Het totale aantal locaties groeide van 6381 tot 8687. © RTL Nieuws.nl Zucht....
BELANGRIJKE VEILIGHEIDSWAARSCHUWING SENSEO® KOFFIEZETAPPARAAT Philips heeft een veiligheidsprobleem vastgesteld dat gevolgen kan hebben voor een aantal Senseo®-koffiezetapparaten die zijn geproduceerd tussen juli 2006 en november 2008. Per jaar is het risico kleiner dan drie op een miljoen. Er is Philips veel gelegen aan het welzijn van zijn consumenten; Philips heeft dan ook besloten de betrokken Senseo®-apparaten terug te roepen en te repareren. De typenummers van de betrokken producten zijn: HD7805, HD7810, HD7811, HD7812, HD7814, HD7816, HD7820, HD7822, HD7823, HD7824, HD7830, HD7832, HD7841 en HD7842 Het potentiële probleem heeft alleen gevolgen voor deze koffiezetapparaten als er sprake is van zware kalkafzetting. Zware kalkafzetting wordt veroorzaakt door het water dat in het koffiezetapparaat wordt gebruikt. Sommige waterbronnen bevatten een hogere concentratie Kalk. De kalk kan zich ophopen in de leidingen van het apparaat en daar ketelsteen vormen. In zeldzame gevallen, als er sprake is van extreme ketelsteenvorming EN als het apparaat een elektrische storing vertoont, kan de opbouw van druk tot gevolg hebben dat het apparaat in delen breekt, wat tot verwonding zou kunnen leiden. Sorry, kwam dit tegen en willen jullie allemaal ff controleren hoe het bij jullie Senseo's is? Want wie heeft er geen senseo hahahaha Maar wel belangrijk dus. Je kunt hem laten repareren: http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
wat een gek gedoe weer zeg kinderen moeten toch buiten kunnen spelen pfff. oef gelukkig hebben wij net een nieuwe senseo en die staat er niet tussen.
Dat van die kinderdagverblijven is ronduit schandalig... Moeten de kindjes nu gewoon binnen zitten, en die "zagen" kunnen dan wel lekker buiten in hun tuin zitten...
Ik heb geen Senseo Pfff, wat een gezeur over die geluidsoverlast. Tolerantie niveau in NL begint echt zwaar onder nul te duiken *rolleyes* In B trouwens ook hoor. Herinner me van vorig jaar (of 2 jaar geleden) dat er toen een paar buurtbewoners ergens een rechtzaak aangespannen hebben over een speeltuin op hun pleintje. Geluidsoverlast van spelende kinderen. Een mens vraagt zich dan zwaar af waar we met z'n allen naartoe gaan. *zucht mee met Ingeltje* JAAAA, IK BEVESTIG *grumble*
Hi hi Ingeltje heb jij weinig te doen ? Het is wel erg dat het al zover moet komen wat betreft de kinderopvang Senseo zal ik vanavond eens nakijken, volgens mij is die van ons wel uit die periode. Dank u voor de tip!! 8) succes trouwens met lijnen, ik doe met je mee alleen mag ik geen chips meer En ik heb nu ook niks meer in huis dus vanavond ben ik kei-chaggi Irisb ik heb ook totaal geen zin om te werken vandaag Er is nog weinig productiefs uit mijn handen gekomen Kaatje balen hè die eczeem Kyano heeft er ook redelijk veel last van. Ook idd in zijn knieholtes en soms ook bij de oksels maar ook een aantal plekken op zijn rug. Tot nu toe merk ik nog niet zoveel aan zijn ademhaling. Duim voor je dat je geen 13 weken moet wachten [-o<
Meeting: ik lees hier weer vanalles waar ik helemaaaaaaaal niet blij van wordt. Voornamelijk dat er zo'n punt van gemaakt wordt/werd. Ik ga niet herhalen wat al 10x gezegd is (over de insteek). Ik lees ook dat er al zand over is gegaan en we gewoon verder kletsen. Prima, helemaal mee eens. Maar ik wel toch wel even benadrukken dat 10x opnieuw lezen dat we een clubje vormen etc ook pijnlijk is als dit niet de insteek is. Ik word daar eerlijk gezegd wel een beetje pissig van. Het lijkt mij logisch dat je met de een meer hebt dan met de ander, dat is in het echte leven nou eenmaal zo. Dat wil niet zeggen dat het dan met de rest NIET klikt. Een andere keer worden er weer nieuwe dates gemaakt. Jammer dat een leuk initiatief zo'n gedoe met zich meebrengt. Goed, nu is het voor mij ook zand erover. Maar wilde er toch nog even op ingaan aangezien ik op werk zit en nu pas bijlees.
wil toch nog even zeggen dat ik helemaal geen probleem heb met meetings of mini-meetings... Zou er wel graag eens willen bij zijn hoor... Wij zakken best vaak af naar Tilburg, dus misschien als jullie daar eens een meeting hebben...
Zo heb ff alles bijgelezen. Meiden liggen net op bed. Anna heeft allemaal rode vlekjes in haar hals en op haar wang. Ik dacht zelf aan 5e of 6e ziekte... Maar even het kdv bellen. ***herinnert zich meteen dat er nog diepvriesspinazie in het boodschappenmandje van de kinderwagen ligt...***